Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 95 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Gaat om Elst.

Hij is vorig jaar april opgepakt en in oktober veroordeeld voor de vergrijpen van destijds. Helaas zeer hardleers en een blijkbaar diepgewortelde impuls. Ben er net als een hoop anderen flink van ondersteboven.

Artemis en ik hebben inmiddels via de pb contact en durf wel te zeggen dat het om dezelfde gaat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:18 



 
Profiel   

Wij zijn inmiddels voorzien van een plekje, onverwachts snel gegaan, volgende week verhuizen we.
Het is een particuliere stal bij iemand aan huis, geen pension, dus niet eentje die ik kan delen helaas, maar we zijn er wel ontzettend blij mee. Hij voldoet letterlijk aan alles dat ik voor mijn paard graag wou, dus wij zijn helemaal gelukkig, en ik denk en hoop dat we dit topic kunnen ontstippen en nooit meer op zoek hoeven :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 11:35 



 
Profiel   

Dat is toch fijn om te lezen! Heel erg veel succes daar op jullie nieuwe plek!
Ik ben sinds gisteren druk in gesprek met een locatie.. Hopelijk kan ik eind van deze dag ook een zelfde soort bericht de deur uit doen in de stallings-topics.. :')

Supertof dat je aan alles voldoening hebt gevonden! *\o/* Gefeliciteerd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 12:04 



 
Profiel   

Faelynn schreef
Wij zijn inmiddels voorzien van een plekje, onverwachts snel gegaan, volgende week verhuizen we.
Het is een particuliere stal bij iemand aan huis, geen pension, dus niet eentje die ik kan delen helaas, maar we zijn er wel ontzettend blij mee. Hij voldoet letterlijk aan alles dat ik voor mijn paard graag wou, dus wij zijn helemaal gelukkig, en ik denk en hoop dat we dit topic kunnen ontstippen en nooit meer op zoek hoeven :+ :D


Gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 12:15 



 
Profiel   

Canon schreef
Dat is toch fijn om te lezen! Heel erg veel succes daar op jullie nieuwe plek!
Ik ben sinds gisteren druk in gesprek met een locatie.. Hopelijk kan ik eind van deze dag ook een zelfde soort bericht de deur uit doen in de stallings-topics.. :')

Supertof dat je aan alles voldoening hebt gevonden! *\o/* Gefeliciteerd! :D

Het is altijd goed om te weten wat er speelt in je omgeving. Is het niet voor jezelf, kun je ook anderen op een spoor zetten of er juist van weerhouden.

Ik ben absoluut tevreden met de plek waar we staan, maar het is goed om te weten wat er nog meer is en hoe zich dat over de tijd ontwikkelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 12:46 



 
Profiel   

Canon schreef
Dat is toch fijn om te lezen! Heel erg veel succes daar op jullie nieuwe plek!
Ik ben sinds gisteren druk in gesprek met een locatie.. Hopelijk kan ik eind van deze dag ook een zelfde soort bericht de deur uit doen in de stallings-topics.. :')

Supertof dat je aan alles voldoening hebt gevonden! *\o/* Gefeliciteerd! :D


Jaa dankjewel! Wij zijn inmiddels een weekje op de nieuwe plek en mijn paard knap nu al aanzienlijk op, minder ingevallen flanken, heldere blik in haar ogen, waarbij ik toch wat spanning had verwacht van de verhuizing, is het tegendeel waar, ze is lang niet zo op haar gemak geweest.
Een zoektocht van bijna 2 jaar geweest, maar het kan dus toch :D
Maar een min punt, het is ruim 30km enkele reis, maar het is het waard.

Hoe is het bij jou gelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 21:07 



 
Profiel   

30 km... Dat is wel serieus ver... Maar wel fijn dat er een goede plek is gekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 10:26 



 
Profiel   

[ img ]

Ik zag deze voorbij komen.
Ziet er erg goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 10:06 



 
Profiel   

Contact gegevens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 10:23 



 
Profiel   

Nikass schreef
Contact gegevens?


Als je niet in die FB groep zit en je m dus niet zelf op kunt zoeken, dan kan je toch haar naam op FB opzoeken en een bericht doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 11:11 



 
Profiel   

Er zijn nog mensen die niet op FB zitten ;) Misschien moeilijk voor te stellen maar toch is het zo :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 11:22 



 
Profiel   

Ja ik ben zo'n uniek geval :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 12:00 



 
Profiel   

Ik ook :+. Wel echt irritant tegenwoordig met alle bedrijven die alleen via FB messenger goed te bereiken zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 12:01 



 
Profiel   

Ja, das natuurlijk zo, maar daar kan ik ook niks aan doen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 12:27 



 
Profiel   

Nee uiteraard niet, maar vandaar de vraag om contactgegevens :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 12:53 



 
Profiel   

Die staan niet online.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 14:10 



 
Profiel   

Shalimar schreef
30 km... Dat is wel serieus ver... Maar wel fijn dat er een goede plek is gekomen!


Klopt, ik had ook bijna de kijkafspraak afgezegd gewoon omdat het zo ver rijden is :+
Maar al met al is het de plek wel echt waard.
Voorheen moesten we altijd 7 dagen in de week ivm het stal mesten ed, en aangezien dit volpension is kan ik gewoon gaan wanneer ik zin heb en alleen voor de leuke dingen, wat meestal uit komt op zo'n 3-4 keer per week, dus dat compenseert wat en geeft ook veel rust. Verder is het vrijwel alleen maar snelweg dus ben er ook wel met 30 minuten (wel buiten de spits rijden), vorige stal binnendoor was een stuk minder km maar deden we toch ook 20-25 minuten over.
Het gevoel dat ik mij niet druk meer hoef te maken hoe het met haar gaat en mijn eigen tijd weer in kan delen is echt heeeel fijn :D
Idealiter had ik haar natuurlijk dichter bij gehad, maar voor deze omgeving en alle stallen (en gebreken) die we al gezien hebben ben ik hier toch wel heel blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 15:31 



 

Als het verder bevalt en je hoeft er enkel heen voor leuke dingen.. is die 30km wel te overzien inderdaad. Heb hele tijd op 55 km gestaan. Kwestie van lekker in het bos kunnen rijden ipv in de polder van je sokken gereden te worden. Was het echt heel erg waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 16:03 



 
Profiel   

Ik ben wel teruggekomen van onze 43 km enkele reis. Gelukkig hebben we een fijn plekje gevonden en gaan we binnenkort over. Heerlijk, een kwartiertje reistijd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 16:25 



 
Profiel   

upendo schreef
Ik ben wel teruggekomen van onze 43 km enkele reis. Gelukkig hebben we een fijn plekje gevonden en gaan we binnenkort over. Heerlijk, een kwartiertje reistijd <3


Mag ik vragen waar je heen gaat? Mag ook per PB :o

Ik ga voorzichtig mijn zoektocht weer starten. Er is waarschijnlijk een koper voor de stal waar ik sta en die heeft de intentie om de pensionstal voort te zetten, maar ja zo'n intentie zegt niet zoveel.....

Wat ik vooral belangrijk vind is, elke dag weidegang ook in de winter en onbeperkt hooi. Weidegang liefst in een niet al te grote groep. En het liefst een binnenbak, maar inmiddels ook blij met een buitenbak met goede bodem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 16:54 



 
Profiel   

Je hebt PB!

Hele jaar weidegang is lastig in deze omgeving, tenzij je het niet volpension zoekt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 17:09 



 
Profiel   

upendo schreef
Je hebt PB!

Hele jaar weidegang is lastig in deze omgeving, tenzij je het niet volpension zoekt. :)


Ja daarom was ik altijd zo blij met Midden Heuven en de stal waar ik nu sta. Hopelijk gaat het allemaal mee vallen en blijft het een pensionstal met dezelfde voorwaarden die wij nu hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 20:58 



 
Profiel   

Levita schreef
upendo schreef
Je hebt PB!

Hele jaar weidegang is lastig in deze omgeving, tenzij je het niet volpension zoekt. :)


Ja daarom was ik altijd zo blij met Midden Heuven en de stal waar ik nu sta. Hopelijk gaat het allemaal mee vallen en blijft het een pensionstal met dezelfde voorwaarden die wij nu hebben.


Je staat in Beek toch?
Ik hoop het ook voor je. Het kan hartstikke meevallen, maar begrijp dat je je wel wat zorgen maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 08:41 



 
Profiel   

boemel schreef
Je staat in Beek toch?
Ik hoop het ook voor je. Het kan hartstikke meevallen, maar begrijp dat je je wel wat zorgen maakt.


Ja klopt ik sta bij de Liemers. De geruchten gaan dat de gebroeders Van Maanen het gaan kopen. En dat er ook een potentiƫle koper in de wachtrij staat.

Hopelijk valt het inderdaad mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 09:17 



 
Profiel   

Ik hoop t ook!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 09:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 95 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen