Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoefsmid omgeving Putten, wat lastiger paard

 
Profiel   

Hoi! Ivm een verhuizing ben ik op zoek naar een nieuwe hoefsmid in omgeving Putten. Mijn paard is niet gemeen maar wel wat angstig tijdens het beslaan, dus ik zoek een geduldige, rustige hoefsmid die hier goed mee om kan gaan. Ideeën?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:30 



 
Profiel   

Ik weet niet of Hans Platte nog werkt als smid, maar dat was altijd een kundige man met engelengeduld en humor! Ken hem nog van heel heel vroeger :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:34 



 
Profiel   

De Hierdense smid

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:35 



 
Profiel   

Ik heb Lotte de smet. Erg tevreden over. Ze beslaat ook mijn shetland pony goed. En ook mijn welsh a die soms wat vervelend doet. Lotte is erg rustig en geduldig. Ze komt uit oldebroek en is steeds in omgeving Amersfoort. Moet dan dus ook langs Putten dus wie weet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:35 



 
Profiel   

Peter van den Brink. :)) Heeft mijn angstige bijrijdpaard ook gedaan en dat ging altijd top. Heel vriendelijke man ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:39 



 
Profiel   

Dioxide schreef
Ik weet niet of Hans Platte nog werkt als smid, maar dat was altijd een kundige man met engelengeduld en humor! Ken hem nog van heel heel vroeger :)



Hans werkt niet meer en was de laatste jaren ook niet meer zo geduldig. Had de schik er goed af.

Hierdense Smit is een aanrader John is een pietje precies (en dat verwacht hij van zijn medewerkers ook) en bij lastige paarden pakken ze gewoon door zonder ongeduldig of boos te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:43 



 
Profiel   

assileM schreef
Peter van den Brink. :)) Heeft mijn angstige bijrijdpaard ook gedaan en dat ging altijd top. Heel vriendelijke man ook!


+ 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 21:15 



 
Profiel   

Super bedankt voor alle snelle reacties! Hier kan ik wat mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 13:46 



 
Profiel   

tiwi1969 schreef
Dioxide schreef
Ik weet niet of Hans Platte nog werkt als smid, maar dat was altijd een kundige man met engelengeduld en humor! Ken hem nog van heel heel vroeger :)



Hans werkt niet meer en was de laatste jaren ook niet meer zo geduldig. Had de schik er goed af.

Hierdense Smit is een aanrader John is een pietje precies (en dat verwacht hij van zijn medewerkers ook) en bij lastige paarden pakken ze gewoon door zonder ongeduldig of boos te worden.


Hans doet inderdaad niet meer zoveel qua hoefsmid.

De Hierdense smid is inderdaad echt een aanrader! Heel veel geduld en veel kennis in huis. Ik heb hier een new forrest staan, die eerder steigerend van paniek bij de hoefsmid stond en de neiging had door je heen te rennen als hij zijn blik op oneindig had. Nu dankzij heel veel geduld en de relaxte benadering gaat het zoveel beter en is zijn angst gelukkig een stuk minder en staat hij nu meestal zelfs netjes stil. :D Ik ben al jaren ontzettend blij met deze smid! Hij levert echt goed werk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:14 



 
Profiel   

Hoi
Leontine Boel is goed en heeft gevoel voor het paard en komt ook in Putten 06-22550006
Met vriendelijke groet,
Carola
Join the Horse

AlexS schreef
Hoi! Ivm een verhuizing ben ik op zoek naar een nieuwe hoefsmid in omgeving Putten. Mijn paard is niet gemeen maar wel wat angstig tijdens het beslaan, dus ik zoek een geduldige, rustige hoefsmid die hier goed mee om kan gaan. Ideeën?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 19:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen