Stal Bellert (beemte broekland)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FleurSylvano
Berichten: 94
Geregistreerd: 17-11-12

Stal Bellert (beemte broekland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 12:29

Niet echt ervaringen kunnen vinden, we gaan aanstaande zaterdag kijken bij deze stalling voor 175 per maand voor volpension (een groot voordeel!)
Iemand ervaringen?
Daarnaast opzoek naar stalling omgeving Apeldoorn (hoefhof en keurhorst vallen af) rond de 200 euro is het budget. En dan ook nog leuke buitenrijmogelijkheden ! Heb begrepen dat er in beemte een nieuw natuurgebied is?

Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Re: Stal Bellert (beemte broekland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:26

's gravenmate is nog steeds een aanrader Fleur , daar deed Toran het erg goed !

Essxan

Berichten: 923
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Stal Bellert (beemte broekland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:17

Stal bellerd is een hele gezellige stal. Paarden staan hele dagen buiten. Ze hebben sinds een week ongeveer een eb en vloed bak. Paarden worden goed verzorgd. Volgens mij zit de jaarlijkse enting ook bij de prijs inbegrepen.

Ik heb er zelf even gestaan, beviel mij prima maar omdat het voor mij aan de andere kant van Apeldoorn was besloten om paard te verhuizen naar Beekbergen.

jacquelinee

Berichten: 498
Geregistreerd: 20-02-08
Woonplaats: Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:42

Ik sta bijna anderhalf jaar bij stal bellert, met erg veel plezier.
Ben erg kritische op gebied van stallen maar al mijn wensen worden bij bellert waar gemaakt! Jessica (eigenaar) is erg flexiebel en alles is in overleg mogelijk. Mijn paard kwam gestrest bij de vorige stal weg en is hier echt helemaal tot zichzelf gekomen. De stalling is op dit moment aan het verbouwen nieuwe bak nieuwe wasplaatsen en er komen vaste zadel kasten!! De paarden krijgen genoeg voer altijd dik opgestrooid en wanneer je vind dat er teweinig gevoerd word (wat ik me niet kan indenken ) kun je dit aangeven en word er zonder moeilijk te doen, meer gevoerd!! Paarden komen dagelijks minimaal 6uur buiten en in de zomer meer gemiddeld 9 uur dan.

Enten zit niet bij de kosten in, mest onderzoek voor het ontwormen wel. Eventuele ontwormen is voor eigen kosten...

Ik word heel blij van stal bellert *\o/*

FleurSylvano
Berichten: 94
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 07:33

Passorapard schreef:
's gravenmate is nog steeds een aanrader Fleur , daar deed Toran het erg goed !


Heb ik inderdaad bekeken maar vindt m erg prijzig (komt door de binnenbak) en enkel bussloo dichtbij :( zit geloof ik ook altijd wel vol...