Welke zadelmaker regio Nijkerk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:47

Barbet schreef:
Arno Bosch in Vaassen (horse supplies)?

Hij is vroeger begonnen bij country mill als zadelmaker/passer, maar werkt alweer vele jaren voor zichzelf.
Komt aan huis met zadels.
Hij heeft ons altijd heel goed geholpen!

Ik vond Arno Bosch wat minder toen hij nog bij CM werkte. Zag hem pas trouwens nog wel bij CM showavond dus dacht dat hij er nog werkte!

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Welke zadelmaker regio Nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:08

Hij werkt daar ook nog ja :-)

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:08

Barbet schreef:
Arno Bosch in Vaassen (horse supplies)?

Hij is vroeger begonnen bij country mill als zadelmaker/passer, maar werkt alweer vele jaren voor zichzelf.
Komt aan huis met zadels.
Hij heeft ons altijd heel goed geholpen!


Arno werkt nog steeds bij country mill.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:15

Wat je ook doet, John Kool moet je links laten liggen. Tenzij je zin hebt in iemand die zadels aanmeet met kussens waar je de rugspieren blauw mee kan rijden.

Countrymill verschilt heel erg wie je hebt. Heb 1 keer een meisje gehad, had me een zadel aangemeten waar paard op een gegeven moment niet lekker meer mee liep (binnen een week). Ik dus terug en toen heeft Bert (of Arno) geconstateerd dat het compleet de verkeerde boommaat was. Fouten maken is menselijk maar een boommaat verkeerd bepalen vind ik wel een beginnersfout als ik eerlijk ben. Maar goed ik zou het zelf ook niet kunnen. Over Herman en dus Bert of Arno dik tevreden.

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:21

Ik ben zelf tevreden over Willem van Wijk en Aart Kraaij.

Meneer Kool heb ik ook een keer gehad en daar was ik niet zo blij mee. Mijn boom moest volgens hem smaller gemaakt worden, maar dat kon hij zelf niet doen. Zadel is toen door een andere partij smaller gemaakt, maar paste helemaal niet meer op mijn paard daarna. De derde partij is toen ontzettend netjes geweest en heeft kosteloos mijn boom weer breder gemaakt.

WillBokkers
Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-06-11
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:47

Lauke schreef:
Jeroen Pieterse van de zadelmeester ben ik tevreden over :) heeft alleen geloof ik niet veel tweedehands, maar ik weet niet of dat inmiddels veranderd is.

Jeroen inderdaad. Heel erg tevreden mee!

__elise__

Berichten: 2073
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Ingen

Re: Welke zadelmaker regio Nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:08

Hier ook geen goede ervaringen met John Kool :n Overal maar een bontje onder douwen om het passend te maken..
Hier goede ervaringen met Country Mill en met Dé Zadelmaker uit Heteren (zo heet het bedrijf).