Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 93 van de 136 [ 3380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Nikass schreef
Ik lees toch echt "voor dat geld sta ik ook op een plek waar ik altijd kan rijden en geen rekening hoef te houden met het weer"
Dus mijn vraag is dan toch heel logisch: waar is dan zo'n plek?


Iets verkeerd geformuleerd maar bedoel ik hiermee te zeggen: voor €200 per maand heb je in deze regio geen stalling. Maar voor 100 of 150 meer heb je om het zo maar even te zeggen meer luxe. In ieder geval meer train mogelijkheid qua bak etc.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:11 



 
Profiel   

Ja, in principe klopt dat (afhankelijk van de plek denk ik), maar je paard moet daar een 20 uur (?) buiten lopen per etmaal voor inleveren... Hoe zal hem dat vergaan? Kun jij daar tegenop trainen en aandacht geven?
Ik snap je probleem hoor! Maar of op pension zetten dat gaat oplossen weet ik niet zo..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 18:17 



 
Profiel   

Activeme bij jou in de buurt zit De Kleine Hei, waar de paarden veel buiten komen. De bak is er alleen ook niet best, dus ik weet niet of je er veel mee opschiet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:08 



 
Profiel   

Paardenweide met stallen voor opslag op veluwezoom
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1782542256 ... ialbuttons

Misschien iets voor de in eigen beheer liefhebbers? De Spreng om de hoek en meteen naast de Veluwe, qua locatie kun je het niet beter hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:12 



 
Profiel   

De Spreng zit hier toch helemaal niet dichtbij? Ja met trailer, maar onder de man is het nog flink eind? Of vergis ik me in de locatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:44 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
De Spreng zit hier toch helemaal niet dichtbij? Ja met trailer, maar onder de man is het nog flink eind? Of vergis ik me in de locatie?

Klopt. Dit zit aan de andere kant van Laag Soeren, Stal te Bokkel is dichterbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:45 



 
Profiel   

Ja dat is pal tegenover ons en waar ik het bos in ga :D Wel schitterende plek inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:48 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Ja dat is pal tegenover ons en waar ik het bos in ga :D Wel schitterende plek inderdaad!

Daar heb ik ooit ook gestaan. Doet zij het nog steeds? Ik ben haar naam even kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:49 



 
Profiel   

Nee de eigenaresse regelt het nu zelf grotendeels, en wij springen dagelijks bij daar waar het kan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:52 



 
Profiel   

Op de Bokt markt staat voor iemand die zou willen verhuizen en bij de paarden wil wonen, misschien ook wat leuks in Well.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:00 



 
Profiel   

Mooie locatie die in Laag Soeren. Maar incl omheining, betekent dat ook stroom regelen? En hoe zit het met water? Zit er een waterpunt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:31 



 
Profiel   

Ahh ik dacht de Spreng te zien op de achtergrond haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:58 



 
Profiel   

Er is water en er is stroom

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 08:04 



 
Profiel   

upendo schreef
Ahh ik dacht de Spreng te zien op de achtergrond haha!


:D Ja dat dacht ik eerst ook, moest ff Google Earthen :') Maar idd wel mooie plek verder! Denk wel 24/7 buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 09:03 



 
Profiel   

Vriendin van me wil ergens binnen 1-2 jaar een paard kopen en oriënteert zich nu al op stallen in de omgeving Arnhem. Ze had de Gele Knip en Staltenbosch gevonden. Beide plekken zag ik niet in dit topic terug. Wat zijn de ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 22:57 



 
Profiel   

Op Facebook staat in de groep Stalling en weidegang Gelderland een plek in Stroe aangeboden. Geen idee of het echt iets is, maar wie weet

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 17:10 



 
Profiel   

Visitor schreef
Op Facebook staat in de groep Stalling en weidegang Gelderland een plek in Stroe aangeboden. Geen idee of het echt iets is, maar wie weet


Ik ben hier weleens wezen kijken, mooie plek vanaf wat ik toen heb gezien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 17:23 



 
Profiel   

Visitor schreef
Op Facebook staat in de groep Stalling en weidegang Gelderland een plek in Stroe aangeboden. Geen idee of het echt iets is, maar wie weet

Daar zou ik dit weekend gaan kijken, maar een uur verder kreeg ik de app dat ze voorzien waren en de update is ook niet meer vindbaar.. Was een mooie plek tho! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:19 



 
Profiel   

De advertentie komt wel vaker voorbij, dus wellicht de volgende x :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:32 



 
Profiel   

Wie weet :D
Maar als die vaker voorbij komt ben ik wel stilaan benieuwd of dat een bepaalde vaste reden heeft misschien.. :*
Ik merk echt dat ik met de stal achterdochtiger wordt ondertussen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:36 



 
Profiel   

Het is volgens mij een heel hecht clubje (ook op wedstrijd samen uit samen thuis etc), met voor de paarden de zaken goed voor elkaar. Maar je moet dan wel in het clubje (willen) passen. Mijn indruk was toen echt wel goed :j Maar ze waren bang dat hun paarden te veel op een hengst zouden reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 21:51 



 
Profiel   

Eigenlijk klinkt het dan juist als een fijn plekje. Wat grappig! :D Een lekkere aanspraak en samen op pad vind ik juist onwijs tof en mis ik vaak op stallen.

Op onze vroegere stal was ik echt een aanjager daarvan, inmiddels is de sfeer en zijn mensen (zowel klant als management) op onze huidige stal zo moeilijk dat ik het heb opgegeven.. maar ik mis het enorm! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 10:12 



 
Profiel   

Mocht iemand nog opzoek zijn naar een plekje, wij krijgen een plekje vrij op ons paddock paradise in Lieren


https://link.marktplaats.nl/m1787662406 ... ons_seller

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 09:35 



 
Profiel   

Zag dit op Facebook voorbij komen, deze man is weer actief en al op diverse stallen geweest in de omgeving van Arnhem waaronder Elst. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 10:17 



 
Profiel   

Op bokt bij de advertenties wordt stalling aangeboden in Bennekom.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 10:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 93 van de 136 [ 3380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen