Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 313 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling Nijmegen-Zuid e.o.

 
Profiel   

Eelmo schreef
Ik ben op zoek naar een plek voor een Groninger merrie van nu 20 jaar. Liefst volpension, maar zelf mesten of voer klaarzetten is geen probleem. Zo veel mogelijk buiten, zomer en winter. Omgeving Nijmegen/Malden/Wijchen/Beuningen etc.

De 'grote' stallen in de omgeving heb ik grotendeels al een berichtje gestuurd, maar weet iemand misschien nog kleinere/particuliere stallen in de buurt? Bovenstaande plek in Malden zou echt perfect zijn, maarja. Ik moest zo nodig een merrie :') -O-

Budget €300,--


Ik stuur je ff een pb Ben laatst ergens geweest en die gingen starten met pension. Alleen geen bak wel direct aan het bos in Groesbeek
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-22 10:44 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een plekje voor mijn 13 jarige KWPNer. Hoop blessureleed gehad, ik hecht dus veel waarde aan een stal waarop er echt goed naar de paarden gekeken wordt.

Ik werk in Wijchen en ga vermoedelijk wonen in Wijchen/Groesbeek/Mook/Malden/Molenhoek/Cuijk. Mijn huizenzoektocht loopt nog, alles in die omgeving is dus prima.
Volpension is een eis aangezien ik 160 kilometer verderop woon nu nog. Mocht ik echt een dag door omstandigheden niet kunnen komen wil ik dat hij gewoon lekker buiten komt en alles geregeld is.

Ik wil dus dat hij elke dag buiten komt, in de winter of op de wei of in de paddock met ruwvoer, in de zomer overdag op de wei en snachts op stal. Een open box waarin contact nodig is zou ik prettig vinden. Mogelijkheid tot onbeperkt ruwvoer (goed voordroog of hooi) en een binnenbaan, maar minimaal een goede 20x60 buitenbaan. Uitrijmogelijkheden zouden prettig zijn maar is niet direct een must. Ik wil dus ook dat ze in het weekend buiten gezet worden (!) en kan geen diensten draaien, oa door de afstand.

Ik sta op de lijst bij Lagewald in Groesbeek en bij stal Formidabel maar daar zag hij binnen anderhalf jaar nog geen plekje vrijkomen. Morgen ga ik nog kijken bij een privestalling ergens in Bergharen. Een hoop stallen vallen bij mij al af ivm weekend zelf regelen, dat is voor mij echt geen optie.

Het heeft geen enorme spoed, maar hij staat nu ook op 45 minuten enkele reis alleen dan de andere kant op en komt nu minder buiten. Aangezien ik toch 5/6 dagen per week in Wijchen ben, is het voor mij makkelijker om hem vast te verhuizen en hij overdag ook standaard een hoop uur buiten komt. Het maakt mij niet uit om ergens extra voor te bepalen. Ik heb geen budget.

Extra fijn zou een mogelijkheid tot douchen zijn maar ik vrees dat dat onmogelijk is haha. Dan toch vragen om een badkamer op kantoor of gelijk even door naar de Basic-Fit :+
Mocht iemand nog een geschikt plekje weten, dan hoor ik het heel graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 09:24 



 
Profiel   

Hier in het topic zijn wel meer stallen genoemd, flierenberg bijvoorbeeld. In malden heb je nog een stal (Theunissen) daar alleen dagdeel op de paddock en dichte boxen toen der tijd. Wel direct aan het bos en fijne bakken. Je kan ook nog bij de buren van Lagewald kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 09:32 



 
Profiel   

Theunissen ken ik inderdaad, maar daar is geen weiland en dat is in de zomer wel echt een eis. De flierenberg gaven ze aan dat het geen zin had om me op de lijst te zetten aangezien er al mensen op staan en er al jaren geen verloop is -O- De buren van Lagewald had ik een berichtje gestuurd!

Heb het topic inderdaad helemaal doorgelezen maar de stal waar ik vrijdag ga kijken was ook nog nooit genoemd dus wellicht zijn er nog meer van dat soort plekjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 10:00 



 
Profiel   

Iets uit de richting misschien maar aangezien je nog niet geheel weet waar je gaat wonen
[ img ]

In deze regio is wel meer plek bij verschillende stallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 10:05 



 
Profiel   

http://sunnystables.nl/

https://www.facebook.com/sunnystablesnl/?locale=nl_NL

Alleen wel voorzien van een 20-40 rijbaan buiten.

Maar verder zo te zien best een fijne plek voor ruiters en dichtbij Wijchen. Mooie omgeving. Rijvereniging met binnenbak in het nabij gelegen Bergharen.

Het ziet er op het eerste gezicht voor paarden uit als een fijne plek met veel ruimte in een groene omgeving.

Geen persoonlijke ervaring mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 10:18 



 
Profiel   

Ik heb een tijdje op lagewald gestaan, er is erg veel verloop en de kwaliteit van het ruwvoer vind ik erg matig.
Diervoort zou ik ook vermijden.

Ik weet dat er op de geitweg in Wijchen een fijne PP zit waar je bij de buren de bak kunt huren, maar ik geloof dat zij vrij beperkt ruwvoer voeren.
Ik zal eens rond vragen voor je, het is niet makkelijk te vinden maar wie weet :)

Groetjes van zij die uit Delft hierheen verhuisd is! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 23:07 



 
Profiel   

Haha super grappig! Dan ben ik niet de enige met een licht accent dus, hahaha. Alhoewel ik dat wel vind meevallen gelukkig :')

Kwaliteit van het ruwvoer vind ik echt belangrijk ivm voorheen maagproblemen gehad, dus daar hecht ik echt veel waarde aan. Bedankt voor alle tips allemaal!!

Het is inderdaad ook lastig omdat ik niet precies weet waar ik ga wonen, om het nog makkelijker te maken. Daar is helaas ook niet heel veel aanbod in :+ maar het zal in ieder geval wel in die regio zijn en mijn werk blijft gevestigd in Wijchen, maar voor afspraken ben ik altijd binnen 20 kilometer van Wijchen in de buurt. Dus het maakt ook niet heel veel uit, ik ben nu ook al flink wat reistijd gewend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 23:59 



 
Profiel   

Ik ben - toch heel snel - voorzien! Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik heb een heel fijn en luxe plekje ergens aan huis gezien, direct gaan kijken en het lijkt heel goed bij ons te passen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 23:23 



 
Profiel   

Er is een fijn buitenplekje vrij voor 1 of 2 ruinen!
https://link.marktplaats.nl/m1945841020 ... nt=app_ios

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-23 09:09 



 
Profiel   

Hallo allemaal
Ik woon sinds kort in haalderen en ben op zoek naar een stalling met binnenbak en zoveel mogelijk de paarden buiten..
Jullie tips ik ben namelijk niet bekend ik zou er ong. 20min voor wille rijde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-23 01:00 



 
Profiel   

Groesbeek
Lagewald
De buren van Lagewald (vergeet hun naam altijd)
Er is er nog 1 aan de andere kant in Groesbeek
Die aan Wylerbaan ver bij weg blijven :')
Flierenberg (alleen geen Binnenbak)

Malden
Theunissen (halve dag paddock wel direct aan bos en mooie bakken)

En dan heb je nog het eea in Doorwerth en omgeving

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 17:06 



 
Profiel   

Ik kwam laatst bij het parkeren bij een oefenwedstrijd langs de snippervlucht in Doorwerth en dat vond ik een heel aansprekende stal. Dat zal net ietsjes langer rijden zijn dan 20 minuten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-23 17:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 313 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen