Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ponyritjes aanbieden op evenement

 
Profiel   

Hallo Bokkers,

Afgelopen zomer heb ik met mijn paardje ponyritjes aangeboden op een fair. Dit was bij ons op stal en ik was gevraagd door de organisatie.. Ik vond dit zo leuk dat ik dit nu weer ga doen op de winterfair maar ook zat te denken om dit in het centrum te doen bij de wintermarkt. Voordat ik de organisatie ga mailen vroeg ik me nog wat af...

Mag dit wel zo maar? Wie is er dan verantwoordelijk? Ik heb geen bedrijf ofzo.. het is meer voor de lol..

Mijn mini is echt super braaf en zal geen stap verkeerd zetten, maarja, je het blijven dieren. Cap heb ik dan ook geregeld.

Met google en de zoekfunctie kon ik niet echt verder komen.. Wie kan mij helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:35 



 
Profiel   

Jij als eigenaarbent verantwoordelijk.
Als er wat gebeurt is het jou probleem.
Tenzij het onder de evenementen verzekering van het evenement valt.

Ik heb het wel gedaan, ik werd gevraagd en wilde het alleen doen als de verzekering geregeld werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:39 



 
Profiel   

Je zou eens na moeten vragen of je WA verzekering het dekt als er iets gebeurd.
Zelf ben ik er gewoon bedrijfsmatig extra voor verzekerd.
Je moet de gemeente even bellen om te vragen of je een vergunning nodig hebt. Maar meestal hoeft dat bij een bestaand evenement niet. Je moet alleen zorgen dat je alle poep etc netjes opruimt uiteraard. Maar voor de rest is dan het evenement verantwoordelijk voor de vergunningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:41 



 
Profiel   

even practische zaken, van vergunningen ed heb ik geen ervaring, maar kijk of er meerdere caps zijn in div maten en zorg voor korfjes aan de stijgbeugels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 18:55 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik zal eens bij de gemeente navraag doen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 08:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen