Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 21:46

Bedankt allemaal!

Klokjes

Berichten: 323
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 21:47

geen idee waarom, maar ik las hypnose ipv hypostore... beetje dyslectisch :+

x_Lys

Berichten: 2004
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: T Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:43

Ik ben groot fan van Hypostore <3 ! Niet alleen van de service en levering, maar ook van de kwaliteit van de producten. Tot nu toe ben ik zo blij met alles wat ik via Hypostore heb besteld. Alles erg snel geleverd gekregen, ruilen is geen probleem en altijd mogelijk en ik vind de producten gewoon weg fantastisch! Ik word er zelfs hebberig van en wil als maar meer :')

Is nou is iets niet naar wens, stuur een berichtje ik weet zeker dat het opgelost zal worden.
Laatst bijgewerkt door x_Lys op 18-11-15 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:45

Meerdere malen bestelling gedaan bij hypostore. Netjes op tijd geleverd, heb er iedere dag plezier van al bijna 2,5 jaar!

Kwaliteit is top!

Ze hebben t alleen ff slecht gehad met de brand. Maar dat hebben ze ook zo goed als overal geprobeerd aan te geven waar ik ook keek.

SimbaBeau

Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 23:49

Super service en zeker voor herhaling vatbaar!
Heb er een paar outdoorlaarzen besteld en de leveringsstatus gaf 3-5 dagen aan, ik had de laarzen ook netjes binnen deze tijd binnen.
Super !! :j

Jinte

Berichten: 4835
Geregistreerd: 08-10-06

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:10

Hier helaas slechte ervaring met de kwaliteit, wat ik erg jammer vond en nog steeds vind. Had een hoofdstel, was er onwijs zuinig op, steeds op tijd onderhouden. Niet veel gebruikt wegens blessures bij paard, en toch binnen een jaar kapot. Helaas is er destijds niks mee gedaan.

Levering was verder wel goed en snel.

NikkivanOlstJarig

Berichten: 7839
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:16

Heb eens een hoofdstel maat pony binnengekregen, heerlijke kwaliteit! Wat me vooral opviel is dat het leer vanaf dag 1 al gewoon écht soepel en fijn was :j

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:23

Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 05:47

RUI ---> ED

x_Lys

Berichten: 2004
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: T Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:49

chimello schreef:
Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.


Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk ;) ) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).

Caitlin_K
Berichten: 3768
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 08:56

Ja hele fijne ervaringen mee! :D

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 09:34

Hele goede ervaringen. Ik heb er afgelopen vorig jaar een Bucas deken besteld, deze had ik na betaling binnen 24 uur geleverd gekregen. :)

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:47

Ik ben lichtelijk bevooroordeeld als sponsor amazone van Hypostore maar ben er enorm over te spreken. Ik ben een van de mensen die nieuwe producten vaak uitvoerig test alvorens deze daadwerkelijk in productie worden genomen.

Het is inderdaad zo dat er een tijd lang prolmen geweest zijn met leveringen Door de brand en ik begrijp ookdat als je zoiets overkomt, als klein ondernemer, veel dingen tijdelijk even blijven liggen. Goed of niet goed, het zijn ook maar gewoon mensen en die Brand heeft niet alleen voorraad, maar meteen ook een volledig kapitaal verwoest.

Diep respect voor de eigenaren van Hypostore die keihard werken en er weer hard mee bezig zijn om nog beter terug te komen dan voorheen met allemaal interessante nieuwe producten in productie!!!

Spenk
Berichten: 21829
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:53

Ik vind het mooie producten! maar jammer van de slechte kwaliteit , zowel halster als hoofdstel werden ondanks goed onderhoud snel lelijk. Rekten heel erg uit.

Nee voor mij niet meer!

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 10:59

Yvank_ schreef:
Ik vind het mooie producten! maar jammer van de slechte kwaliteit , zowel halster als hoofdstel werden ondanks goed onderhoud snel lelijk. Rekten heel erg uit.

Nee voor mij niet meer!


Er wordt steeds weer naar betere kwaliteit leer gezocht. Het leer wat 2 jaar geleden werd gebruikt, is alweer anders dan wat nu wordt gebruikt. Het is een jong bedrijf met een succesvolle eigen productenlijn, wat gewoon heel knap is. Ik heb afgelopen week nog een heel nieuw product getest en aangegeven dat het leer nog beter moet en daar wordt nu dus aan gewerkt!

Wel denk ik dat je de kwaliteit van een hoofdstel van 100 euro natuurlijk niet moet gaan vergelijken met die van een hoofdstel van 300 euro. Maar we proberen evengoed wel de best mogelijk kwaliteit te vinden voor een betaalbare prijs!

Spenk
Berichten: 21829
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:04

Dat zal ongetwijfeld :) , maar mijn hoofdstel van HKM van 80 euro die ik rond dezelfde tijd heb gekocht (jaar geleden) blijft vele malen mooier.

Ik vind het gewoon jammer dat als je een hoofdstel voor 100 koopt het snel uitrekt waardoor het niet goed meer past en lelijk wordt.

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:15

x_Lys schreef:
chimello schreef:
Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.


Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk ;) ) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).


Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:42

Ik zou eerst eigenlijk niet reageren maar doen toch even.

Het is natuurlijk altijd makkelijk praten hoe het beter of anders moet. (Want daar zijn we natuurlijk helemaal niet mee bezig :\ ) Gelukkig veel mensen die wel begrijpen als er zoiets gebeurd dat het een vreselijk inpakt heeft op alles.. Ja en mijn excuses als je er dan 2/3 klanten van de honderden tussen door schieten omdat je ondertussen nieuw onderkomen moet regelen, politie, verzekeringen, advocaten, voorraad, klanten, website aanpassen, herbouwen, tellen, verlies van alle spullen en alle andere bij komende ellende moet regelen! Je wil niet weten wat er dan even op 2(!!!) personen afkomt, ongeacht de hoeveelheid stress en verdriet dat je in 1 keer allemaal over je heen krijgt, want je ziet 5 jaar lang keihard werken voor je neus afbranden, geloof me de grond zakt niet alleen onder je vandaan op zo moment. Gelukkig doen we onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen en na zo korte tijd gelukkig alles weer goed op de rit hebben, en ja voorheen was dat bepaalde product nog op voorraad en na zo brand niet meer leverbaar omdat het niet meer gemaakt word. Nogmaals we doen ons uiterste best maar soms zijn wij ook van meerdere partijen afhankelijk bij de ene duurt dit 2 weken en de andere 3/4 maanden.

Tesssaaa

Berichten: 403
Geregistreerd: 07-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:02

Lara_Silver schreef:
Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)


Ik vind het zo naar dat die brand volledig word genegeerd in de vorming van de meningen.

x_Lys

Berichten: 2004
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: T Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:03

Lara_Silver schreef:
chimello schreef:
Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.


Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk ;) ) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).


Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)[/quote]

Volgens mij had ik het in eerste instantie over niet leverbare producten, en niet over iets anders om een hele discussie aan te gaan. Er waren al vaak zat redenen aangeven ivm de brand etc.

Spenk
Berichten: 21829
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:06

Dat van die brand snap ik volledig! Maar dat doet in mijn ogen helemaal niets af aan de matige kwaliteit van de producten die ik heb of in handen heb gehad :)

Achterom
Berichten: 23059
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:25

Op zich een relatief positieve ervaring, alleen vind ik de communicatie echt een aandachtspuntje.
Sowieso wist ik niets van de brand (staat ook niet op de site), maar dan nog.
Heb er een product besteld, een beetje een gok. Product bleek niet te werken voor mij en mijn paard. Terug gestuurd en netjes het geld terug gekregen. Alleen was het wel fijn geweest als ze uit zichzelf hadden bevestigd dat ze mijn pakketje ontvangen hadden, daar moet je als klant eigenlijk niet om hoeven vragen.
Alleen wel minus de verzendkosten, en dat mag dus eigenlijk niet.... :n
https://webwinkelrecht.nl/diensten/juri ... f-13-juni/

Capriootje

Berichten: 6775
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:34

Die laatste 2 opmerkingen kom ik ontzettend veel tegen bij webshops, heb zelf die ervaring níet bij Hypostore en wel een fijne koop gedaan maar dus wel bij andere. Dat je niks hoort van je retour en je je geld terug krijgt min hun verzendkosten terwijl je als klant ook de retour kosten al hebt betaald.

Ga die link even opslaan iig.

Memere

Berichten: 3131
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: niet in NL

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:37

Al meerdere keren besteld bij hun omwille de mooie spullen, steeds zeer snel ontvangen ondanks het naar BE is. Wel is de kwaliteit niet zo veel..steentjes vallen er heel snel uit of frontfriem gaat vervormen/slapper worden terwijl het zeer goed onderhouden word en nergens tegen komt.

Voor die prijs verwacht je toch meer dan allemaal maar mooi.

Mette

Berichten: 4012
Geregistreerd: 09-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:47

Ik ben ook tevreden klant van Hypostore. Ik heb mijn hoofdstel nu meer dan een jaar en hij ziet er nog heel mooi uit! Leer rekt bij mij niet uit. Alleen vielen er wat steentjes uit de frontriem. Nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik ze kosteloos opgestuurd! :)