Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

Mag ik in dit topic vragen bij wie jullie lessen?

Ik les nu al jaren bij de zelfde instructrice. En ze heeft me echt super goed geholpen.
Maar voelt nu alsof ik even toe ben aan een nieuw inzicht.

Ik ben opzoek naar iemand die op de academische / klassieke manier les geeft. Die me zowel kan helpen op de grond, longeren, loswerken aan de hand als onder het zadel.
Die op een eerlijke manier les geeft. Geen ruk en pluk werk. En die goed uit kan leggen waarom we iets zo doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 12:03 



 
Profiel   

different1 schreef
Ik zoek tussen roosendaal en Sprundel een 24/7 buiten plek (met schuilstal/-mogelijkheden), waar voordroog of nat hooi gevoerd (kan) wordt(en).
Een stal en/Of droog hooi is helaas GEEN optie meer ivm dampigheid/copd.


Dit is opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 12:07 



 
Profiel   

Ik neem sinds kort grondwerk les bij Lisette dirven uit wernhout
https://www.paardenbehandelen.com/training

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 12:16 



 
Profiel   

felicity schreef
Mag ik in dit topic vragen bij wie jullie lessen?

Ik les nu al jaren bij de zelfde instructrice. En ze heeft me echt super goed geholpen.
Maar voelt nu alsof ik even toe ben aan een nieuw inzicht.

Ik ben opzoek naar iemand die op de academische / klassieke manier les geeft. Die me zowel kan helpen op de grond, longeren, loswerken aan de hand als onder het zadel.
Die op een eerlijke manier les geeft. Geen ruk en pluk werk. En die goed uit kan leggen waarom we iets zo doen.


Ik les bij twee trainers: Roos van Via Equestra en Carolien van Paard en Connectie. Beide super trainers, klassiek, aan de hand, onder het zadel, longeren en Roos doet ook veel vrijheidsdressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 12:23 



 
Profiel   

felicity schreef
Mag ik in dit topic vragen bij wie jullie lessen?

Ik les nu al jaren bij de zelfde instructrice. En ze heeft me echt super goed geholpen.
Maar voelt nu alsof ik even toe ben aan een nieuw inzicht.

Ik ben opzoek naar iemand die op de academische / klassieke manier les geeft. Die me zowel kan helpen op de grond, longeren, loswerken aan de hand als onder het zadel.
Die op een eerlijke manier les geeft. Geen ruk en pluk werk. En die goed uit kan leggen waarom we iets zo doen.


Marion vd Klundert in Achtmaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 17:21 



 
Profiel   

Ik zou ook Carolien kunnen aanraden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 23:25 



 
Profiel   

Dankjewel iedereen. Ik ga eens googlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 13:12 



 
Profiel   

Dayanara schreef
Dayanara schreef
Hoi,

Op onze stal komt een plekje vrij voor wen Pony of niet al te groot paard! Gelegen in Breda naast hoeve galderzicht

24/7 buiten
Grote inloopstal
Zandpaddock
Automatische drinkbakken
Poeltje
Onbeperkt hooi in slowfeeders
Zadelkamer
Nabij Galderse meren en het mastbos
Rijden mogelijk bij hoeve galderzicht (tegen een bijdrage)

Voor meer info Kun je een pb sturen :j


Weer een plekje vrij vanaf Mei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 17:29 



 
Profiel   

Hoi!

Ik heb jaaaaten geleden met mijn paarden in Strijbeek gestaan bij Toon. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van hem? Niet voor mij maar voor een bekende

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 20:42 



 
Profiel   

Welke Toon? Er zijn er twee.
Van een van de twee heb ik wel het nummer maar ik geef niet zomaar een tel nr door. Kan uiteraard wel een telnr doorgeven als ik het hoe en wat weet maar Toon van E is ook heel gemakkelijk te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:03 



 
Profiel   

Percy schreef
Welke Toon? Er zijn er twee.
Van een van de twee heb ik wel het nummer maar ik geef niet zomaar een tel nr door. Kan uiteraard wel een telnr doorgeven als ik het hoe en wat weet maar Toon van E is ook heel gemakkelijk te vinden.


Uhhh goede vraag. Ik weet dat er een lange oprit was de buitenbak links en de paarden rechts. En met de weg oversteken was je zo in het bos

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:42 



 
Profiel   

Dat is de andere Toon, diens achternaam is een naam waar ik zo niet meer kan opkomen, denk dat hij via internet ook wel terug te vinden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 22:51 



 
Profiel   

we hebben nog twee boxen vrij in Prinsenbeek.
met weidegang .
in de zomer staan de paarden/pony`s 24/7 buiten in een eigen wei.
in de winter staan ze s`nacht binnen en overdag bij goed weer buiten.
binnen en buiten zetten en voeren doen wij .
je hoeft alleen iedere dag de wei schoon te houden , en in de winter alleen je box.
we hebben een goede buitenbak en een ruime poetsplaats.
goed uitrij mogelijkheden.
wij zijn een gezellige hobbystal in het buitengebied van Prinsenbeek.
Prijs op aanvraag .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 10:05 



 
Profiel   

Ik heb dit gedeeld op FB maar misschien ook intressant voor hier? Het lukt me niet om de link te plaatsen, maar als het je aanspreekt kan ik je de naam geven in PB

Stal vrij met paddock en weidegang in Zundert.

Per direct is er plek voor 1 of 2 sociale paarden/pony's.
Ik heb mijn stal (bij mijn ouders) aan huis waar mijn 14 jarige sociale lieve Tinker ruin Hero staat.

Wat kun je van ons verwachten:
- Een ruime droge (schuil)stal van ong. 3m x 3,5m met luifel en zowel in als voor de stal verlichting.
- Ruime paddock met grote drinkensbak en slowfeeder met hooi.
- Weidegang
- Er kan gebruik worden gemaakt van de rijbak van de buren.
- Afgesloten zadelkamer/kantine met keukentje, toilet, stroom en koud en warm water.
- Droge opslagplaats voor het hooi
- De paarden kunnen 24/7 buiten (paddock) en binnen staan.
- Verschillende uitrij mogelijkheden (Je bent gelijk in het natuurgebied en in een half uurtje stappen ben je in een groot bos).
- kosten van de huur n.o.t.k.
- Brok oid is voor eigen kosten maar kunnen uiteraard mee gevoerd worden.
- 24/7 welkom!
- Een hoop liefde en knuffels voor je paard!

Wat ik verwacht van jou:
- 3a4 (liefst vaste) dagen of dagdelen in de week de verzorging op je nemen. (dat betekend sochtends en/of savonds voeren/mesten van mijn en je eigen paard) de andere dagen zijn uiteraard voor mij. mocht je eens een dag niet kunnen dan ben ik uiteraard flexibel om te ruilen of het gewoon van je over te nemen (andersom verwacht ik dat ook van jou ;) ) je moet dus wel in de buurt wonen.
- Je paard moet sociaal zijn naar mensen en paarden en makkelijk zijn in de omgang.
- Je bent een betrouwbaar persoon die zich aan de samen gemaakte afspraken houdt, je bent gezellig en je bent niet bang om je handen uit je mouwen te steken en af en toe eens mee te helpen met bijvoorbeeld hooi halen, de wei af te zetten en de boel een beetje mee netjes te houden.

Mijn voorkeur gaat uit naar een recreatie ruiter of een paardje wat met pensioen is.
Ik zoek wel iemand die voor een lange tijd wil blijven.

Indien je nog vragen of interesse hebt stuur me gerust een berichtje.

(Uiteraard kun je vrijblijvend een keertje komen kijken en kennis komen maken).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 09:41 



 
Profiel   

Ik kom hier heel voorzichtig m'n vraag stellen. Ik heb 2 pony's aan huis, waarvan eentje al goed op leeftijd. Ik ben bang dat we daar eind dit jaar misschien toch afscheid van moeten nemen en dan zal de andere pony ook moeten verhuizen. Hoef geen paard van een ander hier aan huis en alleen gaat natuurlijk niet.

Ik ben me rustig aan het oriënteren op een stalling voor een shetlander in Gilze, Rijen, Dorst of evt richting de Reeshof.
Mijn enige eis is dat hij 24/7 buiten staat met schuilstal. Liefste met paddock en weide en met ruimte om te longeren. We mennen, dus het bos vlakbij of een veilige weg naar het bos toe is ook top.

Ik loop er tegen aan dat op veel plekken de paarden tiptop verzorgt worden en de shetlander ergens achterin worden weggegooid met een kleine paddock en gammel hokje..
Privé bij iemand aan huis of bij een boer maakt allemaal niet uit. Ook alles zelf doen is geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 12:18 



 
Profiel   

casperzazoe schreef
Ik kom hier heel voorzichtig m'n vraag stellen. Ik heb 2 pony's aan huis, waarvan eentje al goed op leeftijd. Ik ben bang dat we daar eind dit jaar misschien toch afscheid van moeten nemen en dan zal de andere pony ook moeten verhuizen. Hoef geen paard van een ander hier aan huis en alleen gaat natuurlijk niet.

Ik ben me rustig aan het oriënteren op een stalling voor een shetlander in Gilze, Rijen, Dorst of evt richting de Reeshof.
Mijn enige eis is dat hij 24/7 buiten staat met schuilstal. Liefste met paddock en weide en met ruimte om te longeren. We mennen, dus het bos vlakbij of een veilige weg naar het bos toe is ook top.

Ik loop er tegen aan dat op veel plekken de paarden tiptop verzorgt worden en de shetlander ergens achterin worden weggegooid met een kleine paddock en gammel hokje..
Privé bij iemand aan huis of bij een boer maakt allemaal niet uit. Ook alles zelf doen is geen probleem.


Dat is met een shet denk ik wel lastig inderdaad! Je zou in Dongen bij Muskens fourage kunnen proberen. Die hebben 24/7 buiten met Shetlanders en koudbloeden (hun eigen paarden en twee in pension meen ik, waarvan één shet).

Bij ons is ook plek momenteel, maar dat is overdag weidegang en de nachten op stal, en niet voor shetten geschikt helaas. Dat ligt dan weer wel in je zoekgebied (Rijen). Moet zeggen dat ik dus uiteindelijk nooit verhuisd ben: de zoon van de toenmalige staleigenaar heeft onze stal (de Lindehoeve) nu sinds het overlijden van zijn vader volledig overgenomen, en nu wordt er echt beter meegedacht, wordt de wei beter beheerd (waardoor t voordroog ook beter is), wordt de rijbak twee keer per week gesleept, wordt hij ook gesproeid met droogte en waar mogelijk gesleept voordat het gaat regenen. Dus ik hoef ook niet verder te zoeken gelukkig. Maar goed, mocht iemand hier dus nog op zoek zijn in deze hoek naar een stal gericht op recreanten, dan is bij ons dus wellicht wél een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 17:00 



 
Profiel   

casperzazoe schreef
Ik kom hier heel voorzichtig m'n vraag stellen. Ik heb 2 pony's aan huis, waarvan eentje al goed op leeftijd. Ik ben bang dat we daar eind dit jaar misschien toch afscheid van moeten nemen en dan zal de andere pony ook moeten verhuizen. Hoef geen paard van een ander hier aan huis en alleen gaat natuurlijk niet.

Ik ben me rustig aan het oriënteren op een stalling voor een shetlander in Gilze, Rijen, Dorst of evt richting de Reeshof.
Mijn enige eis is dat hij 24/7 buiten staat met schuilstal. Liefste met paddock en weide en met ruimte om te longeren. We mennen, dus het bos vlakbij of een veilige weg naar het bos toe is ook top.

Ik loop er tegen aan dat op veel plekken de paarden tiptop verzorgt worden en de shetlander ergens achterin worden weggegooid met een kleine paddock en gammel hokje..
Privé bij iemand aan huis of bij een boer maakt allemaal niet uit. Ook alles zelf doen is geen probleem.


Stal de zwing misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 18:09 



 
Profiel   

Hoi :wave:
Momenteel ben ik mezelf aan het oriënteren op een pensionstalling in/rondom Rijsbergen. Ik heb al enkele stallen op internet gezien en hier ook gezocht maar ik ben benieuwd naar recente ervaringen met stallen in die omgeving!

Mijn eisen:
* Hele dag buiten
* Ruime box (voorkeur voor buitenbox of vlas/zaagsel ivm stofallergie)
* Goede kwaliteit ruwvoer, voorkeur voor droog onverpakt hooi
* Goede rijmogelijkheden (binnenbak of goede buitenbak die met elk weer bruikbaar is)

Dit zijn voor mij wel de belangrijkste eisen maar ik weet al wel dat dit in deze omgeving een moeilijke opgave gaat worden :=
Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 21:15 



 
Profiel   

Robin_Rikkie schreef
Hoi :wave:
Momenteel ben ik mezelf aan het oriënteren op een pensionstalling in/rondom Rijsbergen. Ik heb al enkele stallen op internet gezien en hier ook gezocht maar ik ben benieuwd naar recente ervaringen met stallen in die omgeving!

Mijn eisen:
* Hele dag buiten
* Ruime box (voorkeur voor buitenbox of vlas/zaagsel ivm stofallergie)
* Goede kwaliteit ruwvoer, voorkeur voor droog onverpakt hooi
* Goede rijmogelijkheden (binnenbak of goede buitenbak die met elk weer bruikbaar is)

Dit zijn voor mij wel de belangrijkste eisen maar ik weet al wel dat dit in deze omgeving een moeilijke opgave gaat worden :=
Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen!


Ik ken ze persoonlijk niet maar zie wel de advertenties voorbij komen: Woodcroft Stables?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 21:34 



 
Profiel   

Robin_Rikkie schreef
Hoi :wave:
Momenteel ben ik mezelf aan het oriënteren op een pensionstalling in/rondom Rijsbergen. Ik heb al enkele stallen op internet gezien en hier ook gezocht maar ik ben benieuwd naar recente ervaringen met stallen in die omgeving!

Mijn eisen:
* Hele dag buiten
* Ruime box (voorkeur voor buitenbox of vlas/zaagsel ivm stofallergie)
* Goede kwaliteit ruwvoer, voorkeur voor droog onverpakt hooi
* Goede rijmogelijkheden (binnenbak of goede buitenbak die met elk weer bruikbaar is)

Dit zijn voor mij wel de belangrijkste eisen maar ik weet al wel dat dit in deze omgeving een moeilijke opgave gaat worden :=
Ik hoor graag jullie suggesties en ervaringen!


Dat is een hele uitdaging ja. Genoeg stallen maar helaas weinig stallen waar ze de hele dag buiten staan. Wil je wel perse een stal of is 24/7 buiten ook een otpie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-20 23:45 



 
Profiel   

Klopt :=
24/7 buiten is ook zeker een optie, staat ze hier thuis ook! Alleen moeten er dan wel goede rijfaciliteiten bij zitten maar dit is ook vaak niet :Y) Ben wel een wedstrijdruiter namelijk.
Ik heb Woodcraft stables eens opgezocht en klinkt opzich goed alleen een normale buitenbak waarvan ik betwijfel of die met slecht weer te rijden is en enorm veel spelfouten etc op de website wat toch wel een 'afknapper' is :') Iemand ervaringen met deze stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 07:41 



 
Profiel   

Ik heb er geen ervaring met die stal. De combinatie is inderdaad een speld in een hooiberg.

Ken wel een stal in België maar daar staan veelal westernruiters, maar daar staan de paarden wel 24/7 buiten hebben ze binnen en buitenbak.
Maar dat zal sowieso wel te ver uit de buurt zijn vanuit Rijsbergen. En ze hebben ooit een wachtlijst gehad.
https://www.anders-paardrijden.be/stalling/

Hoe ver ben je bereid om te gaan? Is richting Roosendaal ook een optie of is dat te ver?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 10:02 



 
Profiel   

Tigra_ schreef
Ik heb er geen ervaring met die stal. De combinatie is inderdaad een speld in een hooiberg.

Ken wel een stal in België maar daar staan veelal westernruiters, maar daar staan de paarden wel 24/7 buiten hebben ze binnen en buitenbak.
Maar dat zal sowieso wel te ver uit de buurt zijn vanuit Rijsbergen. En ze hebben ooit een wachtlijst gehad.
https://www.anders-paardrijden.be/stalling/

Hoe ver ben je bereid om te gaan? Is richting Roosendaal ook een optie of is dat te ver?


Ik ben heel benieuwd welke stal in Roosendaal je zou willen opperen want ik ken hier geen enkele stal waar ze echt veel buiten staan en waar je als wedstrijdruiter ook lekker je ding kunt doen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 13:23 



 
Profiel   

Ik denk dat je het beste gewoon langs kunt gaan bij particulieren.

Toen ik destijds dit topic openende lukte het niet om te vinden wat ik zou willen en nog moet je consessies doen.
Ik en mijn man zijn bij diverse particulieren langs gegaan...ff kijken hebben ze een bak..lopen er beesten :D okay bellen
Zo heb ik paar adresjes waar ik op de wachtlijst kon

En heel,grappig 2015 ben ik verhuisd en in 2018 nam er iemand contact met me op er was een plaatsje vrij.
Ik stond goed waar ik sta dus heb bedankt maar in buitengebied van Breda, Etten-Leur-Zevenbergen-Rijsbergen- Rucphen is echt een boel te vinden.
In Etten ken ik er inmiddels al genoeg en Ook bij mastbos Breda zijn paar stallen met veel buiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 13:30 



 
Profiel   

Mrijn schreef
Tigra_ schreef
Ik heb er geen ervaring met die stal. De combinatie is inderdaad een speld in een hooiberg.

Ken wel een stal in België maar daar staan veelal westernruiters, maar daar staan de paarden wel 24/7 buiten hebben ze binnen en buitenbak.
Maar dat zal sowieso wel te ver uit de buurt zijn vanuit Rijsbergen. En ze hebben ooit een wachtlijst gehad.
https://www.anders-paardrijden.be/stalling/

Hoe ver ben je bereid om te gaan? Is richting Roosendaal ook een optie of is dat te ver?


Ik ben heel benieuwd welke stal in Roosendaal je zou willen opperen want ik ken hier geen enkele stal waar ze echt veel buiten staan en waar je als wedstrijdruiter ook lekker je ding kunt doen...


Daarom zeg ik ook richting Roosendaal. In Roosendaal zelf weet ik het ook niet maar in Nispen zitten nog wat stallen en Schijf maar ook hier zal het zoeken zijn naar iets waar ze veel buiten komen(en of ze pensionstalling hebben). Stallen genoeg maar die helemaal aan de wensen gaat voldoen is erg lastig denk ik. Maar denk dat zoals tita zegt ook best een optie is. Rucphen heb je ook nog.
Ik ken de stal zelf niet maar je hebt springstal bergse bos weet niet of die pensionstalling heeft en of ze daar veel buiten komen. Maar zie daar wel altijd veel paarden buiten lopen. En ze hebben een binnenbak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen