Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 91 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Ik zag idd de voorraadschuur en zowel de hoeveelheid die er lag als de schuur was niet zoals ik het me herinnerde.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 19:45 



 
Profiel   

Vond het idd ook een beetje een bende vooraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 20:04 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een plekje bij bos en heide zoeken... voor ruinen heb ik plek (2) bij mij aan huis in Elspeet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 14:09 



 
Profiel   

Hoi! Ben ik weer..

Dit keer niet voor mezelf, maar voor een oud stalgenootje. Haar wat oudere KWPN merrie heeft helaas astma, en zoek daarom met enige spoed een plek 24/7 buiten.
- het liefst onbeperkt hooi
- maximaal 30 minuten rijden vanaf Rheden
- maximaal €200,-

Heeft iemand de gouden tip? Graag PB!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 17:41 



 
Profiel   

Hoi

Heb en beetje het topic bekeken.
Lees wisselende ervaringen over sommige stallen

Ik ben opzoek na en stalling weiland rond om heteren. Liefst zoveel mogelijk buiten op vol pension.
Iemand en leuke gezellige plek of idee? Budget Max 300 euro

Ik ben zelf uitgekomen op mariahoeve Renkum maar krijg niet echt en duidelijk beeld er bij zoveel verschillende evaringen lees je.
Heb ook stal lagewald bekeken vind het echt super uit zien maar vind hem eigenlijk net te ver weg

Iemand suggesties waar nog meer zulke dingen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:45 



 
Profiel   

De mariahoeve in heteren zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:57 



 
Profiel   

Ik sta bij Lagewald dus als je vragen hebt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 17:02 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
De mariahoeve in heteren zelf?


Ligt wel wat boven het budget (tenzij het voor een kleine pony is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 18:03 



 
Profiel   

Nee die in Renkum. Die in heteren valt af niet alleen om budget maar ook invb met buiten rijden is niks in heteren

Lagewald ga ik nog ff kijken hoelang rijden is met de scooter met auto half uur maar heb niet altijd en auto helaas. Als ik meer informatie wil stuur ik je en berichtje ben er wezen kijken zag er goed uit. We hadden alleen weinig mensen gezien toen. Wel benieuwd of het druk is daar? Want staan best nog wat paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:42 



 
Profiel   

monique1983 schreef
Nee die in Renkum. Die in heteren valt af niet alleen om budget maar ook invb met buiten rijden is niks in heteren

Lagewald ga ik nog ff kijken hoelang rijden is met de scooter met auto half uur maar heb niet altijd en auto helaas. Als ik meer informatie wil stuur ik je en berichtje ben er wezen kijken zag er goed uit. We hadden alleen weinig mensen gezien toen. Wel benieuwd of het druk is daar? Want staan best nog wat paarden


Renkum zou ik links laten liggen..

Ja hoor het is regelmatig wat drukker maar nooit zo druk dat het chaos is in de bak. Vandaag was ik alleen met een stalgenoot op de middag. De andere keer staat de poetsplaats vol. Er is geen pijl op te trekken. Wel heel gezellig.

Ik kom vanuit Nijmegen noord en een stalgenoot ook en die gaat wel eens met de elektrische fiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:44 



 
Profiel   

MarjanB schreef
monique1983 schreef
Nee die in Renkum. Die in heteren valt af niet alleen om budget maar ook invb met buiten rijden is niks in heteren

Lagewald ga ik nog ff kijken hoelang rijden is met de scooter met auto half uur maar heb niet altijd en auto helaas. Als ik meer informatie wil stuur ik je en berichtje ben er wezen kijken zag er goed uit. We hadden alleen weinig mensen gezien toen. Wel benieuwd of het druk is daar? Want staan best nog wat paarden


Renkum zou ik links laten liggen..

Ja hoor het is regelmatig wat drukker maar nooit zo druk dat het chaos is in de bak. Vandaag was ik alleen met een stalgenoot op de middag. De andere keer staat de poetsplaats vol. Er is geen pijl op te trekken. Wel heel gezellig.

Ik kom vanuit Nijmegen noord en een stalgenoot ook en die gaat wel eens met de elektrische fiets.


Hoor er idd wisselende verhalen over Renkum helaas. Ben er 3 x geweest toen hadden ze gewoon wel te eten maar veel paarden met wondjes wel

Ik zou voornamelijk buiten rijden bak is niet mijn ding alleen bij minder tijd misschien
Tis geloof 30 kilometer

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:49 



 
Profiel   

Henriette hoeve Wolfheze dan? Zit ook aan het bos en dichtbij Heteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 07:45 



 
Profiel   

Visitor schreef
Henriette hoeve Wolfheze dan? Zit ook aan het bos en dichtbij Heteren?



Hoeveel uur per dag staan ze daar buiten? Dacht die boven de 300 euro lag ergens gelezen geloof

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 10:57 



 
Profiel   

6 a 7 uur per dag.
2 jaar geleden betaalde ik eur 315.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 10:58 



 
Profiel   

In Wijnbergen bij Doetinchem zijn 2 plekjes vrij :)

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ousPage=lr

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 12:14 



 
Profiel   

Doetinchem helaas wel te ver heb niet altijd en auto namelijk

Ik ga eens kijken of ik die in Wolfheze kan vinden veder

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 14:26 



 
Profiel   

Wij hebben 3 van onze paarden er staan dus als je nog vragen hebt kun je een berichtje sturen. Ligt wel ook iets boven budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 14:47 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik had beloofd toch een lijstje te plaatsen met wat we nu precies zoeken. Ik heb mijn zoektocht toen kort gestaakt omdat ik teveel concurrentie zag in de regio. Uiteindelijk zijn de meeste oud bekende willemien'ers inmiddels voorzien en heb ik de zoektocht weer gestart. :o

Citaat
Wat wij sowieso graag zien:
• Weidegang voor meer dan 4 uur.
• Paddocks in de winter
• Stallen die minstens 1x per dag worden gemest
• Een binnenbak
• Veilige omheining die wordt bijgehouden (liefst met stroom)
• Eigen instructie meenemen
• Een open poetsplaats
• Eigen kast (met eigen zadelopslag)
• Binnen en buiten zetten per 1 paard en aan de hand.

Zou mooi zijn als dit er is:
• Mogelijkheid tot eigen voer
• Mogelijkheid tot voeren hooi
• Indien geen hooi "een soort overkapping" op voordroog
• Toestemming gebruik eigen hooinetten
• Vrijwel directe aansluiting aan het bos
• Warm water
• Actief entings- en ontwormingsbeleid
• Een brandveiligheidsplan

Zou mooi zijn als dit er niet is:
• Loslopende honden
• Handelsgedeelte van paarden
• Gewoonte gangen van stallen schoon te maken met een bladblazer
• Beleid waar paarden al met miezer de hele dag (grotendeels hooiloos) op stal staan

Misschien staan er wat vreemde of vanzelfsprekende dingen bij, maar wij hebben echt idioterie meegemaakt in een klein jaartje.
Wij zoeken in de omgeving Arnhem, Apeldoorn, Beekbergen, Ede, Otterlo, Kootwijk en Vaassen.. Bij een particulier (al is het met enkel een buitenbak) zou voor ons eigenlijk ook helemaal mooi zijn.

Vragen of tips mogen ook altijd via Pb. Ik help anderen ook graag.:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 11:53 



 
Profiel   

Bij manege de Liemers vind je het allemaal, alleen ligt wel wat meer uit de richting. Waar woon je zelf? Vanaf Arnhem 20 minuten rijden. Heb je overigens ook aan de Henriettehoeve gedacht? Of is daar nu geen plek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 11:55 



 
Profiel   

Die bieden toch maar Max 4 uurtjes buiten per dag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:01 



 
Profiel   

Wat een snelle reactie, en wat fijn dat er toch nog plekken zijn waar alle eisen en no-go's past! Dat geeft hoop!

Voor mijn woonplaats e.d. doe ik je even een pb'tje. :o
Henriëtte hoeve hebben we inderdaad ook over nagedacht, maar die hadden toen die tijd een wachtlijst en gooiden paarden nog wel eens los naar binnen en buiten. Maar dat kan inmiddels ook helemaal anders zijn en dan is die wel heel interessant.

Ik denk dat voor nu Manege de Liemers te ver is, maar ik verhuis hopelijk met een jaartje of twee en dan is deze dichterbij. Sowieso dat die dus op een lange termijn lijst komt.

@Muze, is de max 4 uurtje echt standaart procedure? Of moet je je paard dan zelf later binnenhalen bijvoorbeeld? Ben wel benieuwd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:16 



 
Profiel   

Ik meende dat dit bij Liemers standaard was maar correct me if I’m wrong

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:32 



 
Profiel   

Muze schreef
Die bieden toch maar Max 4 uurtjes buiten per dag?


Ja klopt paarden staan een halve dag buiten. Maar ik heb dat liever dan dat ze de hele dag staan en los de wei in en uit gaan. Want dat is bij veel stallen in de omgeving dan wel het geval. Hier worden ze aan de hand binnen en buiten gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 12:33 



 
Profiel   

Nieuwsgierig, waarom geen bladblazer in de gang? Heb je het dan over als de paarden binnen staan, of ...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 13:59 



 
Profiel   

Mariahoeve Heteren heeft geen bos maar voldoet wel aan de eisen en grotendeels aan de wensen (eigen voer, warm water (en solarium), actief worm/enting, hooinetten). Zit alleen wel vol.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 14:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 91 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen