Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

ervaringen handelstal: stal vaar

 
Profiel   

Hoi allemaal zo als de titel al zegt, ben ik opzoek naar ervaringen van stal vaar. Wij hebben daar een paard op het oog en gaan van het weekend kijken. is deze stal betrouwbaar?

mvg julie
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 10:44 



 
Profiel   

Ik lees graag mee.
Ik zie regelmatig leuke paardjes voorbij komen.
Vind het alleen jammer dat ze geen website hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 23:13 



 
Profiel   

Ze adverteren heel veel via Facebook. Zelf geen ervaring mee maar ik ben wel benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 23:41 



 
Profiel   

Ik heb wel ervaring met die stal en ik kan wel vertellen dat je heel goed moet opletten met kopen ik ben namelijk opgelicht toen ik daar een paard kocht ze wouden het ook niet terug nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 10:41 



 
Profiel   

Hele slechte ervaring met deze stal. Pas op met wat je koopt! Beschrijvingen van de teksten kloppen niet, worden verheerlijkt en paarden worden met verborgen gebreken verkocht. Vervolgens wordt dit heel onredelijk afgehandeld! Zeker niet betrouwbaar dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 22:24 



 
Profiel   

Ik heb ook een slechte ervaring bij Stal Vaar. Pony blijkt helemaal niet zo verkeersmak te zijn als aangegeven en vermeld in contract. Verder ook hele andere pony in gedrag dan wat hij daar heeft getoont. Gevaarlijk gedrag en zeker niet geschikt om te verkopen als pony voor een kind van 10. Ze nemen pony enkel terug nemen voor helft aanschafwaarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 13:24 



 
Profiel   

Maar hoe serieus je deze berichten moet nemen durf ik niet in te schatten. Heb zelf geen ervaringen met deze stal maar gezien er 3 reacties zijn die maar 1 bericht hebben vind ik het erg bijzonder te noemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 13:38 



 
Profiel   

Inderdaad heel vreemd, hou er rekening mee dat dit schaduwaccounts of valse reviews kunnen zijn. Geen ervaring met de stal zelf. Maar je bent intussen zelf gaan kijken, wat vond je ervan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 13:40 



 
Profiel   

Heleennn schreef
Inderdaad heel vreemd, hou er rekening mee dat dit schaduwaccounts of valse reviews kunnen zijn. Geen ervaring met de stal zelf. Maar je bent intussen zelf gaan kijken, wat vond je ervan?


inderdaad best vreemd, zeker omdat ze allemaal aangemaakt zijn op de dag van reageren ook.

maikeltje schreef
Ze adverteren heel veel via Facebook. Zelf geen ervaring mee maar ik ben wel benieuwd :D


klopt inderdaad, daar nog nooit iets raars voorbij zien komen


juultje01 schreef
Hoi allemaal zo als de titel al zegt, ben ik opzoek naar ervaringen van stal vaar. Wij hebben daar een paard op het oog en gaan van het weekend kijken. is deze stal betrouwbaar?

mvg julie


ik denk dat je gewoon heen moet gaan als je een leuk paardje ziet
en je kan het paardje altijd nog zelf laten keuren als je dat wilt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-18 13:50 



 
Profiel   

friendly schreef
Maar hoe serieus je deze berichten moet nemen durf ik niet in te schatten. Heb zelf geen ervaringen met deze stal maar gezien er 3 reacties zijn die maar 1 bericht hebben vind ik het erg bijzonder te noemen.


Als je mijn verhaal wil horen graag per pb. Ik zat al jaren niet meer op bokt en mijn oude account bestaat niet meer. Buiten dat wil ik niet dat mijn naam in dit verhaal naar boven komt. Maar mensen moeten hier vanaf weten. Wat mij is overkomen gun ik echt niemand! En aangezien het beest wat ik weer terug heb gebracht nu weer te koop staat... Is het maar beter als mensen op hun hoede zijn!
Overigens is bokt ook bijna het enige middel om je ervaring te delen. Op Facebook wil ik geen klachten posten, aangezien mijn naam er dan ook bij vermeld staat.

En ik denk dat er meer mensen zijn zoals ik... Na mijn ervaring googelde ik 'ervaringen stal Vaar' om te kijken of er meer mensen waren met slechte ervaringen. En toen kwam dit topic er direct uitrollen. Dus klinkt logisch als mensen hierop in willen haken, maar geen bokt account hebben.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 21-07-18 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichten samengevoegd met de wijzig knop


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 19:26 



 
Profiel   

Ik heb speciaal een account gemaakt om op dit bericht te kunnen reageren inderdaad.
Gewoon om mensen te waarschuwen. Als je het niet gelooft ook prima, ze zullen ook best leuke paardjes hebben maar hun manier van afwikkelen Als er iets niet klopt is in ieder geval niet netjes te noemen.
Daarnaast adverteren ze veel en noemen zich Stal Vaar maar zijn niet ingschreven bij Kamer van Koophandel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 21:35 



 
Profiel   

En ik wil maar graag geloven dat je per se een account wil aanmaken enkel en alleen om te reageren om zo te behoeden dat anderen hetzelfde overkomt!

Ikzelf heb nu een account maar wanneer iemand naar een betrouwbare handelsstal vraagt, reageer ik altijd per pb om te waarschuwen voor een stal in België ...
Je wil gewoon niet dat iemand die emotionele en financiële pijn ook moet doorstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 22:03 



 
Profiel   

Anchstvi schreef
Ik heb speciaal een account gemaakt om op dit bericht te kunnen reageren inderdaad.
Gewoon om mensen te waarschuwen. Als je het niet gelooft ook prima, ze zullen ook best leuke paardjes hebben maar hun manier van afwikkelen Als er iets niet klopt is in ieder geval niet netjes te noemen.
Daarnaast adverteren ze veel en noemen zich Stal Vaar maar zijn niet ingschreven bij Kamer van Koophandel.


Klopt! Daarbij zijn de mensen die rondlopen op stal personeel van manege Pompveld. Zij regelen de aankoop, niet de eigenaar zelf. Die heb ik nog geen enkele keer gezien alleen telefonisch gesproken en daar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Personeel van Pompveld is ook niet professioneel te noemen. Schuiven alles af op de eigenaar maar gaan wel overal op in en gelijk in de aanval terwijl ik een nette oplossing wilde bespreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 22:15 



 
Profiel   

Wij hebben een hele goede ervaring met stal vaar! Hele leuke pony gekocht waar we veel plezier van hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 22:18 



 
Profiel   

Pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 22:50 



 
Profiel   

Let op, ze gaan nu door met adverteren onder de naam stal Pompveld ;)



Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-07-18 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht aangepast naar de regels


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-18 18:24 



 
Profiel   

Mars102 schreef
Wij hebben een hele goede ervaring met stal vaar! Hele leuke pony gekocht waar we veel plezier van hebben!


Kijk dat is fijn om te horen!
Gelukkig heb ik ook wat meer positieve berichten over ze gezien, ook op fb


Perdje1234 schreef
Let op, ze gaan nu door met adverteren onder de naam stal Pompveld ;)


Volgens mij nog steeds gewoon onder Stal Vaar hoor..
Heb net nog advertenties voorbij zien komen.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-07-18 11:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Bericht aangepast naar de regels


Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-18 22:57 



 
Profiel   

Het profiel is onvindbaar op Facebook en de enige advertenties die nog voorbij komen zijn van Pompveld. Maakt mij niet uit verder hoor, probeer alleen mensen te waarschuwen. Als jij ze wel wilt vertrouwen is dat je goed recht. Als je mazzel hebt ga je met een leuke pony naar huis en heb je geen problemen. Het is echter gewoon een gok omdat de meeste pony's daar slechts een paar dagen staan, weten zij dus ook niet goed wat ze verkopen. En als je pech hebt kan het heel goed mis gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 09:46 



 
Profiel   

Een paard kopen is altijd een gok lijk mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 13:04 



 
Profiel   

friendly schreef
Een paard kopen is altijd een gok lijk mij.


Dat klopt, juist daarom is vertrouwen richting de verkoper heel belangrijk! En moet er eerlijk geadverteerd worden over wat de pony kan en de medische gegevens die beschikbaar zijn (en daar niet over liegen) ;) als dat niet gebeurt is een waarschuwing het minste wat ik kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 18:27 



 
Profiel   

Perdje1234 schreef
friendly schreef
Een paard kopen is altijd een gok lijk mij.


Dat klopt, juist daarom is vertrouwen richting de verkoper heel belangrijk! En moet er eerlijk geadverteerd worden over wat de pony kan en de medische gegevens die beschikbaar zijn (en daar niet over liegen) ;) als dat niet gebeurt is een waarschuwing het minste wat ik kan doen.


medisch gezien kan iedere koper het paard altijd laten keuren.
Wat gedrag betreft is dat lastig. maar medische dingen kan je al voorkomen door een keuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 20:38 



 
Profiel   

Het is en blijft een handelsstal, maar dat betekent niet dat je er geen leuke pony kan kopen. De stal weet alleen de achtergrond niet van de paarden. Ik zou overigens niet te veel uitgaan op de reviews van nep accounts!!(is gemeld)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 21:08 



 
Profiel   

Koosnaamloos schreef
Het is en blijft een handelsstal, maar dat betekent niet dat je er geen leuke pony kan kopen. De stal weet alleen de achtergrond niet van de paarden. Ik zou overigens niet te veel uitgaan op de reviews van nep accounts!!(is gemeld)


Als je de achtergrond niet weet van een paard, kun je niet binnen 1 dag uitspraken doen over gedrag rijdbaarheid en ervaring als handelsstal zijnde... Ik zeg ook niet dat je er geen leuke paarden vandaan kan halen, ik heb er zelf een hele leuke vandaan, met een andere was het foute boel. En dan is de afhandeling totaal niet netjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-18 21:52 



 
Profiel   

Niet normaal hoe ver jullie denken in de zin dat dit allemaal niet waar is... Zou zeggen koop vooral paarden bij Pompveld dan kun je zelf ervaren
hoe het eraan toe gaat De moderator kan toch checken of de ip-adressen verschillend zijn en de emailadressen? Dan zeg ik probleem opgelost. Ik kon inderdaad ook mijn oude account niet meer in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 17:42 



 
Profiel   

stal vaar … is dezelfde als pompveld. ik zelf geen fijne ervaring mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-18 17:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen