Gezocht : vervoer 10 juli in Gelderland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Gezocht : vervoer 10 juli in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 23:35

Hoi allemaal,

10 juli heb ik een wedstrijd waar ik al erg lang naar uitkijk. Helaas kunnen de mensen die mij meestal rijden naar concours niet en zit ik dus met een probleem. Mijn vraag is dus of er iemand tegen betaling mij en een paard wilt rijden van Arnhem naar steenderen en terug. We hebben zelf een trailer en auto tot beschikking maar geen eb rijbewijs. :') Ik heb nog geen starttijd, maar het zal in de ochtend zijn.

Wie kan me uit de brand helpen?

Groetjes
Eileen
Laatst bijgewerkt door leeneliefje op 17-06-16 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Gezocht : vervoer 10 juli in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 23:44


Diddykong

Berichten: 1471
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Gezocht : vervoer 10 juli in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:52

Hi Eileen ik woon helaas niet bij je in de buurt, ik wilde alleen vragen of je wel echt een E rijbewijs nodig hebt. Als je een 1,5 paards trailer hebt, hoeft dit namelijk meestal niet. Ik heb zelf ook lang zonder rijbewijs gereden. De totale combi moet max beladen onder de 3500 kilo blijven. Als dit zo is, kun je met alleen B rijden. Niet helemaal antwoord op je vraag, maar misschien helpt het ;) Veel succes vast op wedstrijd!

leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 18:03

dittaswart schreef:
Hi Eileen ik woon helaas niet bij je in de buurt, ik wilde alleen vragen of je wel echt een E rijbewijs nodig hebt. Als je een 1,5 paards trailer hebt, hoeft dit namelijk meestal niet. Ik heb zelf ook lang zonder rijbewijs gereden. De totale combi moet max beladen onder de 3500 kilo blijven. Als dit zo is, kun je met alleen B rijden. Niet helemaal antwoord op je vraag, maar misschien helpt het ;) Veel succes vast op wedstrijd!

Hoi! Dankjewel voor je tip, volgens mij is de combinatie te zwaar.. de trailer is 1.5 paards maar de auto vrij groot. dus helaas! Kan het hele jaar nog starten, dus het is niet zo'n mega ramp, maar wel zonde natuurlijk als het niet lukt.

Thanks voor het meedenken!