Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 100 van de 136 [ 3393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Binnenkort komt er op onze gezellige kleinschalige pensionstal met 6 paarden in Arnhem Noord en midden in de bossen, een plekje vrij voor een fijne stalgenoot en dito pony.

Faciliteiten:
- 24/7 buiten
- 6 maanden op een grote paddock met onbeperkt voorverpakt hooi in slowfeeders (ingekocht door pensionhouder), meer voerplekken dan paarden, 1 inloopstal en 1 afdak om te schuilen/droog/uit de wind te staan en/of eten & paddock is deels verhard zodat er altijd plek is om droog te staan
- 6 maanden op het gras met strookbegrazing
- stromend water, stroom, zadelkamer met kasten
- stal, weiland en paddock zijn omringd met beukenbomen voor schaduw
- midden in het bos, direct aan het ruiterpad, oneindig veel bos om te verkennen, aan de Veluwetrail
- 24/7 toezicht op de paarden (staan aan huis)
- doe het zelf systeem met 1x per week voeren + mesten (ongeveer 1,5 tot 3 uur werk) + 1x per 6 weken een extra dienst. Diensten zijn op vaste dagen ingedeeld. We zoeken iemand voor doordeweeks (dinsdag of donderdag)
- hele gezellige stalgenoten ;)

Wat hebben we niet:
- Warm water
- Een bak (paddock is wel te gebruiken om te rijden, grondwerken, longeren, etc.). Optioneel is een goede bak wel te huur op ongeveer 20 minuten paardrijden door het bos.
- Wc, kantine en/of omkleedruimtes
- ruimte voor een trailer
- ruimte voor een menwagen

Wat zoeken we:
- een pony van maximaal 1,55 meter
- pony die stabiel is in de omgang en niet dominant is (om huidige stabiliteit van de leidende merrie en ruin te behouden)
- pony zonder voernijd
- geen ijzers (voorijzers enkel indien noodzakelijk voor herstel)
- lichte voorkeur voor een merrie
- lichte voorkeur voor een pony die bereden wordt (geen pensioenpaard)
+ een stalgenootje die op zoek is naar gezelligheid, die open staat om anderen te helpen (we helpen elkaar geregeld met een deken of extra voeren) en die het leuk vind om soms samen te rijden maar ook alleen op pad kan.

Prijs: €160 per maand. In het paddockseizoen komen hier de kosten voor hooi nog bij (tussen de 40 en 60 euro per maand afhankelijk van de hooiprijzen).

Link naar de foto's https://www.marktplaats.nl/plaats/m1822576484/view
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-22 13:05 



 
Profiel   

In Lieren, op Facebook:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 08:41 



 
Profiel   

Even offtopic.. maar staan er hier mensen op de Snippervlucht? Hoop dat de uitbraak voor jullie mee gaat vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 11:41 



 
Profiel   

Heb er gestaan en de oude pony van stalgenoot is overleden. Was het maatje van mijn merrie, zo sneu 35 jaar oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 11:54 



 
Profiel   

Mijn zoon staat er met ons paard. Ik houd mijn hart vast...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 06:34 



 
Profiel   

Mocht er iemand met een merrie nog op zoek zijn naar een plekje met alle faciliteiten, PB me even :) Wij hebben nog één plek vrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 15:14 



 
Profiel   

upendo schreef
Mocht er iemand met een merrie nog op zoek zijn naar een plekje met alle faciliteiten, PB me even :) Wij hebben nog één plek vrij.


Ik zag het al voorbij komen op facebook. Verhuur jij het tegenwoordig? Zit de familie Pasman er niet meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 15:31 



 
Profiel   

JECKYLL schreef
upendo schreef
Mocht er iemand met een merrie nog op zoek zijn naar een plekje met alle faciliteiten, PB me even :) Wij hebben nog één plek vrij.


Ik zag het al voorbij komen op facebook. Verhuur jij het tegenwoorig? Zit de familie Pasman er niet meer?

Jawel :))
Maar omdat we tot nu toe vooral animo hebben van mensen met een ruin dacht ik, ik zet het even op Bokt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-22 15:33 



 
Profiel   

We zijn compleet! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-22 19:28 



 
Profiel   

Wegens omstandigheden ben ik ook weer voorzichtig op zoek naar een nieuw plekje -O-

Ik zoek:

* Stal waar ze naar buiten komen, zomer en winter of winter in paddock, waar ze buiten gezet worden.
* Vol pension
* Binnenbak
* Molen
* Instructie mogelijkheden
* Ruime openingstijden

Als er ook wedstrijden gereden worden zou dat mooi zijn..

Budget maximaal €420
Regio kesteren straal 30 km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-22 08:06 



 
Profiel   

BugsFunny schreef
Wegens omstandigheden ben ik ook weer voorzichtig op zoek naar een nieuw plekje -O-

Ik zoek:

* Stal waar ze naar buiten komen, zomer en winter of winter in paddock, waar ze buiten gezet worden.
* Vol pension
* Binnenbak
* Molen
* Instructie mogelijkheden
* Ruime openingstijden

Als er ook wedstrijden gereden worden zou dat mooi zijn..

Budget maximaal €420
Regio kesteren straal 30 km.


Waar sta je nu? Anders raad ik iets aan en sta je er misschien al. Mag ook per PB :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-22 11:53 



 
Profiel   

Levita schreef
BugsFunny schreef
Wegens omstandigheden ben ik ook weer voorzichtig op zoek naar een nieuw plekje -O-

Ik zoek:

* Stal waar ze naar buiten komen, zomer en winter of winter in paddock, waar ze buiten gezet worden.
* Vol pension
* Binnenbak
* Molen
* Instructie mogelijkheden
* Ruime openingstijden

Als er ook wedstrijden gereden worden zou dat mooi zijn..

Budget maximaal €420
Regio kesteren straal 30 km.


Waar sta je nu? Anders raad ik iets aan en sta je er misschien al. Mag ook per PB :o


Je hebt pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-22 12:18 



 

In Bennekom zag ik gister tijdens rondje mennen wat plekken met bordjes stallen te huur aan de weg. Niet heel dichtbij Arnhem, maar mocht iemand meer info willen, kan ik wel even op google maps aangeven welke adressen het zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 06:19 



 
Profiel   

Toevallig zag ik dat er een nieuwe stal kleinschalig pensionstalling gaat doen in Baak. Stal Zevenmorgen.
Er is een binnenbak bij.
Bodem is net nieuw aangelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 07:55 



 
Profiel   

Die stond pas op Funda. Zat bij mijn weten nauwelijks wei bij wel.

Edit;
https://www.agriteam.nl/te-koop/te-koop ... 23-ke-baak

5000m2 wei voor zoveel stallen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 14:20 



 
Profiel   

Das wel weinig ja.
We hebben een perceel van 6500m2 waarvan ca 5000m2 paardendeel.

Dat gaat voor 2 paarden prima, maar dat is t dan ook wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 21:23 



 
Profiel   

Ja precies.. Wij hebben voor 5 grote en 2 kleintjes 2 hectare en daar gaan ze nu het gras nog niet zo hard groeit al best hard doorheen.. Gelukkig kunnen we omweiden.

Dus ik denk dat ze weinig weidegang kunnen bieden, tenzij ze de mogelijkheid hebben gehad om extra grond bij te kopen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-22 21:46 



 
Profiel   

Of te huren. Of een paddock paradise?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 06:38 



 
Profiel   

In Zelhem is er ook weer plek zie ik net op facebook. Kent iemand dat daar? Ik zie die plek erg vaak voorbij komen. Dat wekt bij mij dan weer vraagtekens op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 12:57 



 
Profiel   

Daar is nagenoeg altijd plek volgens mij. Van wat ik aan foto's voorbij heb zien komen zijn de stallen erg vies met enorm weinig strooisel. Ook niet echt een rijbak erbij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 18:37 



 
Profiel   

Is dat die family ranch ofzo, die ook vaak voorbij komt onder Annie de Rooij op de Facebook-pagina van stalling Gelderland, en soms weer onder een andere naam? Ik vraag me ook steeds af waarom daar zo vaak plek is. Het ziet er ook wel een beetje basic uit maar dat kan voor veel mensen prima zijn. Maar dat er zo vaak plek is geeft bij mij ook vraagtekens inderdaad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 22:08 



 
Profiel   

Shalimar schreef
Is dat die family ranch ofzo, die ook vaak voorbij komt onder Annie de Rooij op de Facebook-pagina van stalling Gelderland, en soms weer onder een andere naam? Ik vraag me ook steeds af waarom daar zo vaak plek is. Het ziet er ook wel een beetje basic uit maar dat kan voor veel mensen prima zijn. Maar dat er zo vaak plek is geeft bij mij ook vraagtekens inderdaad...


Ja die bedoelde ik in ieder geval wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 22:45 



 
Profiel   

Op Marktplaats heeft Stal Evers (Didam) een advertentie geplaatst met gratis stalling in ruil voor klusjes doen.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1833232757-gratis-aangeboden-pensionstal

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 18:35 



 
Profiel   

JECKYLL schreef
Op Marktplaats heeft Stal Evers (Didam) een advertentie geplaatst met gratis stalling in ruil voor klusjes doen.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1833232757-gratis-aangeboden-pensionstal


Dat lijkt mij een lastige regeling, zal je wel echt heel strak zwart op wit moeten zetten wat er gebeuren moet en hoeveel uur maximaal per maand, lijkt me best lastig om goed overeen te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 18:41 



 
Profiel   

JECKYLL schreef
Op Marktplaats heeft Stal Evers (Didam) een advertentie geplaatst met gratis stalling in ruil voor klusjes doen.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1833232757-gratis-aangeboden-pensionstal



Dan betaal ik liever haha, lijkt mij idd erg lastig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 20:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 100 van de 136 [ 3393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen