Bitfitter omgeving Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marinkie
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-12-17

Bitfitter omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 12:41

Hoi allemaal,

Ik wil graag een keer een ander bit uittesten, want op het bit wat hij nu heeft loopt hij niet meer helemaal lekker op. Omdat er zoveel verschillende soorten en diktes zijn, is het natuurlijk moeilijk om het perfecte bit voor jouw paard of pony te vinden. Daarom wou ik heel graag een keer een bitfitter langs laten komen, maar ik heb geen idee wie een goede bitfitter is in de omgeving Eindhoven. Daarom vraag ik jullie, weten jullie een goede bitfitter in de omgeving Eindhoven? Alvast bedankt!

Groetjes

Marinkie
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 10:36

Het mag natuurlijk ook verder in het land zijn, maar bijvoorbeeld het liefst niet in het noorden vanwege de reiskosten ;)

Marinkie
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-12-17

Re: Bitfitter omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 22:37

Weten jullie echt niemand? :D

HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:46

Bij ons is pas iemand geweest (Bij Meulendijks) zeer tevreden over. Zal de kijken of ik dr naam kan vinden.. ze was niet van dichtbij, maar kwam voor meerdere combinaties.

Nicole van Dishoeck. Je kan een pb sturen als je haar nummer wilt. Ik weet niet of je naar Meulendijks zou kunnen komen met je paard, maar volgens mij waren er hier op stal nog wel meerdere mensen geïnteresseerd. Natuurlijk interessant ivm eventuele voorrij kosten