Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring meerveld horses

 
Profiel   

Hallo,
wij willen binnenkort een paard gaan bekijken bij meerveld horses, heeft er iemand ervaring met deze stal?
Alvast bedankt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-16 11:47 



 
Profiel   

Ben je al langs geweest, zo ja hoe was het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:22 



 
Profiel   

ben ook wel benieuwd na ervaringen, ik zag een leuke c pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:24 



 
Profiel   

Pas geleden een pony gekocht voor een vriendin. Super leuke en fijne pony. Voldoet zoals beschreven stond in advertentie. Nette service, en allemaal aardige mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:27 



 
Profiel   

jij woont mooi dicht bij zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:32 



 
Profiel   

Klopt ja :-). Is meer toeval hoor, had er ook nog nooit van gehoord tot een vriendin van mij uit Leersum er wilde gaan kijken. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:51 



 
Profiel   

dat is wel handig voor mij omdat ik 1.5 uur voor moet rijden.
kunnen we jou mooi inschakelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-16 16:56 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd! Wil binnenkort bij hun gaan kijken/contact opnemen!
Hoor heel graag jouw ervaring! En die van anderen natuurlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-16 21:33 



 
Profiel   

Wij hebben ook slechte ervaring met deze stal nooit meer.
Leuke mensen totdat je ze belt als er iets niet klopt met het paard, dan is alle vriendelijkheid verdwenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-16 21:01 



 
Profiel   

maar ik neem aan dat je paard wat recent goed gekeurd is ook goed is.
anders is de veearts de verantwoordelijke.
ik laat ze nu keuren na zelf slechte ervaring met andere verkopers.
en mag het niet, koop ik het ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-16 23:06 



 
Profiel   

Paard was gezond maar er was een ander heftig probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-16 00:29 



 
Profiel   

Ook slechte ervaring toen ik met de ouders van een vriendin mee ging om een pony voor haar te kopen :n
Toen we vroegen of we de dierenarts erbij konden halen zeiden ze dat het echt niet hoefde en dat de pony 100% gezond was. We wisten al genoeg :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-16 08:07 



 
Profiel   

Ik heb daar ook een paard gekocht. Nog steeds erg blij mee !!
Ook hebben ze voor ons een haflinger verkocht die op een super plekje is terecht gekomen !

Was echt een super mooie, lieve gezonde pony van 3,5 jaar. Verkeersmak, braaf en kon waanzinnig mooi lopen.
Niemand die bij onze eigen poging van verkoop geloofde dat het een gouden (letterlijk) pony was omdat tie 3,5 jaar was.
Via hun dus verkocht en toen was hij zo weg !

Mijn gekochte paardje was groen en kwam uit Ierland. Super leuk paard. We hebben haar nu 2,5 jaar en ja, ze heeft na een 3 kwart jaar koliek gehad en wormen maar dat is altijd een risico bij een paard. Daar konden hun niks aan doen. Meerveld heeft hem ook alleen maar door verkocht.

Je moet altijd je gezond verstand blijven gebruiken en goed kijken. Maar dat geldt ook bij een particulier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-16 08:16 



 
Profiel   

Silverheart schreef
Ook slechte ervaring toen ik met de ouders van een vriendin mee ging om een pony voor haar te kopen :n
Toen we vroegen of we de dierenarts erbij konden halen zeiden ze dat het echt niet hoefde en dat de pony 100% gezond was. We wisten al genoeg :n


dan laat ik ze ook idd staan, dit ook na diverse andere paarden (eigenaren) ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-16 11:36 



 
Profiel   

Ik zou zaterdag ook gaan kijken, maar zie hier reacties dat ik het toch voorbij laat schieten.
Zou ik een pb mogen met slechte ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-16 21:00 



 
Profiel   

Zijn prima dieren. Laat ze alleen wel altijd door een eigen (!) dierenarts even checken en keuren, dan weet je het zeker.
Verkooppraatjes en moeilijk doen als het paard niet goed blijkt te zijn heb je bij veel stallen.
Lijkt me ook dat je zelf het dier goed controleert/laat controleren voordat je hem koopt, of het nou particulier of handelsstal is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 15:08 



 
Profiel   

Hier wel een goede ervaring met meerveld. Mijn moeders paard fries x andalusier komt er vandaan. We hebben het paard nu 2,5 jaar en nooit geen problemen mee gehad. Het paard had alleen wel bloedworm, maar dit heeft ze ook al eerder ergens anders op kunnen lopen, dat weten we niet...
Ik denk dat je gewoon moet gaan kijken en als het niet klopt voor je gevoel of er is iets anders, dan kun je gewoon weer weggaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 15:15 



 
Profiel   

Ik ben mee geweest met een vriendin, die zag er een leuk paard staan.
Uiteindelijk paard niet gekocht.

What you see is what you get-handel.

Voor Lada geld, mag je geen mercedes verwachten. Maar een Lada brengt je ook van A naar B.

Zorg dat je iemand mee hebt die verstand van zaken heeft, kijk niet met een roze bril, wees kritisch en laat eventuele aankoop keuren door je eigen veearts.
Ik vond de eigenaar ook heel duidelijk in zijn verhaal.
Had niet het idee dat ie dingen mooier voor wilde stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-16 15:24 



 
Profiel   

Verplaatst van YRT naar -> ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 21:40 



 
Profiel   

Ik ben zaterdag uiteindelijk wel geweest.
Zag er goed uit. Uiteindelijk niks gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 22:07 



 
Profiel   

Murosch schreef
Verplaatst van YRT naar -> ED


Moderatoropmerking:
Doordat dit topic op ED hoort en vandaag verplaatst is naar ED zullen de posts ook aan de [ED] Ervaringen en Diensten moeten voldoen. Op ED wordt strikter gemodereerd vandaar dat er alsnog met terugwerkend berichten verwijderd zijn. In de regels valt o.a. te lezen:
Citaat
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom. Dus alleen schrijven "slechte ervaringen"dat mag niet.
Omdat sommige berichten al lang geleden geschreven zijn heb ik ervoor gekozen om berichten die verwijderd zijn niet apart te melden bij de posters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-16 22:38 



 
Profiel   

Ik was op zoek naar een betrouwbaar paard voor mij en mijn moeder.
Het paard waar ik op zat ging steeds van de hoefslag af, dat vond ik irritant. -volgens hen kwam het omdat ik slecht kan rijden (ik rijd nu al 10 jaar...)
Daarna begon het paard te bokken in galop, daar hield het voor ons dus op. -volgens de eigenaar moest ik dan maar een hobbelpaard kopen omdat ik over alles zo een groot punt maakte...

Slechte ervaring dus, ik had nog gezegd: ik wil een betrouwbare. en dan geeft hij me een bokkend paard?!

Lieve mensen totdat je zegt dat je niks wilt kopen, dan worden ze gemeen. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-17 19:28 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd of mensen hier ook bij hun paard Majoor zijn wezen kijken?

Wat was jullie ervaring bij dit paard?
(Eventueel mag pb ook)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-17 19:40 



 
Profiel   

Nog meer mensen met ervaringen? Ik lees mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-17 12:34 



 
Profiel   

Ik heb hele fijne ervaringen met deze stal een eerlijke en betrouwbare uitleg over nu onze merrie "Mercedes"(haar naam moet ik nog aan wennen)gekregen.
En... alles klopt zelfs boven onze :) verwachting lief en rustig *\o/* !!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen