Pensionstalling amsterdam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:09

DromenLies schreef:
Nadeel van de eenhoorn vind ik zelf dat je niet je eigen instructie mag kiezen en dat er niet op heel hoog niveau les gegeven wordt. Op de website staat wel dat iedereen gediplomeerd is maar dat is meer een minimumvereiste imo. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je wil met je paard. Ik heb voor mezelf gekozen dat een passende instructrice (liefst meervoudig) lichte tour moet hebben behaald en dat vind je toch niet snel bij maneges.


Ik denk dat je in de war bent met Waveren, daar mag je inderdaad geen eigen instructie meenemen. Op de Eenhoorn mag je wel eigen instructie laten komen, dat doet ook een groot deel van de pensionklanten!

Cerastes, voor mij is het ook alweer meer dan 10 jaar geleden :P Ik heb er toen gewoon basis manier van rijden aangeleerd gekregen zoals je dat op bijna alle maneges leert. Maar we gaan een beetje offtopic :)
Dewie, met een krukje opstappen is alleen maar beter voor de paarden. Ik stap altijd met een krukje op.

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:16

billy3105 schreef:
Wat ik me afvraag die manege de ruif. Waarom mag je pas vanaf M je eigen instructrice?


Omdat ze geen wildgroei aan verschillende instructeurs willen hebben, om de kwaliteit van de manege beter in de gaten te kunnen houden. Bovendien kan je tot minimaal M echt wel uit de voeten met de instructeurs die er zijn, wel hoger zelfs.
Maar zoals ik al heb vermeld is in overleg veel mogelijk, dus als de instructeurs van de manege je echt niet aan staan zal je heus wel wat kunnen regelen.
Ik rijd met mijn jonkie natuurlijk nog geen M, maar als mijn instructeur (die veel ervaring heeft met jonge paarden) weg valt door ziekte oid mag ik wel een instructeur van buitenaf laten komen.

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2418
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:39

NikkiB1991 schreef:
billy3105 schreef:
Wat ik me afvraag die manege de ruif. Waarom mag je pas vanaf M je eigen instructrice?


Omdat ze geen wildgroei aan verschillende instructeurs willen hebben, om de kwaliteit van de manege beter in de gaten te kunnen houden. Bovendien kan je tot minimaal M echt wel uit de voeten met de instructeurs die er zijn, wel hoger zelfs.
Maar zoals ik al heb vermeld is in overleg veel mogelijk, dus als de instructeurs van de manege je echt niet aan staan zal je heus wel wat kunnen regelen.
Ik rijd met mijn jonkie natuurlijk nog geen M, maar als mijn instructeur (die veel ervaring heeft met jonge paarden) weg valt door ziekte oid mag ik wel een instructeur van buitenaf laten komen.

Dankje voor het antwoord :D
Ik woon zelf in NB maar was gewoon nieuwsgierig

Hinke

Berichten: 2095
Geregistreerd: 26-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:17

DewieDribbel schreef:
Waveren een goede manege... :') laat me niet lachen! Ik kwam daar, mocht uitstappen en ik moest er met een krukje op. Vraag ik: hoezo dan? Instructrice: dan trek je je paard scheef. Heb me doodgelachen



Ik heb ook geen goede ervaringen met Waveren. Ben net 1 week daar weg, na een dikke 1.5 jaar daar gestaan te hebben. Wat je zegt herken ik wel. Je moet alles precies op hun manier doen. Ok met krukje opstappen heeft zijn voordelen maar als je een keer zonder krukje op stapt wordt je paard daar niet meteen scheef van. Dat begrijpen ze niet - je doet het niet op hun manier dus dan is het fout.
Naast dit is er nog iets veel vervelenders, nl de staleigenaresse die totaal klantonvriendelijk is en die regelmatig kinderen en ook volwassenen loopt uit te foeteren.
De stal heeft wel zijn voordelen - je kan er prachtig buitenritten maken en de mensen die er met hun paard staan zijn allemaal aardig. Maar je moet je ten allen tijde voegen naar wat de eigenaresse/beheerder/instructrice in hun hoofd hebben -als zij vinden dat je je paard geen haver moet voeren als beloning na het rijden en jij wil dat wel doen, dan heb je een probleem. Ook moet je les nemen van de stalinstructrice, en ze willen dat je bij hun om advies komt vragen. Ik deed dat niet omdat ik niet het gevoel had dat ik iets van hun kon leren. Dat kun je daar beter niet doen - zonder enige mondelinge aankondiging of mondeling overleg werd mij via de mail verteld dat ik voor 1 augustus weg moest zijn -O- Voor de duidelijkheid - ik ben altijd beleefd gebleven, heb nooit ruzie gemaakt en bemoeide me zelf nooit met andermans zaken.

Ik sta nu op een manege in diemen waar ik gewoon helemaal vrij gelaten word. Echt heerlijk ;) Kan ik eindelijk ook weer gaan lessen. We moeten wel een stukje over de weg voor we bij een bos zijn, maar ik heb het er voor over.

Over andere stallen- er zijn nog heel wat stallen langs de stammerdijk (double r, droomdiemertjes, roest). En als je verder weg zoekt heb je veel keuze in oudekerk aan de Amstel, en bij het amsterdamse bos zit ook veel (oa wennekers).
Hopelijk vind je wat je zoekt!

Hertogje
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:38

Hallo,

dit topic is al wat ouder, maar voor mij erg boeiend op het moment! Ik ben namelijk op zoek naar een pensionstal in Amsterdam of omgeving voor mijn paard! Ik ben totaal niet bekend hier dus voor mij is het echt zoeken als naar een speld in een hooiberg! In dit topic zal ik zeker wat waardevolle tips, maar vooral namen van stallen en wat algemeenheden. Natuurlijk moet je uiteindelijk gaan kijken en zelf beslissen, maar ik weet precies wat ik wil, dus misschien kan iemand me gericht helpen!! :D

Ik zoek een stal waar ik hooguit 350 betaal. Voor dit bedrag wil ik graag hebben:
-Weidegang!!!
-Een stal van minimaal 3 x 3
-Stalbedekking (stro oid)
-Voer (brok en hooi)
-Gebruik van longeervolte
-Het liefst met binnenbak
-Trainingsmogelijkheden met goede bodem
-Goede verzorging (bijvoorbeeld als mijn paard niet eet dat dit opgemerkt wordt)
-Een fijne sfeer.

Vraag ik rare dingen of is het mogelijk?!?!? _/-\o_ Wat ik tot nu toe heb gezien, is dat de basisprijs redelijk is, maar dat er plots van alles bij komt. Ik schrok hier zo van, dat ik het even op deze manier probeer!
Ik hoef geen overdreven luxe. En wil er vanaf Amsterdam maximaal 15 kilometer voor rijden.

Ik hoop op reacties!! /3

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

Re: Pensionstalling amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:44

Taams stables oostzaan

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:01

Zoals al gemeld, manege de ruif bevalt mij nog altijd erg goed. Binnen je budget, 330 p.m. Wat betreft opmerken als je paard wat mankeert, daar zijn ze erg goed in. En handelen doen ze ook als ze dat nodig achten en jou niet te pakken krijgen. Niet bij elk wissewasje natuurlijk, maar dat mijn paard met een bloedvatontsteking geen stap verzette, hebben ze mij geprobeerd te bellen, geen gehoor. Dat ik terugbelde was de veearts al onderweg, dus dat ik aankwam kon het direct aangepakt worden. Toen hij hoefbevangen werd is de stalmanager die op het terrein woont een maand lang meerdere malen uit zijn bed gegaan om te kijken of hij nog oké was. Niks dan lof wat dat betreft. Behalve wei hebben wij alles wat je zoekt. Paard kan wel los in de paddock, en voor gras maak ik zelf wandelingetjes, waar genoeg leuke rondjes voor zijn (ook te paard trouwens). Wil je nog meer weten, pb is welkom.

Hertogje
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:09

Thanks! Ik ga direct kijken!

Hertogje
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:11

Ok! Hier ga ik ook zeker kijken!! Ik had de site al bekeken.. zag er goed uit.. wel jammer van de weidegang.. Maar zoals je zegt, daar is wel een mouw aan te passen! Thanks!

Blanket

Berichten: 3852
Geregistreerd: 04-03-07
Woonplaats: NLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 03:46


xshansb
Berichten: 122
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:55

Hertogje schreef:
Hallo,

dit topic is al wat ouder, maar voor mij erg boeiend op het moment! Ik ben namelijk op zoek naar een pensionstal in Amsterdam of omgeving voor mijn paard! Ik ben totaal niet bekend hier dus voor mij is het echt zoeken als naar een speld in een hooiberg! In dit topic zal ik zeker wat waardevolle tips, maar vooral namen van stallen en wat algemeenheden. Natuurlijk moet je uiteindelijk gaan kijken en zelf beslissen, maar ik weet precies wat ik wil, dus misschien kan iemand me gericht helpen!! :D

Ik zoek een stal waar ik hooguit 350 betaal. Voor dit bedrag wil ik graag hebben:
-Weidegang!!!
-Een stal van minimaal 3 x 3
-Stalbedekking (stro oid)
-Voer (brok en hooi)
-Gebruik van longeervolte
-Het liefst met binnenbak
-Trainingsmogelijkheden met goede bodem
-Goede verzorging (bijvoorbeeld als mijn paard niet eet dat dit opgemerkt wordt)
-Een fijne sfeer.

Vraag ik rare dingen of is het mogelijk?!?!? _/-\o_ Wat ik tot nu toe heb gezien, is dat de basisprijs redelijk is, maar dat er plots van alles bij komt. Ik schrok hier zo van, dat ik het even op deze manier probeer!
Ik hoef geen overdreven luxe. En wil er vanaf Amsterdam maximaal 15 kilometer voor rijden.

Ik hoop op reacties!! /3



Ik sta op wennekers en die heeft dit allemaal. Voor een paardenuitloop betaal je 275 voor een normale binnenstal 300 en voor een luxe binnenstal 380. Zelf sta ik in de laatste omdat dit ons het meest beviel en deze is 3,5 bij 3(,5?).

Verder zijn er 4 binnenbakken waarvan 1 met reining bodem. 3 overdekte longeerkralen 2 buiten longeerkralen. 2 buitenbakken, springbaan, eigen pad naar het bos. Een gezellige kantine en dierenarts en zadelmaker op het terrein. Eigen instructeurs zijn ook welkom. Ondanks dat het heel groot is is er juist een goede en gezellige sfeer. Vaak rijd je ook bijna of helemaal alleen in de bak. En het is dus niet zo dat je continu voor de voeten gelopen wordt

Hertogje
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:35

Stal Wennekers ben ik inderdaad geweest! Ik schrok in eerste instantie van hoe groot het is! Ik sta nu op een stal met 40 paarden! Haha.. Maar zag dat er genoeg mogelijkheden zijn voor het rijden. Wat betreft het budget is het krap.. aangezien je extra moet betalen voor buiten zetten! En dat wil ik toch wel voor mijn paard. Helaas zit het nu helemaal vol, maar er werd mij verteld dat er nieuw gebouwd gaat worden en daarover word ik nog gebeld! :)

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:27

Hertogje schreef:
Hallo,

dit topic is al wat ouder, maar voor mij erg boeiend op het moment! Ik ben namelijk op zoek naar een pensionstal in Amsterdam of omgeving voor mijn paard! Ik ben totaal niet bekend hier dus voor mij is het echt zoeken als naar een speld in een hooiberg! In dit topic zal ik zeker wat waardevolle tips, maar vooral namen van stallen en wat algemeenheden. Natuurlijk moet je uiteindelijk gaan kijken en zelf beslissen, maar ik weet precies wat ik wil, dus misschien kan iemand me gericht helpen!! :D

Ik zoek een stal waar ik hooguit 350 betaal. Voor dit bedrag wil ik graag hebben:
-Weidegang!!!
-Een stal van minimaal 3 x 3
-Stalbedekking (stro oid)
-Voer (brok en hooi)
-Gebruik van longeervolte
-Het liefst met binnenbak
-Trainingsmogelijkheden met goede bodem
-Goede verzorging (bijvoorbeeld als mijn paard niet eet dat dit opgemerkt wordt)
-Een fijne sfeer.

Vraag ik rare dingen of is het mogelijk?!?!? _/-\o_ Wat ik tot nu toe heb gezien, is dat de basisprijs redelijk is, maar dat er plots van alles bij komt. Ik schrok hier zo van, dat ik het even op deze manier probeer!
Ik hoef geen overdreven luxe. En wil er vanaf Amsterdam maximaal 15 kilometer voor rijden.

Ik hoop op reacties!! /3

Bij Manege De Eenhoorn in Diemen krijg je dit allemaal :)
De bodem in de binnenbak is op dit moment iets minder, maar deze wordt binnenkort vervangen.

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Pensionstalling amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:45

Waarom ik zelf niet voor een manege heb gekozen is omdat je niet zelf je instructeur mag uitkiezen en je om de lessen heen moet rijden. Stal Veldhuisen is niet genoemd in dit topic. Dat is ook een erg mooie stal. Zelf ben ik bij Taams gaan staan en mijn paard en ik zijn daar erg happy. Er komen alleen nog wel kosten bij voor het buitenzetten en dan ga je het met een budget van 350 net niet redden.

xshansb
Berichten: 122
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:56

Hertogje schreef:
Stal Wennekers ben ik inderdaad geweest! Ik schrok in eerste instantie van hoe groot het is! Ik sta nu op een stal met 40 paarden! Haha.. Maar zag dat er genoeg mogelijkheden zijn voor het rijden. Wat betreft het budget is het krap.. aangezien je extra moet betalen voor buiten zetten! En dat wil ik toch wel voor mijn paard. Helaas zit het nu helemaal vol, maar er werd mij verteld dat er nieuw gebouwd gaat worden en daarover word ik nog gebeld! :)


Ja dat klopt idd.. Buitenzetten is €50 in de maand..
Succes en misschien tot ooit!

Nikass

Berichten: 16709
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:07

NikkiB1991 schreef:
Zoals al gemeld, manege de ruif bevalt mij nog altijd erg goed. Binnen je budget, 330 p.m. Wat betreft opmerken als je paard wat mankeert, daar zijn ze erg goed in. En handelen doen ze ook als ze dat nodig achten en jou niet te pakken krijgen. Niet bij elk wissewasje natuurlijk, maar dat mijn paard met een bloedvatontsteking geen stap verzette, hebben ze mij geprobeerd te bellen, geen gehoor. Dat ik terugbelde was de veearts al onderweg, dus dat ik aankwam kon het direct aangepakt worden. Toen hij hoefbevangen werd is de stalmanager die op het terrein woont een maand lang meerdere malen uit zijn bed gegaan om te kijken of hij nog oké was. Niks dan lof wat dat betreft. Behalve wei hebben wij alles wat je zoekt. Paard kan wel los in de paddock, en voor gras maak ik zelf wandelingetjes, waar genoeg leuke rondjes voor zijn (ook te paard trouwens). Wil je nog meer weten, pb is welkom.


Voor zover ik weet kun je je paard bij De Ruif alleen losgooien, niet de hele dag buiten zetten. Daarnaast vind ik het een schrikbarend dure stal, mag je niet je eigen instructie meenemen en bepaald de eigenaar hoeveel voer jouw paard krijgt.
Hoewel ik de manager graag mag, zou ik er nooit mijn paard zetten!

NikkiB1991

Berichten: 205
Geregistreerd: 21-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 03:03

Nikass schreef:
Voor zover ik weet kun je je paard bij De Ruif alleen losgooien, niet de hele dag buiten zetten. Daarnaast vind ik het een schrikbarend dure stal, mag je niet je eigen instructie meenemen en bepaald de eigenaar hoeveel voer jouw paard krijgt.
Hoewel ik de manager graag mag, zou ik er nooit mijn paard zetten!


Wat betreft de hele dag buiten heb je gelijk, maar de mijne komt wel veel buiten. Het is maar net hoe je het zelf aanpakt. Eigen instructie zijn regels voor, maar kan wel. Dat de eigenaar bepaald hoeveel voer je paard krijgt is onzin, dat bepaal je zelf en daar wordt ook naar geluisterd. Eigen voer klaarzetten mag ook. En duur? De prijzen zijn onlangs gewijzigd. Omlaag zelfs, dus ik vind de prijzen nu relatief laag voor deze regio...

Nikass

Berichten: 16709
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 09:26

Misschien loop ik achter, maar ik ging tot een jaar geleden veel om met iemand die daar werkte en zij vertelde me dat. Maar misschien is het veranderd. Dan nog, een stal zonder echte buiten faciliteiten is toch niet meer van deze tijd.

Dromenlies: bij stal Veldhuisen vind ik ze ook veel te weinig buiten komen.

Stal Wennekers heeft zeker mooie voorzieningen maar die moet je wel met 400 (inmiddels nog? ) paarden delen. Daarnaast is de ligging niet gunstig: de grond is er erg vervuild door kerosine. Hoe de groepswei precies werkt weet ik niet (wie bepaalt wie met wie daar op staat?) De individuele weitjes zijn echt van postzegelformaat.

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:39

Nikass schreef:
Stal Wennekers heeft zeker mooie voorzieningen maar die moet je wel met 400 (inmiddels nog? ) paarden delen. Daarnaast is de ligging niet gunstig: de grond is er erg vervuild door kerosine. Hoe de groepswei precies werkt weet ik niet (wie bepaalt wie met wie daar op staat?) De individuele weitjes zijn echt van postzegelformaat.


Er staan inderdaad ruim 400 paarden, maar daar heb ik nog nooit last van gehad. Kan altijd in alle rust doen en laten wat ik wil en moet alleen een enkele keer wachten voor ik een longeerkraal in kan, op de dagen dat net iedereen bedacht lijkt te hebben om te gaan longeren. Voorzieningen zijn gewoon super. En denk dat de grondvervuiling niet perse erger is dan elders in de randstad. Luchtvervuiling idem dito. Mijn paard staat er inmiddels ruim 6 jaar, is kerngezond en zit super in zijn vel. Blij met zijn postzegel van ruim 20x40 waar hij best een leuk sprintje kan trekken als hij wil, en z'n box met uitloopje waar hij kan socializen met z'n twee buurmannen. V.w.b. de groepsweiden: er is een merrieland en een ruinenland, waar je -weliswaar vanaf mei t/m oktober- gebruik van mag maken als je geen eigen postzegel hebt.

Nikass

Berichten: 16709
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 15:31

Maar wordt die kudde bewust samengesteld of worden alle paarden zonder privé wei gewoon bij elkaar gezet?
De randstad is idd sowieso niet erg gezond voor paarden maar daar zijn nog wel gradaties in. Volgens mijn da komt op Wennekers meer maag- en darmproblemen voor dan elders en dit zou gerelateerd zijn aan het hoge kerosine gehalte in het gras. (Wennekers ligt onder de aanvliegroute naar Schiphol).

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:16

Nikass schreef:
Maar wordt die kudde bewust samengesteld of worden alle paarden zonder privé wei gewoon bij elkaar gezet?
De randstad is idd sowieso niet erg gezond voor paarden maar daar zijn nog wel gradaties in. Volgens mijn da komt op Wennekers meer maag- en darmproblemen voor dan elders en dit zou gerelateerd zijn aan het hoge kerosine gehalte in het gras. (Wennekers ligt onder de aanvliegroute naar Schiphol).


Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies, wij hebben ons eigen landje maar als ik het goed heb moet je je wel aanmelden voor het merrie- of ruinenland, en is het niet zo dat je je paard er zomaar bij mag gooien. Uiteraard weet ik dat Wennekers zo ongeveer op schoot zit bij Schiphol, dat kan niet missen :+ , maar ik heb eigenlijk nog nooit een vliegtuig rechtstreeks over het terrein zien gaan. Wel heli's. Daarbij kan er volgens mij geen vervuiling komen door bijv. het lozen van kerosine, dat gebeurt voorzover ik weet alleen in uiterste noodgevallen en dan nog niet zo vlak voor een landing, en niet boven land. Maar goed luchtvervuiling kan ik me wat bij voorstellen, maar dan ook v.w.b. minimaal de hele randstad. Heb zelf nog niet gehoord van veel paarden met maag/darmproblemen, en er zelf ook geen ervaring mee (gelukkig), maar op een stal met ruim 400 paarden spreek je natuurlijk niet iedereen.

Feit blijft dat Wennekers een voor in de Randstad unieke stal is, en in verhouding ook absoluut niet duur. Ken zat stallen in N-H waar je 400 euries of meer betaalt voor een binnenstal, zonder noemenswaardige mogelijkheid tot buitenzetten en met een binnenbak waar je alleen gebruik van kunt maken als er geen lessen zijn. Wij zijn nu eenmaal zo verwend dat we toch wel erg graag een binnenbak willen :j Met het budget van TS kom je er alleen net niet, als je ook een eigen landje wilt huren en je paard buiten wilt laten zetten.

gaucho

Berichten: 9526
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:19

Naast het merrie- en ruinenland zijn er op Wennekers ook vaste groepen die zomers 24/7 buiten staan op meerdere hectares.

Sandra_H

Berichten: 2715
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:26

oh, ok, ik dacht dat op het merrie- en ruinenland juist min of meer vaste groepen stonden sinds een jaar of wat :o?

xshansb
Berichten: 122
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Pensionstalling amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:36

Ja als je je paard op het merrie of ruinenland wil mag je alleen in het begin van het seizoen instromen geloof ik. Omdat dan dr kudde gevormd wordt. Het wordt ook in de gate gehouden. Hoor wel eens dat er paarden echt niet meer op mogen omdat t niet gaat.

Heb zelf ook een eigen landje en vind dat ideaal. Paard staat samen te grazen met het paard op het landje ernaast. En vind het wel prettig dat er dus gewoon een draad tussen zit. Verder qua oppervlakte vind ik het prima. Als mijn paard uit haar plaat wil gaan kan dit makkelijk. Vind de postzegel wel meevallen als ik het vergelijk met andere stallen in de omgeving Amsterdam

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Pensionstalling amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:38

Mij is bij stal Veldhuisen verteld dat paarden halve dag buitenkomen buiten het weideseizoen. Dat kun je natuurlijk te weinig vinden maar ik zou daar tevreden mee zijn.