Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 42 [ 1043 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pensionstalling amsterdam?

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een pensionstalling in Amsterdam, wie heeft een suggestie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-14 21:02 



 
Profiel   

Heb je nog enige eisen?

Richting het noorden zijn er veel weilanden, hier en daar met bak. In Oostzaan heb je Taams Horses en Stal Zuidereind. Aan de rand van Amsterdam, Aalsmeer, zijn meerdere stallen waaronder Stal Wennekers, Horse Paradise Stables en zo zijn er nog best veel in de omgeving van Amsterdam. Merendeels afhankelijk van je eisen en budget. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-14 21:34 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic naar ED.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-14 21:38 



 
Profiel   

Naar wat ben je oo zoek? Welke prijsklasse wil je een binnenbak? Wil je buiten rijden en/of wedstrijden rijden?

Ik sta al jaren bij Taams stables in Oostzaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-14 21:40 



 
Profiel   

Je hebt Stal Willig, Stal Zeldenrust, Stal Stammerland dit is allemaal dichtbij Amsterdam Zuidoost,

Stal Willig licht in Abcoude
Stal Zeldenrust in Driemond
Stal Stammerland ook in Driemond

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-14 21:52 



 
Profiel   

Mijn bijrijdpaard staat op Manege de Ruif. Het is een gezellige en fijne stal in Amsterdam Sloten. Het heeft een binnenbaan, overdekte buitenbaan, trainingsmolen, een paddock voor longeren en losgooien. De paarden krijgen 6x voer op een dag, waarvan 2 keer krachtvoer en 4 keer ruwvoer. Er worden op de manege onderlinge en KNHS wedstrijden georganiseerd. Je kunt op de website kijken naar de stallingstarieven etc. www.manegederuif.nl

Veel succes met het zoeken van een fijn plekje voor je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-14 13:57 



 
Profiel   

Klik maar op de link in mijn onderschrift.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-14 13:58 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor deze informatie, inderdaad is het afhankelijk van de eisen en het budget. Het ziet er allemaal goed uit. Hier kan ik wel wat mee.
Merald, dat klinkt goed over het voerbeleid, ik ga zeker kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-14 21:54 



 
Profiel   

Stal Wennekers tegen Aalsmeer aan is echt heel fijn, en heeeeel groot.
Daar heb je echt voor ieder wat wils, ook stallen met een uitloopje/paddock eraan.
Hele grote rijbakken en heel veel weiland!

Zeinstra in Ouderkerk, maar dat is een vrij dure stal, wel mooie accomondatie maar dan is Wennekers fijner.

En in Diemen vlakbij het Diemenbos het je ook een pensionstal...weet ff niet meer hoe die heet... Maar niet zo duur in elk geval... en lekker naast het bos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-14 11:54 



 
Profiel   

Oja, De landhoeve heet die ik bedoel in Diemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-14 12:03 



 
Profiel   

DromenLies schreef
Klik maar op de link in mijn onderschrift.


Je mist er nog een heleboel.

@ts Manege de Jong, Stal Wennekers, Nakita Eastend stables, Horse Paradise Stables, Funny Horse, Stal Braam, Zeinstra, Amsterdamse bos manege, Manege de Ruif, Starnmeer, Amsterdamse manege, en zo zijn er in en rond Amsterdam nog een heleboel stallen/maneges en privestalletjes. Het is allemaal afhankelijk van jou wensen, eisen en budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-14 12:18 



 
Profiel   

Ik zei ook niet dat het compleet was. Ik heb inmiddels zelf mijn keuze gemaakt en ben vrij bekend met bijna alle stallen dus voor mij is er ook geen meerwaarde om er nog meer tijd in te stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-14 12:54 



 
Profiel   

Mijn paard staat op wennekers. Bevalt super fijn ! Dicht bij het bos, goede stalling en accomondaties. Als een bak druk of bezet is ga je naar de volgende. Je kan kiezen wat je wil en waar je wilr

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-14 19:16 



 
Profiel   

celinetsjil schreef
Manege noot is leuk


Manege Noot in Callantsoog, iet wat uit de richting niet waar? Of is er een gelijknamige in omgeving Amsterdam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-14 21:29 



 
Profiel   

Ook ik sta met mijn paard bij manege de Ruif. Ik heb het er erg naar mijn zin! Het voerbeleid is inderdaad een grote plus. Voor lessen is er ook voor ieder wat wils. Je kan zelf je instructeur kiezen, en iedereen heeft iets anders te bieden. Je zal dus zeker wel iemand kunnen vinden die bij je past. Ik heb nu zelf erg goede begeleiding bij het inrijden van mijn 4-jarige, wat ik heel prettig vind.
In overleg is ook bijna alles mogelijk, dus je zal het meeste naar je eigen wensen kunnen inrichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 00:52 



 
Profiel   

De landhoeve bestaat niet meer. Vlak bij het Diemerbos aan de Stammerdijk heb je nog de Double R Ranch en de Droomdiemertjes. En manege Waveren aan de andere kant.

Ik staat met mijn paard op Manege de Eenhoorn, een kleinschalige manege in Diemen. De paarden kunnen 's zomers 24/7 op het weiland en in de winter staan ze overdag in de paddock, worden buiten en binnen gezet. Het bevalt mij erg goed, kleinschalig, goede sfeer, er wordt erg goed voor de paarden gezorgd en in overleg is veel mogelijk. Website is www.manegedeeenhoorn.com
Als je meer wilt weten mag je me ook pb'en!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 20:03 



 
Profiel   

Oh echt, bestaat de landhoeve niet meer?
Wat is er nu dan op die locatie?

En op Waveren heb ik leren rijden!
Het heette toen nog de ponyclub!
Ze gaven daar wel heel goed les; beginners aan de neusriem (dus geen gesjor aan het bit).
Ze leerde je ook goed je paard op te zadelen/poetsen.
En bij de kinderen die al iets langer rijden (ongeveer 2 jaar) werd er echt vanuit de klassieke dressuur les gegeven, dus ook rechtrichten enzo... Oh ik heb daar zoveel geleerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 20:39 



 
Profiel   

Nee, de landhoeve is failliet gegaan. Heeft eerst nog een doorstart gemaakt als stal de andere wereld, maar is nu helemaal over de kop. Het terrein staat leeg, ik weet niet wat er nu mee gaat gebeuren. Is nog niet zo lang geleden gebeurd allemaal.

Ik heb ook op Waveren leren rijden, zo'n tien jaar later dan jij gok ik zo :P Toen was het eigenlijk gewoon een gemiddelde manege, niet uitzonderlijk maar ook zeker niet slecht. Zo is het nu geloof ik nog steeds, al ben ik er al jaren niet meer geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 21:27 



 
Profiel   

Sanned schreef
Nee, de landhoeve is failliet gegaan. Heeft eerst nog een doorstart gemaakt als stal de andere wereld, maar is nu helemaal over de kop. Het terrein staat leeg, ik weet niet wat er nu mee gaat gebeuren. Is nog niet zo lang geleden gebeurd allemaal.
Oh jeetje,wist ik echt niet,tis voor mij ook al een tijdje geleden dat ik daar stond...8jaar geleden ofzo.


Ik heb ook op Waveren leren rijden, zo'n tien jaar later dan jij gok ik zo :P Toen was het eigenlijk gewoon een gemiddelde manege, niet uitzonderlijk maar ook zeker niet slecht. Zo is het nu geloof ik nog steeds, al ben ik er al jaren niet meer geweest.
Ik kreeg daar 20jaar geleden les (ben echt oud aan het worden zeg!), en de lesgeefsters van toen hadden niks van opleidingen ORUN ofzo gedaan, maar we leerden echt wel veel van ze! Toen was de basis echt klassiek dressuur met rechtrichten, de ponys en paarden werden ook echt oud daar! (in tegenstelling van veel andere maneges)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-14 22:15 



 
Profiel   

Waveren een goede manege... :') laat me niet lachen! Ik kwam daar, mocht uitstappen en ik moest er met een krukje op. Vraag ik: hoezo dan? Instructrice: dan trek je je paard scheef. Heb me doodgelachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 07:11 



 
Profiel   

DewieDribbel schreef
Waveren een goede manege... :') laat me niet lachen! Ik kwam daar, mocht uitstappen en ik moest er met een krukje op. Vraag ik: hoezo dan? Instructrice: dan trek je je paard scheef. Heb me doodgelachen

Nou dit is gewoon waar -O- goed dat de manege dit doet zouden er meerdere moeten doen

Wat ik me afvraag die manege de ruif. Waarom mag je pas vanaf M je eigen instructrice?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 07:45 



 
Profiel   

Nadeel van de eenhoorn vind ik zelf dat je niet je eigen instructie mag kiezen en dat er niet op heel hoog niveau les gegeven wordt. Op de website staat wel dat iedereen gediplomeerd is maar dat is meer een minimumvereiste imo. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je wil met je paard. Ik heb voor mezelf gekozen dat een passende instructrice (liefst meervoudig) lichte tour moet hebben behaald en dat vind je toch niet snel bij maneges.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 09:21 



 
Profiel   

DromenLies schreef
Nadeel van de eenhoorn vind ik zelf dat je niet je eigen instructie mag kiezen en dat er niet op heel hoog niveau les gegeven wordt. Op de website staat wel dat iedereen gediplomeerd is maar dat is meer een minimumvereiste imo. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat je wil met je paard. Ik heb voor mezelf gekozen dat een passende instructrice (liefst meervoudig) lichte tour moet hebben behaald en dat vind je toch niet snel bij maneges.


Op de Eenhoorn mag je je eigen instructie meenemen! Doe ik zelf ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 09:24 



 
Profiel   

Ooh wat goed, dat wist ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 09:31 



 
Profiel   

DewieDribbel schreef
Waveren een goede manege... :') laat me niet lachen! Ik kwam daar, mocht uitstappen en ik moest er met een krukje op. Vraag ik: hoezo dan? Instructrice: dan trek je je paard scheef. Heb me doodgelachen


Dat is ook zo, voor die rede ken ik veel mensen die met een krukje opstappen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-14 10:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 42 [ 1043 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen