Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jimmy77

Berichten: 7
Geregistreerd: 29-02-12

Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 00:10

Hallo!

De eerste keer dat hier iets post, wel al een tijdje meegelezen hier en daar. Ik heb sinds een maand weer een eigen paard. Vroeger heb ik een pony gehad, maar dat is een tijd geleden.

Mijn paard is nu 3,5 en voordat ik met hem kan gaan rijden volgend jaar, wil ik ook wel weer een stuk fitter zijn qua rijden. Dus in de tussentijd wil ik zelf weer les nemen. Ik reed destijds L2 dressuur.

Weet iemand een leuke stal in de buurt van Haarlem, Amsterdam of 't Gooi, waar ik echt wat kan bijleren en die ook aandacht besteden aan houding en zit? Heb de afgelopen jaren vooral relaxte buitenritten gedaan.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes, Jessica

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 00:18

Ik heb jaren bij de Amsterdamse manege gereden. Leuke paarden die op verschillende niveaus zitten en elke dag naar buiten gaan. Zit in het Amsterdamse bos dus in de zomer ook mogelijkheden tot buitenritten

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 00:37


Jimmy77

Berichten: 7
Geregistreerd: 29-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 22:15

Amber_anne schreef:
Ik heb jaren bij de Amsterdamse manege gereden. Leuke paarden die op verschillende niveaus zitten en elke dag naar buiten gaan. Zit in het Amsterdamse bos dus in de zomer ook mogelijkheden tot buitenritten


Dank je wel! Ik ben er ooit wel s geweest en zat ook aan deze manege te denken om eens uit te proberen.

Jimmy77

Berichten: 7
Geregistreerd: 29-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 22:15


_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 23:26

Wellicht is Manege De Eenhoorn in Diemen wat voor jou. Lessen op veel verschillende niveaus bij verschillende instructeurs, dus voor ieder wat wils. https://manegedeeenhoorn.com/

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 23:47


Gabon

Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Re: Leuke les volwassenen Amsterdam, Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:22


Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 22:23

Wie weet is dit iets voor je. Het klinkt erg alternatief, maar het is er fantastisch: https://www.vanstal.nl/paardenschool-van-stal/ . Hier leer je buiten het goed op je paard zitten en je paard netjes rijden ook van alles om het rijden heen en hoe je een paard het beste kan geven zodat het ook paard blijft buiten de tijden die je er zelf bij bent.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 07:54

Jet schreef:
Wie weet is dit iets voor je. Het klinkt erg alternatief, maar het is er fantastisch: https://www.vanstal.nl/paardenschool-van-stal/ . Hier leer je buiten het goed op je paard zitten en je paard netjes rijden ook van alles om het rijden heen en hoe je een paard het beste kan geven zodat het ook paard blijft buiten de tijden die je er zelf bij bent.


Ja, dat is de stal van Celine van der Stroom, die geeft super les!!!!

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:43

Hoe grappig, ik wist haar naam helemaal niet, maar zie wel altijd gave dingen van die stal voorbij komen!

Jimmy77

Berichten: 7
Geregistreerd: 29-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-19 17:27

@_sofie, @Rakkie123, @Gabon, @Jet, jullie ook heel erg bedankt! Ik ga het allemaal checken, mooi lijstje nu! Groetjes, Jessica

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 17:30

Rakkie123 schreef:
Jet schreef:
Wie weet is dit iets voor je. Het klinkt erg alternatief, maar het is er fantastisch: https://www.vanstal.nl/paardenschool-van-stal/ . Hier leer je buiten het goed op je paard zitten en je paard netjes rijden ook van alles om het rijden heen en hoe je een paard het beste kan geven zodat het ook paard blijft buiten de tijden die je er zelf bij bent.


Ja, dat is de stal van Celine van der Stroom, die geeft super les!!!!


Maar niet echt als normale manege denk?
60 euro per les is aardig aan de prijs. :D

gr_roos
Berichten: 7575
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:03

Rakkie123 schreef:
Jet schreef:
Wie weet is dit iets voor je. Het klinkt erg alternatief, maar het is er fantastisch: https://www.vanstal.nl/paardenschool-van-stal/ . Hier leer je buiten het goed op je paard zitten en je paard netjes rijden ook van alles om het rijden heen en hoe je een paard het beste kan geven zodat het ook paard blijft buiten de tijden die je er zelf bij bent.


Ja, dat is de stal van Celine van der Stroom, die geeft super les!!!!


Celine heeft d'r eigen stal in Akersloot, van stal is in Amstelveen. Celine geeft nog meer heel beperkt les buiten haar eigen accommodatie.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 15:58

Kijk, dat is duidelijke informatie gr_roos! Ik meende al zoiets te weten, maar het was bij mij weggezakt.