Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Pensionstalling omg Zeist/woudenberg/leusden/soest/doorn

 
Profiel   

Goedeavond,

Ik ben op zoek naar een fijne pensionstalling met

- Onbeperkt ruwvoer
- Minimaal 6 uur per dag naar buiten met ruwvoer (fatsoenlijke paddock)
- Goede rijbak binnen/buiten (agterberg/ eb en vloed)
- Eigenaren woonachtig op terrein
- Eigen instructrice mee
- Bosrijke uitrijmogelijkheden
- Goede sfeer
- Volpension
- budget ligt aan de stalling
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:25 



 
Profiel   

Wereldpaarden in woudenberg

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:32 



 
Profiel   

Kosje4 schreef
Wereldpaarden in woudenberg


Jep! Raad ik ook aan *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:32 



 
Profiel   

Kosje4 schreef
Wereldpaarden in woudenberg


Helaas bekend met wereldpaarden en beau dandys...kleine paddocks, veel verloop en slaan voerbeurten over... Terrein is vervloekt lijkt wel. Locatie en accommodatie is wel mooi...nu nog betere eigenaren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:34 



 
Profiel   

Even Dreamer misshcien een berichtje sturen, zij had een hele lijst

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:35 



 
Profiel   

Cocacola030 schreef
Kosje4 schreef
Wereldpaarden in woudenberg


Helaas bekend met wereldpaarden en beau dandys...kleine paddocks, veel verloop en slaan voerbeurten over... Terrein is vervloekt lijkt wel. Locatie en accommodatie is wel mooi...nu nog betere eigenaren..


Vreemd. Vervloekt? Sta er sinds juni met plezier. Voerbeurten worden zeker niet overgeslagen.. en eigenaar is een top paardenman. Paddocks zijn inderdaad niet groot, mijne is ongeveer 7 bij 7 . Maar in de omgeving beter dan 23u stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:39 



 
Profiel   

Saaams schreef
Vreemd. Vervloekt? Sta er sinds juni met plezier. Voerbeurten worden zeker niet overgeslagen.. en eigenaar is een top paardenman. Paddocks zijn inderdaad niet groot, mijne is ongeveer 7 bij 7 . Maar in de omgeving beter dan 23u stal.


Heb op dat terrein al gestaan in 2017. Teveel verloop en gezeik. Gert jan sloeg toen wel degelijk voerbeurten over, men heeft namelijk tot 1 uur snachts op hem gewacht...en hun eigen paarden maar gevoerd. Mooie plek en goede uitrijmogelijkheden maar dan wel met andere eigenaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:45 



 
Profiel   

Vreemd die ervaring heb ik niet.

Wellicht Geere-stein in doorn? Schalkweijk oid in zeist?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:47 



 
Profiel   

Saaams schreef
Vreemd die ervaring heb ik niet.

Wellicht Geere-stein in doorn? Schalkweijk oid in zeist?


Geerestein bericht.
Schaerweijde bedoel je denk ik? Die paddocks zijn net zo groot als hun stal ;( Leuke stal om te zien
maar in mijn ogen niet echt paard vriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:50 



 
Profiel   

Huisman in driebergen/doorn? Heeft eigenlijk alles wel wat je noemt. Anders zijn er ook best wat boeren in de buurt waar je voor n prima budget aan het bos staat met veel weidegang alleen heb je vaak geen bak of mindere kwaliteit. (Sta nu zelf zo maar wel een bos aan het eind van de oprijlaan, super!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:51 



 
Profiel   

Muiz schreef
Huisman in driebergen/doorn? Heeft eigenlijk alles wel wat je noemt. Anders zijn er ook best wat boeren in de buurt waar je voor n prima budget aan het bos staat met veel weidegang alleen heb je vaak geen bak of mindere kwaliteit. (Sta nu zelf zo maar wel een bos aan het eind van de oprijlaan, super!)


Huisman heeft nooit plek ;( dus heb het opgegeven. Wel ooit 2 jaar gedaan maar woonde toen
in utrecht en was het heen en weer rijden zat. Super fijne stal dat wel! Ik wil wel een beetje luxe en eigenlijk helemaal niets hoeven doen. Dus een boer word het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:54 



 
Profiel   

Sta je open voor 24/7 buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:09 



 
Profiel   

Stal Aarderhoeve in Achterveld

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:14 



 
Profiel   

Ik denk dat het onbeperkt ruwvoer een dingetje gaat zijn hier in de omgeving.

Stal vdv in Leusden, heeft wel mooie paddocks en ruwvoer buiten, goeie buitenbaan en dicht bij het bos.

Daar tegenover zit de burgwal. Maar dat is 24/7 buiten. Wel onbeperkt ruwvoer. Bak was toen der tijd erg zwaar maar lag er net. Maar rond deze tijd staan ze wel erg in de blub, ook niet super fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:27 



 
Profiel   

Aarderhoeve is de enige die aan je eisen voldoet.

Wereldpaarden een eigenaar die op en top paardenman is? Hmm daar denk ik ietsje anders over :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:40 



 
Profiel   

Ik sta nu bij wereldpaarden. Hiervoor bij Schaerweijde.
Wereldpaarden voert wel erg veel hooi, niet onbeperkt, maar wel heel veel. Ik heb 2 paarden waardoor er meer bewegingsruimte is in de paddock.
De wensen die jij hebt, heb ik ook. Maar heb het niet gevonden. Wel is het zo dat mijn paarden niet in de wei mogen, daardoor valt het eea af.
Ook de zeer dure stallen in de omgeving zoals de Molshoop zijn erg beperkt in hun aanbod om je paard buiten te hebben.
In Soest zit wel een pensionstal met paddock paradise. De samenstelling van de kudde wordt heel zorgvuldig gedaan, wie weet past jouw paard er tussen.

Ik heb me erbij neergelegd dat niet één stal perfect is. Er is overal wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:42 



 
Profiel   

Er zijn wel wat opties in die omgeving hoor :) Ik heb een heel setje suggesties gekregen in mijn topic destijds: [ED] Gez: groepshuisvesting of ruime stalling omg Amersfoort

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 21:50 



 
Profiel   

Menschool Soest voldoet ook aan je eisen. Net zoals Aarderhoeve inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 22:05 



 
Profiel   

Doe je paard en jezelf een lol en niet naar Wereldpaarden gaan. Echt een drama geweest voor mijn twee paarden. Nu zijn er net ook weer 7 stalgenoten weg binnen een maand. Er gaat daar echt ontzettend veel mis en de mooie beloftes worden niet nagekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 10:46 



 
Profiel   

Beau Dandys slaat nooit een voerbeurt over. Verloop is bij de western kant ook vrij klein

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 11:47 



 
Profiel   

Die locatie gaat wel dicht over een X aantal jaar heb ik begrepen. Dat hele terrein... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 12:03 



 
Profiel   

Jenny_Jen schreef
Doe je paard en jezelf een lol en niet naar Wereldpaarden gaan. Echt een drama geweest voor mijn twee paarden. Nu zijn er net ook weer 7 stalgenoten weg binnen een maand. Er gaat daar echt ontzettend veel mis en de mooie beloftes worden niet nagekomen.


Ik mag hopen dat ze na 4 jaar wel een stal heeft gevonden...topic is uit 2018
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-22 12:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen