Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Bergharen

 
Profiel   

Hallo Bokkers

Per 1 december verhuis ik naar jawel.. Bergharen! Helemaal happy me eerste eigen huisje. Ik woon op dit moment nog thuis.

Mijn paardje staat nu aan de rand van Nijmegen. Een tijdje terug was ik al op zoek naar een andere stalling rondom Nijmegen. Maar geluk bij een ongeluk had ik nog niks anders gevonden. Scheelt weer een verhuizing extra voor paardjelief. ;)

Dus mijn vraag ; ik ben op zoek naar een andere stalling omgeving van Bergharen. Ik ben niet bepaald bekend in die kant van de omgeving dus alles mag aangeboden worden. Wel heb ik zelf een paar eisen aan een stalling

- hele dag weidegang ook in de wintermaanden
- Binnenbak of een stal met een hele goede buitenbak mag aangeboden worden
- Stal wordt gemest
- Inclusief brok/hooi

Prijs van de stalling ongeveer tot de €300

Volgens mij zijn dit niet heel veel gekke eisen. Ben benieuwd of iemand wat weet in de omgeving! Graag vermelden met eventuele prijs erbij.

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 20:46 



 
Profiel   

hc kooilust wamel, lemmers dreumel, veluw ewijk en stal zwier hebben binnen bak. hoe het daar verder gaat met pension klanten heb ik zelf geen ervaring mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 21:07 



 
Profiel   

melissapupa schreef
hc kooilust wamel, lemmers dreumel, veluw ewijk en stal zwier hebben binnen bak. hoe het daar verder gaat met pension klanten heb ik zelf geen ervaring mee



Ken alleen Stal zwier en De Veluwe inderdaad. Zal eens kijken naar die andere 2! Bedankt voor je reactie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:17 



 
Profiel   

De rijvereniging heeft een perfecte binnenbak en best oké buitenbak (springen apart van dressuur). Bijna altijd beschikbaar. Ik zeg: zoek een stalling bij een particulier ergens in het dorp.
Bergharen is een paardendorp bij uitstek. Veel geluk daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:26 



 
Profiel   

De steeghoeve in Batenburg, geen binnenbak maar wel een hele goede buitenbak. Cor janssen in Bergharen, ook geen binnenbak maar wel een goede buitenbak ( weet alleen niet of hij op het moment stallen verhuurd). van beijnum in Horssen, ook geen binnenbak maar wel een goede buitenbak. Sunnystables in Batenburg, ook geen binnenbak maar wel een goede buitenbak.

Wat Jazza zegt is idd ook een goede optie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:29 



 
Profiel   

Ik zelf sta bij Rob Jansen ( De heumstede)
Binnenbak, buitenbak, cross terrein,stapmolen.
Alles word gedaan.

Ik heb mijn ponys zelf van t land gehaald omdat t anders toch 1 grote blub word , staan nu in half zand half steen paddock met hooiruif.

Voor vragen pb gerust :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:58 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten, je kan hier [VSW] Links naar topics buiten [VSW] een link naar je topic plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 09:56 



 
Profiel   

WoW wat een reacties! Ik ga even informeren naar deze stallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 14:47 



 
Profiel   

jazza schreef
De rijvereniging heeft een perfecte binnenbak en best oké buitenbak (springen apart van dressuur). Bijna altijd beschikbaar. Ik zeg: zoek een stalling bij een particulier ergens in het dorp.
Bergharen is een paardendorp bij uitstek. Veel geluk daar.


Dat is indd ook een optie. Weet je wat je per maand betaalt of per jaar? En of er lessen bij inzitten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 14:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen