Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

Larissaabc schreef
Excuus die bedoel ik! Geen van Balen maar Balemans dus hihi.


Haha ok..
Zelf geen ervaring mee..maar hoor daar wel goede verhalen over..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 15:59 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Ja op dit moment woon ik nog in de buurt van Ridderkerk.


Ja Okay maar je gaat verhuizen naar waar want Ridderkerk-rijen is slechter optie dan Ridderkerk-Rucphen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 16:05 



 
Profiel   

Naar de omgeving Rijen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 16:29 



 
Profiel   

Balemans ben ik geweest ziet er top uit alleen in mijn tijd moest jezelf op zondag je paard binnen en buiten zetten

Ik hou me op de wachtlijst zetten van zeggezicht.
Niet aan bos

Ruitersportcentrum Breda en Balemans liggen beide aan bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 16:33 



 
Profiel   

tita schreef
Balemans ben ik geweest ziet er top uit alleen in mijn tijd moest jezelf op zondag je paard binnen en buiten zetten

Ik hou me op de wachtlijst zetten van zeggezicht.
Niet aan bos

Ruitersportcentrum Breda en Balemans liggen beide aan bos.


In het weekend idd zelf buiten zetten..maar volgens mij is dat onderling wel goed te regelen met stalgenoten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 16:40 



 
Profiel   

Dit soort volpensionstallingen voor dit budget zijn hier echt wel te vinden hoor.
Ikzelf sta naar volle tevredenheid op zo'n kleinschalige pensionstal in Sprundel.
Buitenbak met verlichting, 2x daags grote stapel hooi, hele dagen op de wei in de zomer en winter, binnen en buiten zetten, voeren alles inclusief, gezellige kantine (zelfbediening koffiezetapparaat) met toilet, in de winter wordt kantine verwarmd. Slecht 10 minuutjes van de natuurgebied de Pannenhoef af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 17:36 



 
Profiel   

Voor mij is in het weekend binnen/ buiten zetten niet direct een probleem. Weet iemand wat de stalling prijs is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:08 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Excuus die bedoel ik! Geen van Balen maar Balemans dus hihi.


Ik heb 2 jaar op Ruitersportcentrum Balemans gestaan! Tot afgelopen maart, toen ben ik verhuisd.

Vond het een super stal! Paarden worden goed verzorgd, stallen mooi schoon.
In de zomer op de weides, in de winter op de paddock en 3x per dag hooi en 2x brok.
Inderdaad op zaterdag en zondag zelf binnen en buiten zetten.
Voor paarden die geen hele dag buiten moeten een goede stal!

Ik heb het mega naar mijn zin gehad daar! Ook echt leuke pensionklanten die ik nog steeds mis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:12 



 
Profiel   

Ik vind het jammer, dat het niet alleen een pensionstal meer is. Ik heb er vroeger gestaan, maar voor mij persoonlijk zou het nu te druk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:34 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?


2x per dag hooi idd.
Maar wel zoveel hooi dat ze er een behoorlijke tijd van de dag en nacht nog mee bezig zijn.
En er wordt niet bespaard op kwaliteit.
Tevens in de stallen stro, waar ze ook van kunnen knabbelen.
Daarbij op andere tijden nog 2x per dag brok. Waarbij ze niet overvoeren.
Iedere dag regelmaat voor de paarden. Twee aan twee in weides en/of paddocks.
S'ochtends heel vroeg gaan ze al naar buiten en einde middag komen ze pas weer naar binnen.
Afspraken worden nagekomen. Oftewel hele goede ervaringen met Stal Marjolein Verharen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:35 



 
Profiel   

Het kwam verder heel prettig over bij Marjolein inderdaad! Goed om te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:47 



 
Profiel   

Wij hebben in sprundel een paddock met schuilstal (tot grote E-pony/klein paard) en een wei met schuilstal (a-b pony's) vrij.
Binnenbak (17-30m ongeveer), buitenbak (20-60, met verlichting)
Kantine, toilet.
Tegen de pannenhoef aan.
Inclusief onbeperkt hooi, exclusief uitmesten/brok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 07:06 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?


Ze krijgen om 15:30 de tweede keer ruwvoer. Het is zo'n grote hoeveelheid dat ze er de hele avond/ nacht nog van kunnen eten. En het is topkwaliteit ruwvoer.
Mijn paard heeft nog nooit ergens zo goed gestaan als hier, een van de weinige stallen waar ze en veel buiten komen en goede faciliteiten hebben. Er is wel een wachtlijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 08:14 



 
Profiel   

_sjors_ schreef
Larissaabc schreef
Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?


Ze krijgen om 15:30 de tweede keer ruwvoer. Het is zo'n grote hoeveelheid dat ze er de hele avond/ nacht nog van kunnen eten. En het is topkwaliteit ruwvoer.
Mijn paard heeft nog nooit ergens zo goed gestaan als hier, een van de weinige stallen waar ze en veel buiten komen en goede faciliteiten hebben. Er is wel een wachtlijst.


Bekenden van mij staan ook bij Marjolein. Super nette stal, verzorging is goed, ze komen elke dag buiten. Het is wel echt een dressuurstal: geen springruiters en westernruiters bijv (materiaal daarvoor is er ook niet of nauwelijks). Dus dat is net wat je zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 08:19 



 
Profiel   

Dat klinkt allemaal positief over Marjolein Verharen! Mijn gevoel daar was ook goed.

Nadelen voor mij: 2 maal ruwvoer, kosten die je betaald wanneer je niet bij haar lest en de afstand naar het bos. Uiteindelijk is het belangrijkst voor mij dat mijn paard het goed heeft. Dat denk ik te bereiken door veel buiten te komen en goed voor. Zover lijkt dit dus een geschikte stal voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 09:35 



 
Profiel   

Goed voer moet het zijn oops.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 11:01 



 
Profiel   

Er komt een plekje vrij op ons paddock Paradise in Teteringen voor een sociale ruin of merrie :)

Paddock Paradise heeft plaats voor 1 sociale ruin/merrie
Op aanvraag
https://link.marktplaats.nl/m1603389649 ... ialbuttons

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 16:36 



 
Profiel   

Mariposa11 schreef
Er komt een plekje vrij op ons paddock Paradise in Teteringen voor een sociale ruin of merrie :)

Paddock Paradise heeft plaats voor 1 sociale ruin/merrie
Op aanvraag
https://link.marktplaats.nl/m1603389649 ... ialbuttons

Ziet eruit als een heerlijke plek. Zoiets zou ik mijn paard gunnen als hij ooit met pensioen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 19:52 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
Mariposa11 schreef
Er komt een plekje vrij op ons paddock Paradise in Teteringen voor een sociale ruin of merrie :)

Paddock Paradise heeft plaats voor 1 sociale ruin/merrie
Op aanvraag
https://link.marktplaats.nl/m1603389649 ... ialbuttons

Ziet eruit als een heerlijke plek. Zoiets zou ik mijn paard gunnen als hij ooit met pensioen gaat.


Is het ook! En direct aan t bos :) mijn paard is zoveel relaxter sinds ze hier staat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 20:12 



 
Profiel   

Niet wat ik zoek, maar bedankt!

Ik ben bij stal Balemans wezen kijken. Voor mij aan de grote kant, maar het zag er wel prima uit verder.
Ik heb me op de wachtlijst bij Marjolein Verharen laten plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 06:52 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Niet wat ik zoek, maar bedankt!

Ik ben bij stal Balemans wezen kijken. Voor mij aan de grote kant, maar het zag er wel prima uit verder.
Ik heb me op de wachtlijst bij Marjolein Verharen laten plaatsen.


Hihi nee dat dacht ik al, maar hij staat er voor iedereen die zoiets mss zoiets zoekt in de buurt :)

Ze staan dag en nacht buiten incl 2 schuiltenten en via een veersysteem krijgen ze 6x per dag ruwvoer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 07:22 



 
Profiel   

Ja tuurlijk, wie weet denkt iemand hier dat is precies wat ik zoek. Mijn vorige paard heeft aan het einde van haar leven op een pp gestaan. Ze had het heerlijk naar haar zin, helaas wegen een ongeluk daar niet lang geduurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 09:54 



 
Profiel   

Heeft er iemand (recente) ervaringen met stal Wagemakers? Ik ben daar wel eens geweest toen hij nog koeien had en toen werd ik niet vrolijk van de manier waarop de paarden erbij stonden. Inmiddels lijkt er een hoop veranderd, maar is dat ook echt zo?

Het ding is dat ik morgen ga kijken bij een 2,5 jarige die nu 24/7 buiten staat waar ik de komende 1,5 nog niet op ga zitten. Op de stal waar ik wil staan als ik echt met haar aan de slag ga, zijn de paddocks te klein om echt uit hun dak te gaan en ik denk dat een jong dier, dat niet werkt, dat wel nodig heeft. Hebben jullie nog andere opties? Ik zoek:

Veeeeel buiten
Stal voor de nacht
Zoveel mogelijk all in
Onbeperkt hooi
Aardige buitenbak waar ik aan de hand kan prullen
Aan het bos zou heel gaaf zijn

Stallen die nu op mijn lijstje staan om te bezoeken:
-Wagemakers
- zeggezicht (hebben de ook een wachtlijst voor stalling?)
- vw horses de Grens in Achtmaal
- de hay in Zegge

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 06:54 



 
Profiel   

Is Strijbeek een optie voor je? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 09:27 



 
Profiel   

Selente schreef
Is Strijbeek een optie voor je? :)

Voor de ideale stal misschien wel :D Kun je wat meer vertellen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 10:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen