Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoefsmid omgeving Roermond

 
Profiel   

Hallo Allemaal,

Wegens ziekte van mijn eigen hoefsmid die langer duurt dan verwacht ben ik met spoed opzoek naar iemand die op korte termijn kan komen. Heb al een aantal mensen bericht, maar deze zitten helaas vol de komende weken. Mijn paard heeft vrij slechte hoeven en is dus al 2 weken langer niet bekapt dan normaal. Hier komt ook nog eens bij dat mijn bijrijdster gister het bos in is geweest waardoor ze een stuk over de verharde weg moest. Hoeven zijn flink gaan brokkelen en ik kan het echt niet meer aanzien.

Ik moet iemand hebben die in de omgeving van Roermond, Limburg, doet bekappen. Prijs maakt me op dit moment vrij weinig uit.

Groetjess
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 17:47 



 
Profiel   

Ruud suijlen en Jacob Eyck zullen geen tijd hebben vermoed ik. Probeer roy vanbree en ga. Die zit normaal meer zuidelijk maar wil misschien een uitzondering maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:20 



 
Profiel   

Bij ons komt Jacob Eyck altijd. Daar ben ik erg tevreden over. Maar ik heb geen idee of hij op korte termijn beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:22 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:42 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Ruud suijlen en Jacob Eyck zullen geen tijd hebben vermoed ik. Probeer roy vanbree en ga. Die zit normaal meer zuidelijk maar wil misschien een uitzondering maken



Heb jij eventueel een nummer van Roy via pb? Jacob heeft indd geen tijd helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:22 



 
Profiel   

Ger Debije, geen idee tot waar hij gaat maar hij doet ook de paarden bij Katsbek meen ik.. heeft meestal ook wel snel tijd of maakt tijd voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 21:13 



 
Profiel   

Eventueel Bram Vrinzen?

Wie heb je nu als smid?

Of B.ram S.chijns?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 22:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen