Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 101 van de 136 [ 3395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Faelynn schreef
JECKYLL schreef
Op Marktplaats heeft Stal Evers (Didam) een advertentie geplaatst met gratis stalling in ruil voor klusjes doen.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1833232757-gratis-aangeboden-pensionstal


Dat lijkt mij een lastige regeling, zal je wel echt heel strak zwart op wit moeten zetten wat er gebeuren moet en hoeveel uur maximaal per maand, lijkt me best lastig om goed overeen te komen.

Dat ligt eraan wat die klussen inhouden. Ik weet niet of ie blij zou worden van mij.......
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 22:13 



 
Profiel   

idinn schreef
In Bennekom zag ik gister tijdens rondje mennen wat plekken met bordjes stallen te huur aan de weg. Niet heel dichtbij Arnhem, maar mocht iemand meer info willen, kan ik wel even op google maps aangeven welke adressen het zijn.


Als het plekjes zijn op normale afstand van bos/uitrijdmogelijkheden zou ik graag meer info ontvangen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 22:16 



 
Profiel   

JECKYLL schreef
Op Marktplaats heeft Stal Evers (Didam) een advertentie geplaatst met gratis stalling in ruil voor klusjes doen.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1833232757-gratis-aangeboden-pensionstal


Ze hebben daar zo vaak stallen vrij. Ik hoor niet hele goede verhalen over deze stal. Zelf ben ik ook wezen kijken. Ondanks het niet in de buurt is voor mij. Het klonk allemaal niet echt betrouwbaar en fijn. Het ene moment zei hij dit, later in het gesprek zei hij weer wat anders.
Vooral met deze regeling zou ik het goed op papier laten zetten. Maar vind het geen slecht idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 22:54 



 
Profiel   

Drico schreef
idinn schreef
In Bennekom zag ik gister tijdens rondje mennen wat plekken met bordjes stallen te huur aan de weg. Niet heel dichtbij Arnhem, maar mocht iemand meer info willen, kan ik wel even op google maps aangeven welke adressen het zijn.


Als het plekjes zijn op normale afstand van bos/uitrijdmogelijkheden zou ik graag meer info ontvangen!

Definieer "normaal"?

Ik weet dat ik erg verwend ben met bos op minder dan 100mtr, maar zolang mensen een half uur stappen "bij het bos" vinden, is dat dus een rekbaar begrip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 22:55 



 
Profiel   

ikke schreef
Definieer "normaal"?


10/15 min stappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-22 23:13 



 
Profiel   

Ik kwam deze nog tegen: https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... uinenkudde

Paddock paradise in Giesbeek.
Al lijkt me 4-5 pony’s op deze ruimte toch vrij krap. Wij hebben er 5 op 7500m2 en dat is prima. 6 ging nog net en dan had je het wel gehad. Maar als de kudde stabiel is, zou het waarschijnlijk wel goed gaan…..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-22 07:53 



 
Profiel   

En de track wordt afgesloten als het te nat is. Ze zitten onderaan de dijk dus denk dat het best vaak nat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-22 08:56 



 
Profiel   

En veel verloop. Advertentie staat er met regelmaat op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-22 11:02 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Ik kwam deze nog tegen: https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... uinenkudde

Paddock paradise in Giesbeek.
Al lijkt me 4-5 pony’s op deze ruimte toch vrij krap. Wij hebben er 5 op 7500m2 en dat is prima. 6 ging nog net en dan had je het wel gehad. Maar als de kudde stabiel is, zou het waarschijnlijk wel goed gaan…..



Ben er vandaag langsgereden met mijn paard op buitenrit en het is echt wel klein. Onze buitenbaan is nog groter dan dit. Wel grappig ingericht met heuveltje etc. Maar wel klein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-22 22:42 



 
Profiel   

Was jij toevallig met een ander bruin paard? Oversteken op de rotonde bij het benzinestation :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 06:46 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Was jij toevallig met een ander bruin paard? Oversteken op de rotonde bij het benzinestation :D


Haha jaa we hadden een ijsje gehaald bij ijs enzo :') zij ging over de rotonde zelf ik fietspad. Hing een eng lintje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 08:08 



 
Profiel   

Nou supertoevallig :D Kwam bij mijn instructrice vandaag die staat daar vlakbij. Zag er 1 dansen ja :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 09:19 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Nou supertoevallig :D Kwam bij mijn instructrice vandaag die staat daar vlakbij. Zag er 1 dansen ja :')


Haha ja toevallig inderdaad haha. Ja die van mij ging en dan doet die van haar vrolijk mee :') dramaqueen heb ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-22 16:17 



 
Profiel   

Plek in Bemmel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-22 15:49 



 
Profiel   

Pensionstalling
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m1825125162 ... ialbuttons

Iemand ervaring met deze stal? Zeddam is vanaf de a12/a18 ook nog goed te doen qua reistijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 16:22 



 
Profiel   

LoessM schreef
Pensionstalling
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m1825125162 ... ialbuttons

Iemand ervaring met deze stal? Zeddam is vanaf de a12/a18 ook nog goed te doen qua reistijd?


Ik kwam daar voorheen vaak langs en oud stalgenoot staat daar.

Nette locatie, nette weides in postzegelformaat. Ik weet niet precies hoeveel uur ze buiten komen, maar niet de hele dag iig en in de winter volgens mij alleen paddock.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 16:45 



 
Profiel   

boemel schreef
LoessM schreef
Pensionstalling
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m1825125162 ... ialbuttons

Iemand ervaring met deze stal? Zeddam is vanaf de a12/a18 ook nog goed te doen qua reistijd?


Ik kwam daar voorheen vaak langs en oud stalgenoot staat daar.

Nette locatie, nette weides in postzegelformaat. Ik weet niet precies hoeveel uur ze buiten komen, maar niet de hele dag iig en in de winter volgens mij alleen paddock.


Dank voor je reactie! Klinkt goed maar toch niet passend voor mij. Misschien nog wel voor andere bokkers. Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 16:57 



 
Profiel   

Ja een super leuke stal. (Helaas) zomers buiten van 8-13 op de weitjes en winter 8-11 paddock. Wel heel veel hooi op stal (onverpakt) en alles netjes. Zeker een aanrader voor mensen die wei/paddock minder hoog op hun lijstje hebben staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 14:10 



 
Profiel   

Shalimar schreef
Ja een super leuke stal. (Helaas) zomers buiten van 8-13 op de weitjes en winter 8-11 paddock. Wel heel veel hooi op stal (onverpakt) en alles netjes. Zeker een aanrader voor mensen die wei/paddock minder hoog op hun lijstje hebben staan.


Hmz dus in de zomer 19 uur per dag op stal en in de winter 22 uur per dag op stal. Wel fijn dat er veel onverpakt hooi wordt gegeven, maar het is voor mij echt teveel uur op stal. Maar hoop dat iemand anders er misschien nog iets aan heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 17:13 



 
Profiel   

Onze huidige instructrice is op verlof en nu zoeken we dus een andere instructrice in de liemers (zevenaar). Iemand enig idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 16:56 



 
Profiel   

Dressuur of springen? En wat vind je fijn qua richting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-22 17:26 



 
Profiel   

In Lochem
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-22 21:18 



 
Profiel   

Er staat alleen niet heel uitgebreid bij dat het ook een hondenopvang is en die beesten de godganzedag blaffen. Dat hoor je nog op de naastgelegen golfbaan.

Wel een prachtige locatie, direct aan ruiterpaden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-22 09:58 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Dressuur of springen? En wat vind je fijn qua richting?


Dressuur! Gaat om twee paarden welke net zijn ingereden, dus echt vanaf de start.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 07:20 



 
Profiel   

Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar een rustig kleinschalig plekje rondom Arnhem. Heb een 8 jarige rustige, lieve, sociale ruin. Een fijne bak zou top zijn.
Wie wat weet mag me berichten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-22 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 101 van de 136 [ 3395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen