Ervaring stal van den Hout in Middelbeers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 12:55

Bij hen hebben wij hele beste paarden vandaan altijd gehad.
Zowel voor de manege als voor pensionklanten die graag buiten rijden.
Nog nooit problemen mee gehad.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:12

ElCamino, hoe lang is het geleden dat jullie daar een paard gekocht hebben?

ManonS, je kan dus kennelijk niet bij je eigen paard komen kijken terwijl dat van te voren wel gezegd was? Dan zou ik maar snel een andere plek zoeken voor je paard en hem verhuizen.

Knollboll
Berichten: 531
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaring stal van den Hout in Middelbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:22

Weet je zeker dat het Dirk was? Dirk is een hele goede vent. Zowel voor mens als dier

MarjanB

Berichten: 16450
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:55

Knollboll schreef:
Weet je zeker dat het Dirk was? Dirk is een hele goede vent. Zowel voor mens als dier


Ik heb persoonlijk iets andere ervaringen :') maar misschien is ie wat rustiger geworden in de loop der jaren?

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Ervaring stal van den Hout in Middelbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 21:17

Mijn merrie die ik 17 jaar geleden gekocht heb bij Dirk staat hier nog steeds op stal.
Zo'n ontzettend fijn dier.
Ik ben ook meerdere keren wezen kijken en ook meerdere paarden gereden en op proef gehad. Altijd super geholpen.

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 14:03

Jet, ik ken een pensionklant van ons die begon met 20 jaar geleden daar paarden kopen en doet dat nog steeds! En ook de manege kocht/koopt daar paarden soms en bemiddelt ook voor manegeklanten die een eigen paard willen...die worden geselecteerd puur op braafheid en alleen naar buiten kunnen, en die zijn echt duur.

Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: Ervaring stal van den Hout in Middelbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 14:19

Ik begrijp echt niet dat mensen hun paard verkopen aan een handelstal en dan vervolgens gaan zeuren dat ze niet weten waar hun paard terecht is gekomen. Zelfs als je aan een particulier verkoopt heb je nergens meer recht op en is de kans dat je je paard nog een keer kan bezoeken vrij klein. Als je zo'n band met het dier had, had je hem moeten houden i.p.v in te ruilen voor een ander exemplaar.

Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 14:24

Jet schreef:
ElCamino, hoe lang is het geleden dat jullie daar een paard gekocht hebben?

ManonS, je kan dus kennelijk niet bij je eigen paard komen kijken terwijl dat van te voren wel gezegd was? Dan zou ik maar snel een andere plek zoeken voor je paard en hem verhuizen.


Ze heeft hem ingeruild dus het is haar paard niet meer.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 15:48

OK ElCamino, ik dacht dat hun ervaringen misschien waren van de tijd dat van den Hout nog samen was, maar dus toch ook recente ervaringen.

Dreamboy, ManonS zegt niet dat ze daar een ander paard heeft gekocht en de 2-jarige heeft ingeruild, dus dat kan ik dan toch niet weten?

Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 16:07

Jet schreef:
OK ElCamino, ik dacht dat hun ervaringen misschien waren van de tijd dat van den Hout nog samen was, maar dus toch ook recente ervaringen.

Dreamboy, ManonS zegt niet dat ze daar een ander paard heeft gekocht en de 2-jarige heeft ingeruild, dus dat kan ik dan toch niet weten?


Nee dat klopt inderdaad. Ik had haar verhaal gelezen op facebook, vandaar mijn reactie. Niet verwijtend bedoelt of zo.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:49

Aha, dat verklaart een hoop :D . Duidelijk hoor.