Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 94 van de 136 [ 3387 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

@Nessie, dat FB bericht is van 16 april. Bedoel je dat ze nu weer bezig zijn of refereerde je aan dit oude bericht?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 13:38 



 
Profiel   

Dat is idd oud en bij paard van oud stalgenoot gebeurt.. helaas heeft hij haar paard niet uitgeprobeerd om op te gaan zitten }> hij stond alleen elke keer zonder deken en was erg spooky


Ik hoef geen pension stal meer **\O/**

Sinds vandaag weer aan huis
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 16:06 



 
Profiel   

Ze zien elkaar nog niet helemaal zitten, zo te zien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 16:10 



 
Profiel   

Oh heerlijk zeg! In regio Arnhem gebleven ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 16:17 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
@Nessie, dat FB bericht is van 16 april. Bedoel je dat ze nu weer bezig zijn of refereerde je aan dit oude bericht?


Eind december bij een bekende ruiter langs geweest en ook bij een andere stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 16:58 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Dat is idd oud en bij paard van oud stalgenoot gebeurt.. helaas heeft hij haar paard niet uitgeprobeerd om op te gaan zitten }> hij stond alleen elke keer zonder deken en was erg spooky


Ik hoef geen pension stal meer **\O/**

Sinds vandaag weer aan huis
[ [url=m/PYZR5v.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geniet er van jammer dat je bij ons op stal weg gegaan bent. Maar bedankt voor de tip van de stal ondanks dat het 30 kilometer enkele reis is hebben wij het prima na de zin

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 23:05 



 
Profiel   

monique1983 schreef
MarjanB schreef
Dat is idd oud en bij paard van oud stalgenoot gebeurt.. helaas heeft hij haar paard niet uitgeprobeerd om op te gaan zitten }> hij stond alleen elke keer zonder deken en was erg spooky


Ik hoef geen pension stal meer **\O/**

Sinds vandaag weer aan huis
[ [url=m/PYZR5v.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geniet er van jammer dat je bij ons op stal weg gegaan bent. Maar bedankt voor de tip van de stal ondanks dat het 30 kilometer enkele reis is hebben wij het prima na de zin


Ja mis de gezelligheid op stal wel hoor! Maar het is zo lekker om ze bij huis te hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 07:35 



 
Profiel   

Ik heb ze vanaf eind Juli thuis staan.
Stond op een gezellige pensionstal, maar gek genoeg mis ik de gezelligheid niet. Vind het heerlijk om alles in mn eigen rust te doen.
Wat ik wel mis is iemand die af en toe op 1 van mn paarden mee wil naar het bos. Dat is op een pensionstal makkelijker afspreken. :o

Mochten er mensen in het topic zitten met voldoende budget en 2 rechter handen.... in Beek Montferland staat nog een huis met grote schuur en 1 hectare land te koop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 07:59 



 
Profiel   

boemel schreef
Wat ik wel mis is iemand die af en toe op 1 van mn paarden mee wil naar het bos. Dat is op een pensionstal makkelijker afspreken. :o

Mochten er mensen in het topic zitten met voldoende budget en 2 rechter handen.... in Beek Montferland staat nog een huis met grote schuur en 1 hectare land te koop :D


Wat fijn dat jullie je draai hebben gevonden! Helaas geen budget voor een boerderij, maar ik wil me best eens 'opofferen' als opzitter hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:47 



 
Profiel   

swartbeessie schreef
boemel schreef
Wat ik wel mis is iemand die af en toe op 1 van mn paarden mee wil naar het bos. Dat is op een pensionstal makkelijker afspreken. :o

Mochten er mensen in het topic zitten met voldoende budget en 2 rechter handen.... in Beek Montferland staat nog een huis met grote schuur en 1 hectare land te koop :D


Wat fijn dat jullie je draai hebben gevonden! Helaas geen budget voor een boerderij, maar ik wil me best eens 'opofferen' als opzitter hoor!


Ha ha das goed. Gezellig! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 14:59 



 
Profiel   

Die boerderij had al 120 mailtjes………. Helaas geen bezichtiging voor ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 16:25 



 
Profiel   

Belker schreef
Die boerderij had al 120 mailtjes………. Helaas geen bezichtiging voor ons.


Dat meen je niet! Ongelooflijk! En balen zeg!
Ons huis zat ook vol im de afspraken en mochten we niet bezichtigingen,gelukkig heeft onze aankoopmakelaar toen toch een afspraak kunnen maken en hebben we het huis kunnen kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 17:24 



 
Profiel   

Ik kan jullie helaas uit eerste hand melden dat deze persoon nog steeds actief is helaas. Zaak is een uiteraard ook bekend bij de politie. Maar meer kan en mag ik er niet over zeggen helaas. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 13:51 



 
Profiel   

Amaryllis schreef
Ik kan jullie helaas uit eerste hand melden dat deze persoon nog steeds actief is helaas. Zaak is een uiteraard ook bekend bij de politie. Maar meer kan en mag ik er niet over zeggen helaas. :(


???

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:43 



 

Dat sloeg op de bovenste berichten van deze pagina en vorige pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 12:44 



 
Profiel   

boemel schreef
Ik heb ze vanaf eind Juli thuis staan.
Stond op een gezellige pensionstal, maar gek genoeg mis ik de gezelligheid niet. Vind het heerlijk om alles in mn eigen rust te doen.
Wat ik wel mis is iemand die af en toe op 1 van mn paarden mee wil naar het bos. Dat is op een pensionstal makkelijker afspreken. :o

Mochten er mensen in het topic zitten met voldoende budget en 2 rechter handen.... in Beek Montferland staat nog een huis met grote schuur en 1 hectare land te koop :D


Heerlijk lijkt me dat de paarden aan huis, t plekje waar ik nu sta ben ik ook eigenlijk altijd alleen, en mis het totaal niet dat er geen andere mensen zijn, zo fijn juist die rust en lekker je eigen dingetje doen.
En gezien ik de enige ben die er wat doet met zn paard heb ik ook altijd de logeerbak voor mezelf, nooit meer rijen of wachtlijsten, gedoe met tijd wie wanneer en hoe lang mag, heeeerlijk :D

We zijn ons helaas wel weer aan het oriënteren, mijn paard doet het medisch gewoon niet zo erg goed op dit plekje, en de staleigenaar heeft recentelijk wat veranderingen doorgevoerd die voor mijn paard niet bevorderlijk zijn. Ze staat nu zo kaal op dr hoeven dat de hoefsmid er afgelopen week ook van schrok, ook omdat ze heel pijnlijk en gevoelig liep zodra ze op de klinkers kwam en ze compleet op haar zool loopt. De hoefsmid adviseerde om voor enige kans op herstel rubber matten te plaatsen, maar dit wil de staleigenaar pertinent niet, het is haar plek dus dat respecteren wij, maar met het nieuwe beleid waardoor ze ineens heel veel op de straatklinkers moet staan en geen mogelijkheden ook meer tot behandelen, maken wij ons veel zorgen en hebben denk ik geen andere keus dan verhuizen voor haar welzijn. Ze moet wel pijnvrij kunnen leven natuurlijk. En in alle eerlijkheid zou ik inmiddels toch ook wel graag weer een keer kunnen rijden of wat leuks doen met haar, ze is nog jong en heeft veel te veel temperament om al met pensioen te gaan :')
Wel heel jammer want ze is na een lange moeilijke periode eindelijk goed ingeschaard in de kudde en lijkt echt op dr gemak, ook voor ons is het een fijne rustige plek. :j We gaan eigenlijk liever niet weg, maar hebben het inmiddels lang genoeg aangekeken denk ik om te kunnen concluderen dat dit niet gaat werken, hoe jammer we dat ook vinden.

Dus de zoektocht naar een stal zonder (al te veel) straatklinkers "wat een eis" :') begint.. :') Inmiddels hebben we onze range uitgebreid naar 30km en hadden bijna een mooi plekje in montferland gevonden, helaas net te laat, iemand anders was ons voor.
Ga binnenkort nog maar een briefje ophangen denk ik bij wat privé weides in de buurt, wie weet zijn die niet specifiek op zoek naar iemand voor er bij, maar staan ze er wel voor open.

Een ding weet ik wel, als mijn paard er ooit niet meer is, dan koop ik geen nieuw paard zolang ik in deze omgeving woon :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:21 



 
Profiel   

Ooh wat vervelend zeg... Je zou voor nu in ieder geval hoefschoenen kunnen aandoen, sommige zijn geschikt voor 24/7 gebruik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:39 



 
Profiel   

Macs schreef
Ooh wat vervelend zeg... Je zou voor nu in ieder geval hoefschoenen kunnen aandoen, sommige zijn geschikt voor 24/7 gebruik!


Helaas door haar afwijkende voetstand geen optie. Al vele vormen en maten van geprobeerd, zelfs meegenomen op sleeptouw naar klaas feuth, uren in de trailer en honderden euro's verder, maar ze trapt alles uit en krijgt er wondjes van. Hoefsmid verklaarde me voor gek dat ik dit geprobeerd had zelfs :+ Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dat nog wel een oplossing kon zijn dus was lekker eigenwijs, maar helaas.
IJzers ook besproken, maar ze staat sowieso te kort voor ijzers, hoefsmeden en DA raadde het ook niet aan bij haar, zeker niet met de winter 24/7 buiten en gladheid, en het mag ook niet op deze plek, dus dat zou ook als nog verhuizen betekenen. Nog even afgezien van de kosten die rondom ijzers ook met zich mee brengen. Plakijzers gaan waarschijnlijk ook niet werken bij haar en ook alle smeerseltjes al geprobeerd onderhand. Daarmee raakte wij eigelijk uit de ideeën en opties :+ Op de rubber tegels na, maar dat vind de staleigenaar geen optie, als t onze plek was hadden we dit meteen gedaan, maar voor een eigen plekje moet ik nog even de lotto winnen (en deelnemen überhaupt haha)
Nee echt super jammer en vervelend inderdaad, maarja, voor nu staat ze op zich wel happy en op zand en zachte bodem loopt ze nog wel zuiver gelukkig, maar uiteindelijk gaat dit m niet worden. Op onze oude stal (oude woonplaats) waren haar hoeven met voorzichtigheid en de juiste verzorging/beleid altijd super, dus het kan wel, alleen nu moeten we hier nog de juiste plek vinden. Dan kunnen we hopelijk ook eindelijk weer lekker rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:08 



 
Profiel   

Het ene plakijzer is het andere niet; wellicht zijn Imprints een tijdelijke oplossing?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 17:08 



 
Profiel   

Amaryllis schreef
Ik kan jullie helaas uit eerste hand melden dat deze persoon nog steeds actief is helaas. Zaak is een uiteraard ook bekend bij de politie. Maar meer kan en mag ik er niet over zeggen helaas. :(


Bij ons helaas ook vannacht |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:22 



 
Profiel   

Zelfde regio/dorp, Artimes? Sterkte.. Wat k*t is dat zeg ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:24 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Zelfde regio/dorp, Artimes? Sterkte.. Wat k*t is dat zeg ;(


Ja zelfde regio idd.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:43 



 
Profiel   

Artimes schreef
Amaryllis schreef
Ik kan jullie helaas uit eerste hand melden dat deze persoon nog steeds actief is helaas. Zaak is een uiteraard ook bekend bij de politie. Maar meer kan en mag ik er niet over zeggen helaas. :(


Bij ons helaas ook vannacht |(


En waar is dat als ik vragen mag? Mag ook via PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:54 



 
Profiel   

Pb gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:05 



 
Profiel   

Misschien handig om hier te vermelden gezien dit topic over regio Arnhem gaat? Wel echt stom, hebben ze hem gepakt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 19:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 94 van de 136 [ 3387 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen