Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met NES health bodyfield scan

 
Profiel   

Ik zag een aantal weken geleden op FB voorbij komen dat je je paard emotioneel en energetisch zou kunnen laten analyseren met de NES health bodyfield scan. Hij werkt trouwens ook voor mensen.

Het heeft me nieuwsgierig gemaakt omdat ik toch al enige tijd tegen problemen aanloop bij mijn paard, die ik niet echt opgelost lijk te krijgen... (lijkt geen fysiek probleem te hebben)

Dus...

Iemand dit al laten doen? Ervaringen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 14:54 



 
Profiel   

Zag dit vandaag op facebook voorbij komen.
Iemand hier ondertussen ervaring mee?

https://m.facebook.com/LionHorsedreams/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 10:38 



 
Profiel   

Ik vraag mij bij dit soort methodes altijd af waarom de bekende klinieken hier nog niet meewerken, als het zo goed werkt. Het zou het dan toch allemaal makkelijker maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 18:32 



 
Profiel   

Ik werk hier veel mee bij zowel mezelf als al mn dieren en heb alleen maar hele goede ervaringen hier mee.. Ik combineren het dan met de bioresonantie van rayonex om het hele pakketje te doen.. dat geeft voor mij nog het beste resultaat..

Regelmatig gebruik ik t naast de reguliere zorg, met name wanneer zij een duidelijke diagnose hebben kunnen stellen en eigenlijk is de diagnose ook altijd gelijk.. ik gebruik het ook vaak met vage klachten waar de reguliere zorg eigenlijk weinig mee kan..

Ik vraag me ook wel eens af waarom dit soort dingen in de reguliere zorg niet meer gebruikt worden.. maar ik denk dat dat enerzijds met financiƫle stromen te maken heeft binnen de gezondheidszorg.. oa de pharmaceutische industrie.. al is dat vooral een hypothese en weet ik de ins en outs niet.. en anderzijds staan mensen er vaak ook niet voor open om alternatieve geneeswijzen een kans te geven..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 19:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen