Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

stalling omgeving velp/arnhem

 
Profiel   

Jester_ schreef
Voor bos moet je echt naar laag soeren, dieren. Arnhem heeft dat helaas weinig..


Van nooit bos naar een beetje bos in Arnhem is voor mij al heeeeeel wat _/-\o_ Haha


De wolfskuil zou ik nog kunnen kijken, klinkt wel positief.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-16 00:17 



 
Profiel   

Ik ben bij de henriettahoeve wezen kijken vandaag. Bos naast de deur, binnenbak, paarden elke dag buiten....
Voldoet aan al mijn eisen en binnen budget. Denk dat dit hem dan moet worden, zag er goed uit en een vriendelijke man dus ben wel positief :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 13:41 



 
Profiel   

ilaan schreef
Ik ben bij de henriettahoeve wezen kijken vandaag. Bos naast de deur, binnenbak, paarden elke dag buiten....
Voldoet aan al mijn eisen en binnen budget. Denk dat dit hem dan moet worden, zag er goed uit en een vriendelijke man dus ben wel positief :)


Die kost €290 toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 16:30 



 
Profiel   

Sharon89 schreef
ilaan schreef
Ik ben bij de henriettahoeve wezen kijken vandaag. Bos naast de deur, binnenbak, paarden elke dag buiten....
Voldoet aan al mijn eisen en binnen budget. Denk dat dit hem dan moet worden, zag er goed uit en een vriendelijke man dus ben wel positief :)


Die kost €290 toch?


Klopt :)
Vond het een mooie prijs :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-16 17:04 



 
Profiel   

Snippervlucht in Doorwerth

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 01:10 



 
Profiel   

Totaaltuin aan de schelmseweg in Arnhem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 02:11 



 
Profiel   

Hannanas schreef
Totaaltuin aan de schelmseweg in Arnhem.


Als dit ook wel stal westeneng wordt genoemd is dit totaal niet geschikt en voldoet absoluut niet aan mijn eisen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 18:57 



 
Profiel   

ilaan schreef
Hannanas schreef
Totaaltuin aan de schelmseweg in Arnhem.


Als dit ook wel stal westeneng wordt genoemd is dit totaal niet geschikt en voldoet absoluut niet aan mijn eisen :)


Jammer!
Want?
Alleen de binnenbak ontbreekt.
Verder mooie stallen, snachts prima op stal, hele jaar door buiten, veel ruimte voor opslag eten etc.

Wellicht ivm roulatie systeem binnen-buiten zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-16 19:47 



 
Profiel   

Hannanas schreef
ilaan schreef

Als dit ook wel stal westeneng wordt genoemd is dit totaal niet geschikt en voldoet absoluut niet aan mijn eisen :)


Jammer!
Want?
Alleen de binnenbak ontbreekt.
Verder mooie stallen, snachts prima op stal, hele jaar door buiten, veel ruimte voor opslag eten etc.

Wellicht ivm roulatie systeem binnen-buiten zetten?


Locatie is niet top en ik heb helaas geen tijd om alles zelf te doen. Kan zomaar zijn dat ik 3 dagen achtereen helemaal niet kan, nu vang ik een deel op door een bijrijder maar deze zou dan niet mee kunnen ivm afstand. Dus het is voor mij überhaupt niet haalbaar. Want je paard 3 dagen niet uitmesten ed kan niet natuurlijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-16 11:22 



 
Profiel   

informeer eens bij de landsmaat in groessen (goed te rijden vanaf velp, woon zelf in rheden.) 2 binnenbakken 1 goede buitenbaan, verder alles op je eissen lijstje, alleen wel een stuk goedkoper dan 300 euro ( zo rond de 200 voor een paard..)

je mag me een pb doen als je een nummer wilt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-16 13:36 



 
Profiel   

linda_gigant schreef
informeer eens bij de landsmaat in groessen (goed te rijden vanaf velp, woon zelf in rheden.) 2 binnenbakken 1 goede buitenbaan, verder alles op je eissen lijstje, alleen wel een stuk goedkoper dan 300 euro ( zo rond de 200 voor een paard..)

je mag me een pb doen als je een nummer wilt


Sta jij daar?
Ik ga er zaterdag met een vriendin kijken.
Ik heb wel wat vragen... maar die kan ik zaterdag wel stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-16 22:43 



 
Profiel   

Sharon89 schreef
linda_gigant schreef
informeer eens bij de landsmaat in groessen (goed te rijden vanaf velp, woon zelf in rheden.) 2 binnenbakken 1 goede buitenbaan, verder alles op je eissen lijstje, alleen wel een stuk goedkoper dan 300 euro ( zo rond de 200 voor een paard..)

je mag me een pb doen als je een nummer wilt


Sta jij daar?
Ik ga er zaterdag met een vriendin kijken.
Ik heb wel wat vragen... maar die kan ik zaterdag wel stellen.


Ik sta daar ja :) bij vragen mag je me ook een pb doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-16 23:02 



 
Profiel   

linda_gigant schreef
Ik sta daar ja :) bij vragen mag je me ook een pb doen :)



Ik ben er afgelopen zaterdag geweest.
Mooie nette stal, zeker wat voor mij. Alleen kom ik qua stal prijs + benzine op een duur kostenplaatje uit, groessen is net te ver helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-16 18:24 



 
Profiel   

Ik schop even mijn topic weer omhoog! Ik heb namelijk vandaag een shet gekocht en ben dus weer op zoek naar een weide waar deze kan staan. Het liefst 24/7 buiten.

Plaats waar ik een sulky/wagen neer kan zetten en tuig veilig kan opbergen. Het liefste de mogelijkheid om lekker naar buiten te kunnen.

Met alle grotere stallen ven ik wel bekend dus ik hoor het graag als iemand iets weet wat aan mijn nieuwe eisen voldoet.

Ik heb al een stal op het oog maar het is even afwachten of daar plek is. Dus vandaar dat ik back up zoek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 21:37 



 
Profiel   

Stal Midden Heuven!!! Echt ontzettend leuk, heb daar vroeger gelest daar ( kan nu niet meer). Ik mocht op mijn tiende een paard en die wouden we daar natuurlijk ook stallen, alleen helaas verhuisde we naar een andere provincie dus moest ze ergens anders komen te staan. Maar in iedergeval is midden heuven erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 21:40 



 
Profiel   

ilaan schreef
Ik schop even mijn topic weer omhoog! Ik heb namelijk vandaag een shet gekocht en ben dus weer op zoek naar een weide waar deze kan staan. Het liefst 24/7 buiten.

Plaats waar ik een sulky/wagen neer kan zetten en tuig veilig kan opbergen. Het liefste de mogelijkheid om lekker naar buiten te kunnen.

Met alle grotere stallen ven ik wel bekend dus ik hoor het graag als iemand iets weet wat aan mijn nieuwe eisen voldoet.

Ik heb al een stal op het oog maar het is even afwachten of daar plek is. Dus vandaar dat ik back up zoek :)

Snippervlucht hebben ze een 24/7 wei.
Misschien is de stal bij totaaltuin wel iets voor je?
Wat is je budget?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 22:53 



 

Lillypony123 schreef
Stal Midden Heuven!!! Echt ontzettend leuk, heb daar vroeger gelest daar ( kan nu niet meer). Ik mocht op mijn tiende een paard en die wouden we daar natuurlijk ook stallen, alleen helaas verhuisde we naar een andere provincie dus moest ze ergens anders komen te staan. Maar in iedergeval is midden heuven erg leuk!


En heel duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 23:05 



 
Profiel   

Tja budget... Geen idee. Maar toch wel minder als dat ik voor mijn d pony betaalde. Zeker omdat het nu ook een weitje mag zijn en een hele hoop eisen vervallen. Hoop toch wel om voor een shetlander onder de €150 te blijven. Maar weet niet of ik dan nog denk in prijzen van wat ik gewend ben (daar betaal je voor een shetlander niet meer als 80 euro namelijk).

In ieder geval zou het fijn zijn als er een sulky neergezet kan worden. Ik ga jullie opties eens bekijken, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 23:35 



 
Profiel   

Henriette hoeve is echt de allerbeste aanrader die ik je kan geven! Sta er zelf niet maar wel ooit gestaan en geweldige tijd gehad :j
Met name de geweldige uitrijmogelijkheden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 00:07 



 
Profiel   

Minjon schreef
Henriette hoeve is echt de allerbeste aanrader die ik je kan geven! Sta er zelf niet maar wel ooit gestaan en geweldige tijd gehad :j
Met name de geweldige uitrijmogelijkheden


Ik zag dat ze bij de snippervlucht een shetweide hebben. Dus die bel ik morgen even.
Henriette hoeve zou ik met mijn vorige paard gaan staan maar toen ging ze weg. Kreeg zelfs een halve maand stalling terug (hij had de stal vrijgehouden voor ons).
Dus die wil ik zeker ook nog bellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 00:20 



 
Profiel   

Maar sta je nu met je pony in wolfheze en zoek je nu naar een andere stalling voor je shet? Of wil je beiden op 1 stal?

Edit: dus je hebt nu alleen een shet nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 00:26 



 
Profiel   

Maris_ schreef
Maar sta je nu met je pony in wolfheze en zoek je nu naar een andere stalling voor je shet? Of wil je beiden op 1 stal?

Edit: dus je hebt nu alleen een shet nog?


Klopt. De andere pony is er inderdaad niet meer. Gaat alleen om de shet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 07:16 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor het nogmaals meedenken. Ben vanmiddag bij de snippervlucht geweest en had er een goed gevoel bij. Ook kan ze daar aanstaande donderdag al terecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 22:26 



 
Profiel   

als je zevenaar (Boleemhoeve) niet te ver vind maar daar het bos mist kun je wellicht ook kijken naar manege Liemers / was Thea Oortveld in Beek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-17 10:03 



 
Profiel   

Ik weet het, oud topic :D Maar ik blaas het even nieuw leven in, aangezien een kennis van mij op zoek is naar een pensionstal in omgeving Arnhem.
De eisen zijn:
-hele jaar door naar buiten (liefst weide)
-goede uitrijmogelijkheden
-schoon, veilig
-goed ruwvoer
Ik heb met haar de stallen die in dit topic genoemd zijn bekeken, dus misschien is er niet meer dan dat, maar we hopen toch op nog wat nieuwe opties, vooral niet te duur en kleinschalig.
Voorzieningen als een bak, longeerkraal of stapmolen zijn dus niet nodig.

Bedankt alvast voor het meedenken :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 15:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 87 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen