Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zadelmaker/passer omgeving Oost-Vlaanderen, Waasland

 
Profiel   

Hoi, ik ben op zoek naar een goede, betrouwbare zadelpasser/zadelmaker in omgeving Waasland. Het is om een zadel te laten controleren en aanpassen waar nodig.

Wie kent iemand waarmee men goede ervaring heeft?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 15:59 



 
Profiel   

Echt niemand?? Ik zou ook wel eens weten bij wie je daarvoor terecht kan in onze regio Waasland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 19:55 



 
Profiel   

Filip Martens van passie voor paarden. Osteopaat en zadelmaker, niet merkgebonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 20:00 



 
Profiel   

Manu van In balance saddle fitting Kan ik je van harte aanbevelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 22:50 



 
Profiel   

Katyatje schreef
Filip Martens van passie voor paarden. Osteopaat en zadelmaker, niet merkgebonden.

Deze kerel is bij mij geweest, zadel van 4000 euro onbruikbaar gemaakt, aanpassingen niet volgens afspraken en maar liefst 410 euro kwijt. Kussens van het zadel knellen de ruggengraat volledig in na aanpassing door hem. Communicatie met hem is een ramp. Problemen oplossen zit er ook niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 00:23 



 
Profiel   

Greet van zadelpascentrum.be
Zij heeft bijna 2 jaar geleden mijn zadel aangemeten (en zeer tevreden van toen), daarna wegens verhuis bij iemand anders terecht gekomen, maar ga haar nu dus weer laten komen. 11 december is ze in Sint Laureins, mocht je willen aansluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 22:26 



 
Profiel   

Bij mij (Melsele :) ) komt Thalya Willems www.thalyawillems.be

Heel tevreden van! Neemt haar tijd en is ook Jack Maegher therapeute dus kan eventuele blokkades ineens opsporen en behandelen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 22:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen