Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Iemand ervaring met manegevlakker van Meijer metaal?

 
Profiel   

Ik kom regelmatig advertenties tegen van de manegevlakkers van Meijer metaal, maar als ik hen probeer te bereiken lukt dit me niet.. Iemand ervaring met dit bedrijf?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-16 17:10 



 
Profiel   

Geen ervaring met het bedrijf, maar heb je dit nummer gebeld: 0613411550?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-16 21:13 



 
Profiel   

Ik weet dat dit topic lang geleden is aangemaakt, maar zijn er nog meer (recente) ervaringen met dit bedrijf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 10:04 



 
Profiel   

Toevallig ik!

Fijne vlakker! Super met hoefslag schraper. Ligt achter onze quad. Bandjes waren wel snel af maar hij stond soms buiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:58 



 
Profiel   

Ja hier een vlakker aangeschaft. Prima ding maar wordt nauwelijks gebruikt want ding is eigenlijk te zwaar voor onze minitractor. Terwijl ik dit vooraf expliciet gevraagd had..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 08:18 



 
Profiel   

-Namiro- schreef
Ja hier een vlakker aangeschaft. Prima ding maar wordt nauwelijks gebruikt want ding is eigenlijk te zwaar voor onze minitractor. Terwijl ik dit vooraf expliciet gevraagd had..

knolle_krack schreef
Toevallig ik!

Fijne vlakker! Super met hoefslag schraper. Ligt achter onze quad. Bandjes waren wel snel af maar hij stond soms buiten



Bedankt voor jullie reacties, en de levertijd? Werd hij gewoon binnen de 24 werkdagen geleverd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:42 



 
Profiel   

romyvs schreef
-Namiro- schreef
Ja hier een vlakker aangeschaft. Prima ding maar wordt nauwelijks gebruikt want ding is eigenlijk te zwaar voor onze minitractor. Terwijl ik dit vooraf expliciet gevraagd had..

knolle_krack schreef
Toevallig ik!

Fijne vlakker! Super met hoefslag schraper. Ligt achter onze quad. Bandjes waren wel snel af maar hij stond soms buiten



Bedankt voor jullie reacties, en de levertijd? Werd hij gewoon binnen de 24 werkdagen geleverd?


Levertijd was hier veel langer.. geloof dat ik wel 3 maanden gewacht heb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 16:01 



 
Profiel   

Wij hebben hem namelijk ook besteld en zijn al ruimschoots over die 24 werkdagen heen.
Heb net een bericht gehad of dat we al een track en trace hebben maar die hebben we niet. Ga er dus vanuit dat hij deze week eindelijk geleverd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:58 



 
Profiel   

Ik heb ervaringen met Meijer Metaal. Helaas GEEN GOEDE ERVARING en raad dit bedrijf ook zeker niet aan.

Toen ik de baksleep wilde bestellen werd er aangegeven dat er 3 weken levertijd op zat. Echter werd dit veel langer. We moesten het geld vooraf overmaken om de bestelling definitief te maken. Nu is dat normaliter niet zo’n probleem als het om een gerenommeerd bedrijf gaat. Helaas kan ik dat niet over dit bedrijf zeggen.

De sleep kwam maar niet en we werden niet op de hoogte gehouden. Sterker nog, de eigenaar nam na 1x contact over de levering nooit meer de telefoon op. We hebben er iedere keer achter achteraan gebeld, voicemail ingesproken ed. Op een gegeven moment was de voicemail vol en konden we niets inspreken. Zelf hadden we 3x iets ingesproken. Dit gaf ons een enorm slecht gevoel en we kregen het idee dat we niet de enige klanten waren waar zo mee om werd gegaan. We begonnen ons sterk af te vragen of de sleep uberhaupt nog zou komen en of we niet voor de gek werden gehouden.

Op den duur kregen we via whatsapp wel reactie. Er werd iedere week gezegd dat de sleep de komende week zeker zou komen. Keer op keer was dit niet zo. Enorm vervelend!

Uiteindelijk na veel aandringen, erachteraan zitten en duidelijk proberen te maken dat we deze manier van zaken doen niet op prijs stelden hadden we de sleep eindelijk na 2,5 maand binnen (ipv 3 weken). In eerste instantie waren we heel blij.

Echter bleek de sleep van slechte kwaliteit en was er maar 3mm staal gebruikt. Zowel de grote onderbalk als 1 opstaand bevestigingspunt waren al krom na 1x slepen. Wij zijn voorzien van een nette, gedraineerde bak met goede bodem, daar lag het zeker niet aan.

Al met al een slechte ervaring. Niet klantvriendelijk, slechte service en ook nog eens een slecht product. Wij hebben uiteindelijk elders een duurdere, degelijke sleep gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:20 



 
Profiel   

_Rachelle_ schreef
Ik heb ervaringen met Meijer Metaal. Helaas GEEN GOEDE ERVARING en raad dit bedrijf ook zeker niet aan.

Toen ik de baksleep wilde bestellen werd er aangegeven dat er 3 weken levertijd op zat. Echter werd dit veel langer. We moesten het geld vooraf overmaken om de bestelling definitief te maken. Nu is dat normaliter niet zo’n probleem als het om een gerenommeerd bedrijf gaat. Helaas kan ik dat niet over dit bedrijf zeggen.

De sleep kwam maar niet en we werden niet op de hoogte gehouden. Sterker nog, de eigenaar nam na 1x contact over de levering nooit meer de telefoon op. We hebben er iedere keer achter achteraan gebeld, voicemail ingesproken ed. Op een gegeven moment was de voicemail vol en konden we niets inspreken. Zelf hadden we 3x iets ingesproken. Dit gaf ons een enorm slecht gevoel en we kregen het idee dat we niet de enige klanten waren waar zo mee om werd gegaan. We begonnen ons sterk af te vragen of de sleep uberhaupt nog zou komen en of we niet voor de gek werden gehouden.

Op den duur kregen we via whatsapp wel reactie. Er werd iedere week gezegd dat de sleep de komende week zeker zou komen. Keer op keer was dit niet zo. Enorm vervelend!

Uiteindelijk na veel aandringen, erachteraan zitten en duidelijk proberen te maken dat we deze manier van zaken doen niet op prijs stelden hadden we de sleep eindelijk na 2,5 maand binnen (ipv 3 weken). In eerste instantie waren we heel blij.

Echter bleek de sleep van slechte kwaliteit en was er maar 3mm staal gebruikt. Zowel de grote onderbalk als 1 opstaand bevestigingspunt waren al krom na 1x slepen. Wij zijn voorzien van een nette, gedraineerde bak met goede bodem, daar lag het zeker niet aan.

Al met al een slechte ervaring. Niet klantvriendelijk, slechte service en ook nog eens een slecht product. Wij hebben uiteindelijk elders een duurdere, degelijke sleep gekocht.


Hier helaas een soortgelijke ervaring.
Hebben de baksleep inmiddels binnen maar heeft erg lang geduurd. Kregen ook iedere week te horen dat hij onderweg was en de vraag of we nog geen track en trace code hadden.

Op een gegeven moment hebben we aangegeven dat als hij die week niet binnen zou komen we van de koop af wilde zien. Toen is hij gelukkig wel binnen gekomen want we waren er ook wel klaar mee. Zeker gezien het feit dat we al zo’n 8 weken aan het wachten waren en steeds maar niemand te pakken kregen.

Ze komen inderdaad ook niet erg klantvriendelijk over. En als ze van te voren gewoon netjes aan zouden geven dat het wat langer duurt ivm drukte zouden we daar alle begrip voor hebben.
Maar niet 3 weken roepen dat hij opgestuurd is terwijl dit niet zo was.

We hebben nog niet gemerkt dat hij krom
Is maar wel erg veel herrie maakt. De schroefjes trillen ook los. (Die gaan we vervangen voor stevigere boutjes).

Gebruiken jullie hem ook achter een auto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 18:35 



 
Profiel   

Hier dezelfde slechte ervaring. Sleep begin september besteld en meteen online betaald. Er werd aangegeven dat door ziekte in de familie het wel zeker drie weken zou gaan duren.. geen probleem, dat snap ik en ik had nog wel even de tijd.
Eind november echter hadden we nog nooit wat gehoord en ben ik maar eens gaan bellen. Na drie keer proberen nog steeds geen contact en ook na inspreken op het antwoordapparaat belde niemand terug.

Vervolgens gaan mailen, via facebook een bericht op messenger verstuurd, via marktplaats een reactie op hun advertentie en via whatsapp een bericht gestuurd. Ik kreeg een reactie via marktplaats … ene Natascha zou het “morgen” gaan nakijken. Vier dagen later nog steeds geen bericht. :(

Na nog een aantal berichten via marktplaats, whatsapp en messenger heb ik een email gestuurd dat ik gebruik ging maken van mijn consumentenrecht om van de koop af te zien.. promt binnen 10 minuten had ik bericht van dhr. Meijer himzelf.
De sleep zou zeker na het weekend geleverd worden en ik zou begin volgende week een track en trace code krijgen!

De week erna.. geen bericht en aan het eind van de week vrijdag om 17 uur heb ik een email gestuurd dat ik nu echt van de koop afzag en binnen 3 dagen mijn geld terug eiste.
Prompt weer meteen bericht terug van dhr Meijer… de sleep was al onderweg, hij kon hem niet meer tegenhouden... ik had echter nog steeds geen bericht van het vervoersbedrijf.

Afijn de week erop (inmiddels half december) kreeg ik eindelijk bericht van een vervoersbedrijf dat ze woensdag zouden komen met een levering van meijer metaal.
En inderdaad.. er kwam een vrachtwagen het erf op. De chauffeur vroeg ons echter eerst in de vrachtwagen te komen kijken of we zeker wisten dat we het product wilden hebben want hij had geconstateerd dat hij nog nat van de verf en de regen meegegeven was. Volgens hem leek hij in de regen gespoten te zijn en de verf zou zo nooit lang houden. Er zaten inderdaad vreemde vlekken en druipers op . Sleep toch maar geaccepteerd maar dat hadden we achteraf gezien dus beter niet kunnen doen :(

De sleep kon alleen heel licht en vrijwel boven de grond over de bodem wapperen anders lag mijn bodem meteen in puin , de achterbalk is namelijk veel te zwaar en deze trekt de toplaag mee waardoor alles in bulten voor de achterbalk ophoopte.
Ook was 1 van de (aangelaste) balken,die aan de hef komt, al krom na 1 x slepen.
Twee dagen na komst begon hij op de laspunten al te roesten en dat terwijl hij bij ons altijd onderdak ligt.

Na een week proberen (en na een hoop ergenis) toch maar de conclusie getrokken dat deze sleep voor ons echt niet ging werken, en heb ik het ding op facebook te koop gezet.

Mijn vriend ging hem voor de verkoop foto s even schoonspuiten met de waterslang.
En ja hoor…daar ging alle verf van de bovenkant, de verf bladderde er gewoon af waar je bijstond.

Na een kleine week was de nieuwe sleep a 450 euro dus krom, bladderde de meeste verf er al af, en was hij op de laspunten al flink aan het roesten.

Ik heb de sleep weten te verkopen, heb mijn verlies genomen maar zal dit bedrijf met zijn bakslepen absoluut aan niemand aanraden !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:23 



 
Profiel   

Hier zelfde ervaring: lang wachten (2,5-3 mnd), geen informatie over status van de bestelling of track& trace

Sleep bleek niet geschikt voor ons soort bak, wordt nu maximaal 1x per maand voor de paddock gebruikt. Duur grapje :(

Nu maar op zoek naar iets wat wel werkt achter een quad …

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:55 



 
Profiel   

manolito10 schreef
Hier zelfde ervaring: lang wachten (2,5-3 mnd), geen informatie over status van de bestelling of track& trace

Sleep bleek niet geschikt voor ons soort bak, wordt nu maximaal 1x per maand voor de paddock gebruikt. Duur grapje :(

Nu maar op zoek naar iets wat wel werkt achter een quad …


Wat voor soort rijbak heb je als ik vragen mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 07:27 



 
Profiel   

romyvs schreef
manolito10 schreef
Hier zelfde ervaring: lang wachten (2,5-3 mnd), geen informatie over status van de bestelling of track& trace

Sleep bleek niet geschikt voor ons soort bak, wordt nu maximaal 1x per maand voor de paddock gebruikt. Duur grapje :(

Nu maar op zoek naar iets wat wel werkt achter een quad …


Wat voor soort rijbak heb je als ik vragen mag?


Een met polyvlokken! Alles hoopt op onder de vlakker en trekt er zo gaten in

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:33 



 
Profiel   

Dat heb ik inderdaad al meer gehoord.
Wij hebben zelf normaal zand (was voorheen weide) maar de grond is op dit moment te hard voor de sleep ook niet handig. Hopelijk in het voorjaar als de grond wat zachter is meer geluk ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 18:18 



 
Profiel   

Helaas hier ook geen goede ervaring. Zou willen dat ik bovenstaande reacties eerder had gezien. Wij zijn nog steeds in afwachting van levering… eind oktober besteld. Bijna geen reactie en wanneer we al een reactie ontvangen gaat het inderdaad over ziek en zeer en belooft hij iedere keer dat hij geleverd zal worden.
Naar aanleiding van de reacties hier ga ik mijn geld terugvragen en de koop ongedaan maken. Echt heel bale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:32 



 
Profiel   

Goh herken de slechte ervaring helemaal niet. Misschien is er intussen veel veranderd?

Wij kochten de sleep ruim 2 jaar geleden voor achter de auto. Op de wat slechte banden na super tevreden. Inmiddels gaattie achter de trekker en nog elke keer veel plezier van.
Geen lange wachttijd gehad en altijd netjes te woord gestaan.

Jammer dat de ervaringen nu zo anders zijn. Was toen echt een goed betaalbaar alternatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 00:16 



 
Profiel   

Eerder schreef ik dat wij de manegevlakker ook hadden besteld, betaald maar nog niet ontvangen.

Afgelopen week weer contact met Meijer gehad en de manegevlakker is gisteren bij ons afgeleverd.
Vandaag hebben wij deze uitgeprobeerd en wij zijn echt heel tevreden over het resultaat in de bak. De bak is echt super mooi vlak en ook de hoefslag wordt erg goed meegenomen.

Ondanks het moeizaam verloop van de communicatie zijn wij wel erg tevreden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen