Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring meerveld horses

 
Profiel   

Leuk om te lezen misschien dat ik zelf ook overweeg om daarro is te gaan kijken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-17 09:37 



 
Profiel   

Sander Meerveld is een grote oplichter... Nooit een paard/pony kopen daar iig. Gaat prima totdat de deal rond is. Voor meer informatie graag een pb. Hij bedreigt namelijk mensen als je de waarheid verteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-17 14:35 



 
Profiel   

Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met Meerveld. De pony waar ik voor kwam kijken liep niet goed. Toen ik meldde dat ik daarom verder ging kijken, werd de eigenaar vreselijk boos. Voor mij een teken dat hij zelf ook wel wist dat de pony niet goed liep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 09:55 



 
Profiel   

Ik heb ervaring met meerveld horses zowel met sander en zijn vriendin.
Wij hebben 2 keer een paard terug gegeven. Maar dat was niet omdat iets met het paard was. Die waren gewoon prima verder.
Ik ken sander en zijn vriendin niet als moeilijke mensen hoor en helemaal nooit geen dreigement gehad van hun kant naar ons.

Vergeet niet als er een paard binnen komt en daar is achteraf iets mee kunnen hun daar niet altijd wat aan doen. Een paard komt binnen en binnen no time weer weg.
En hun advertenties kloppen 9 van de 10 keer echt wel kwa karakter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 13:03 



 

Ik heb hier een hele leuke pony gekocht in mei. Mijn instructeur zegt dat deze pony erg ver gaat komen in de dressuursport. En dat voor een nette prijs! De pony heeft een klein gebrek welke ze netjes vermeld hebben. Pony is overbouwd, wat ik zelf ook echt wel heb gezien, maar het is zo een ontzettend lief dier dat ik haar niet heb laten staan. :)
Ik ben tevreden. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-17 21:22 



 
Profiel   

wij hebben echt wel een goede ervaring met Sander en Lionne, we hebben een goud eerlijke kinder pony bij ze gekocht. niets was te gek, we kregen alle tijd. keurig koopcontract erbij en ook na de aankoop gewoon nog even bij na vragen hoe het gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-19 21:09 



 
Profiel   

Recente ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 13:12 



 
Profiel   

Ik ken meerdere mensen die hier paarden kopen. Het is net als bij alle handelaren, het zijn ervaren verkopers dus stap er nuchter in. Soms willen ze een beetje snel gaan met doorverkopen dus ze weten zelf vaak niet eens hoe braaf een paard is of wat hij kan. Gewoon voor laten rijden en zelf je eigen mening vormen dus.

Maar ik heb er verder niks geks van gehoord hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-21 13:40 



 
Profiel   

Muze schreef
Recente ervaringen?


Ik ben tijdje terug hier wezen kijken voor een paardje :)

Vriendelijke mensen, ook leuke meiden op de stal zelf. Ik had besloten nog geen keuze te maken (wou nog even nadenken) en toen was het paard verkocht :+

Jammer? Ja. Maar was mijn eigen keuze. Ik vind het een prima stal, neem iemand mee met ervaring :)

Kennisje van mij heeft ook een pony hier gekocht, fantastisch beest! Mankeert niks, je kan er echt alles mee. Helaas wel een luchtzuiger, maar dit is ook toen netjes gemeld met de verkoop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 12:11 



 
Profiel   

Vorig jaar heb ik hier 2x een E-pony gekocht, eentje in mei en eentje in nov. Beide keren prima verlopen, goed contact met Sander Meerveld gehad, voor beide pony's meerdere keren langsgeweest. Je moet inderdaad niet te lang nadenken, in de huidige tijd gaan paarden heel snel qua verkoop. Maar, ik ben heel tevreden over het contact, de afspraken, de verkoop, het thuis brengen. Stel dat ik ooit weer op zoek zou gaan, zou ik hier zeker nog eens langsgaan.

Beide pony's waren zadelmak maar nog behoorlijk groen, was goed aangegeven van te voren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 11:18 



 
Profiel   

In Januari heb ik hier een paard gekocht. Prima afspraken over kunnen maken en ik vond ook een fijne sfeer hangen op de stal.
Ja... Het is wel een handelsstal en er is weinig tijd om lang na te denken.

Ik heb het paard klinisch laten keuren op stal, dit was ook gewoon akkoord.
Bij thuiskomst bleek er echter wel een ontsteking aanwezig te zijn in het kniegewricht, maar hoe dit is ontstaan en wie daar dan verantwoordelijk voor is, is voor mij een raadsel gebleven.

Of ik hier nog een keer een paard zou kopen weet ik niet, maar dat heeft ook meer te maken met het feit dat ik het toch wel fijn vind om meer te weten over de geschiedenis van het paard zodat ik me niet druk hoef te maken over eventuele oude blessures. Dan is een handelsstal nou eenmaal niet zo geschikt... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 11:57 



 
Profiel   

Hier ook een recente ervaring.

Die van mij is positief. Ben eigenlijk een beetje huiverig voor handelaren maar toch gaan kijken omdat de pony wel aansprak.

Stallen zien er oké uit. Pony werd netjes voorgereden. En zelf ook even proef gereden. Beschrijving klopte met wat we zagen op dat moment dus overgaan tot kopen. Netjes nagekeken door de dierenarts. Is nog naar de tandarts geweest. Pony was verkouden dus mocht hem nog even laten staan. Is nog een keer nagekeken door de dierenarts. Kreeg steeds updates met foto’s en filmpjes hoe het ging. Hierna netjes thuis afgeleverd.

Pony doet het super en nog steeds mega braaf. Dus ik ben wel blij met mijn maatje en hoe alles is verlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 13:10 



 
Profiel   

Ik heb een goede ervaring met meerveld horses.
Paardje gekocht op video niet gaan testen en was precies zoals ze beschreven hadden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 12:08 



 
Profiel   

Ik denk dat er bij zulke grote stallen altijd positieve en negatieve reacties zijn.

Ga kijken, en is er een pony/paard waar je een klik mee hebt, laat deze keuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 12:14 



 
Profiel   

Laurenntms schreef
Ik heb een goede ervaring met meerveld horses.
Paardje gekocht op video niet gaan testen en was precies zoals ze beschreven hadden!


En daar maak je speciaal een account voor aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 12:15 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Laurenntms schreef
Ik heb een goede ervaring met meerveld horses.
Paardje gekocht op video niet gaan testen en was precies zoals ze beschreven hadden!


En daar maak je speciaal een account voor aan?


Hahahaha! Erg doorzichtig deze zelf reclame

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 20:17 



 
Profiel   

Ze vragen ervaringen, ik geef gewoon de mijne en ja ik had die dag een account aan gemaakt om te kunnen reageren en niet als “zelfreclame”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-23 17:26 



 
Profiel   

Laurenntms schreef
Ze vragen ervaringen, ik geef gewoon de mijne en ja ik had die dag een account aan gemaakt om te kunnen reageren en niet als “zelfreclame”.


En dan reageer je 3/4 jaar later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-23 17:35 



 
Profiel   

Nou daar zou ik geen pony kopen mijn vriendin heeft er daar een gekocht waar van alles mee aan de hand was niet met de benen maar met karakter werd verkocht als kinderpony beeest was na twee weken hier op stal levensgevaarlijk kunt mij niet wijs maken dat hij daar braaf was snap dat je paarden wil verkopen maar over als het echt gevaarlijk wordt voor kinderen waar is dan je geweten

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-23 19:47 



 
Profiel   

Dreamboy schreef
Laurenntms schreef
Ze vragen ervaringen, ik geef gewoon de mijne en ja ik had die dag een account aan gemaakt om te kunnen reageren en niet als “zelfreclame”.


En dan reageer je 3/4 jaar later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-23 20:55 



 
Profiel   

Cantodea11 schreef
Nou daar zou ik geen pony kopen mijn vriendin heeft er daar een gekocht waar van alles mee aan de hand was niet met de benen maar met karakter werd verkocht als kinderpony beeest was na twee weken hier op stal levensgevaarlijk kunt mij niet wijs maken dat hij daar braaf was snap dat je paarden wil verkopen maar over als het echt gevaarlijk wordt voor kinderen waar is dan je geweten



Ik kan alleen maar zeggen dat mijn Romero echt boven alle verwachting is. Was ook heeeel sceptisch maar toch gaan kijken. Werd als braaf en geschikt voor manege verkocht maar kan inmiddels zeggen na 1,5 jaar dat het een ruwe diamant blijkt te zijn. Hij is echt een bomproof paardje en begint dresuurmatig en springmatig (had nog nooit een balk gezien) echt wel goed te lopen. Nooit iets met hem gehad. Wij hebben echt enorm geluk gehad denk ik, maar zou hem voor geen goud kwijt willen zulke vind je bijna niet. Denk dat dat ook wel een beetje de handel is dan moet je geluk hebben en voor ons heeft het super uitgepakt! En sommige zullen minder braaf zijn. Vaak is het snelle handel en staan ze er maar kort. Dan weten ze eigenlijk niet goed hoe zo’n paard of pony echt is. Misschien overdonderd door de reis verhuizing enz. Denk dat je vooral gewoon goed moet kijken en voelen en zeker laten keuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-23 22:00 



 
Profiel   

In januari 2023 kochten wij een paard bij Meerveld horses in Kockengen. Wij waren hier terecht gekomen via een advertentie op Marktplaats. Sander Meerveld bood hierop een 4-jarige Spaanse ruin aan. Hij was ingereden en beheerste de basisgangen. We gingen met hem aan de slag en merkten al snel problemen op in zijn gedrag. Hij beet en staakte tijdens het rijden. We probeerden dit op te lossen, maar het gedrag bleef. In de zomer verhuisde hij naar de wei en bleek hij niet ingeschreven te zijn in Nederland. Via instanties kwamen wij erachter dat zijn geboortedatum in zijn paspoort was aangepast en bleek hij een jaar jonger te zijn. Hij bleek dus nog geen drie jaar te zijn toen hij op marktplaats stond. Via de dierenarts die de aanpassing in zijn paspoort had doorgevoerd vernamen wij dat de heer Meerveld hen opdracht had gegeven om een leeftijdsbepaling uit te voeren. De heer Meerveld verklaarde dat de dierenarts had aangegeven dat de leeftijd niet klopte (op basis van gebitsgegevens) en deze wilde aanpassen. Hij schoot compleet in de slachtofferrol en maakte van ons de dader die het waagde om hem hierop aan te spreken. Daarnaast kregen wij de boodschap dat hij geen negatieve recensie wilde zien. Wij willen ons verhaal toch delen omdat wij het schandalig vinden wat er is gebeurd en dat dit is gebeurd over de rug van een onschuldig paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-24 23:01 



 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd naar je paard Mercedes. Ze hebben nu ook een staan met deze naam we overwegen deze te kopen. Ben erg benieuwd of dit hetzelfde paard is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-24 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen