Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
Yvank_ schreef:Ik vind het mooie producten! maar jammer van de slechte kwaliteit , zowel halster als hoofdstel werden ondanks goed onderhoud snel lelijk. Rekten heel erg uit.
Nee voor mij niet meer!
x_Lys schreef:chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk ) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).
Lara_Silver schreef:Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)
Lara_Silver schreef:chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk ) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).