Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 136 [ 3395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Nikass schreef
Nikass schreef
Off topic vraagje :o :
Weet iemand een plek op de Veluwe waar je met je paard het water in kan?


Ik stel me nog even want ik heb geen reacties gehad. Weet iemand dit misschien?


Bij het wekeromse zand heb je een kleine plas.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 22:26 



 
Profiel   

Ah leuk! Maar is dat het enige? Ik dacht dat er nog ergens een grote plas moest zijn? Misschien vergis ik me :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 23:23 



 
Profiel   

De merrieweides waren destijds wel stabiel met +- 6 paarden. Maar er waren voor als nog genoeg andere redenen om er zsm weg te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 23:23 



 
Profiel   

Nikass schreef
Ah leuk! Maar is dat het enige? Ik dacht dat er nog ergens een grote plas moest zijn? Misschien vergis ik me :?



Edit: het Uddelermeer bedoel ik volgens mij. Is iemand er bekend mee?
Ik heb ergens een filmpje gezien, maar ik weet dus niet meer waar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 23:29 



 
Profiel   

Uddelermeer mag je echt niet in.
Bussloo mag alleen in het laag seizoen, loopt wel een leuk ruiterpad om heen met wat crosshindernissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 01:10 



 
Profiel   

Oh jammer! Dank je wel voor de info!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:01 



 
Profiel   

"Vroeger" kon je wel de Loofles in met je paard.
Weet niet of dat nog kan.
Ligt in de hoek van de Provincialeweg en de Heetweg in Kootwijkerbroek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 09:18 



 
Profiel   

Is er iemand bekend met de pensionstal in Otterlo, van MD Performance?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 00:09 



 
Profiel   

Canon schreef
Wij zijn verhuisd! *\o/*
Ik ben zo blij. We staan er nu drie weekjes (twee van de drie was ik op vakantie) maar paard voelt zich er zó thuis..! <3 Ik ben toch naar de stal van mijn vriendin gegaan in Ede, meteen training erbij voor ons. Helemaal top. :D We zijn heel blij en opgelucht bij de vorige stal te zijn vertrokken. Het is daar echt snoeihard achteruit gegaan.. :n

Klinkt heel extreem, maar ik kan nu twee weken op vakantie zijn en terugkomen zonder je hart vast te houden hoe je je paard aantreft. Dat lucht zo enorm op! _/-\o_

Canon schreef
Wij staan nu op een kleinschalige pensionstal van vrienden.
Paard krijgt speciaal op haar afgestemd voer, oprecht onbeperkt hooi en gaat van 9 tot 9 naar buiten. Er is binnen en buiten te rijden en goede instructie.. En daarnaast is het vooral meer een vriendinnengroep die samen dingen doet en deelt dan een afstandelijk geheel.. We hebben dan enkel een kleinere weide te delen onder 12 paarden, maar voor de rest zijn wij nu helemaal gelukkig. Ze komt niks tekort en gaan er flink op vooruit omdat het een jong bedrijf is dat aan de lopende band verbetert.

Ik schrijf laatste tijd niet meer mee, maar door een pb met een aantal vragen van een bokker wil ik toch even terugkomen op mijn reviews van vorig jaar en deze rectificeren. Ik schreef deze in de eerste maand dat wij er stonden op basis van eerste oppervlakkige indrukken. In de derde maand zijn wij met spoed vertrokken. De verhalen waren mooier dan het in werkelijkheid ging en op het tweede gezicht hadden wij er nooit heen moeten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 14:04 



 
Profiel   

Ben nu wel benieuwd waar je nu staat? En wat een ellende weer met die stallen... ben zo blij dat ik nu ergens sta waar mijn paard blij is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 14:06 



 
Profiel   

Canon over welke stal rectificeer je je review en inderdaad ook benieuwd naar waar je nu staat en hoe dat bevalt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 14:55 



 
Profiel   

Flanel92 schreef
Is er iemand bekend met de pensionstal in Otterlo, van MD Performance?


Stalletjes vond ik zeer klein en donker, aardige mensen verder hoor. Maar als ze op stal staan 's avonds en 's nachts is het een vrij depressieve stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 15:51 



 
Profiel   

Canon schreef
Canon schreef
Wij zijn verhuisd! *\o/*
Ik ben zo blij. We staan er nu drie weekjes (twee van de drie was ik op vakantie) maar paard voelt zich er zó thuis..! <3 Ik ben toch naar de stal van mijn vriendin gegaan in Ede, meteen training erbij voor ons. Helemaal top. :D We zijn heel blij en opgelucht bij de vorige stal te zijn vertrokken. Het is daar echt snoeihard achteruit gegaan.. :n

Klinkt heel extreem, maar ik kan nu twee weken op vakantie zijn en terugkomen zonder je hart vast te houden hoe je je paard aantreft. Dat lucht zo enorm op! _/-\o_

Canon schreef
Wij staan nu op een kleinschalige pensionstal van vrienden.
Paard krijgt speciaal op haar afgestemd voer, oprecht onbeperkt hooi en gaat van 9 tot 9 naar buiten. Er is binnen en buiten te rijden en goede instructie.. En daarnaast is het vooral meer een vriendinnengroep die samen dingen doet en deelt dan een afstandelijk geheel.. We hebben dan enkel een kleinere weide te delen onder 12 paarden, maar voor de rest zijn wij nu helemaal gelukkig. Ze komt niks tekort en gaan er flink op vooruit omdat het een jong bedrijf is dat aan de lopende band verbetert.

Ik schrijf laatste tijd niet meer mee, maar door een pb met een aantal vragen van een bokker wil ik toch even terugkomen op mijn reviews van vorig jaar en deze rectificeren. Ik schreef deze in de eerste maand dat wij er stonden op basis van eerste oppervlakkige indrukken. In de derde maand zijn wij met spoed vertrokken. De verhalen waren mooier dan het in werkelijkheid ging en op het tweede gezicht hadden wij er nooit heen moeten gaan.


Oh jee wat ellendig weer zo'n tegenvaller. Ben ook benieuwd naar het hele verhaal. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 19:59 



 
Profiel   

TE HUUR EEN PAARDENSTAL Met Weidgang
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m1709259733 ... ialbuttons

Ik weet niet of dit wat is, voor mij is het te ver weg vanuit Arnhem Zuid. Maar wie weet is iemand hier ermee geholpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 16:08 



 
Profiel   

Levita schreef
Flanel92 schreef
Is er iemand bekend met de pensionstal in Otterlo, van MD Performance?


Stalletjes vond ik zeer klein en donker, aardige mensen verder hoor. Maar als ze op stal staan 's avonds en 's nachts is het een vrij depressieve stal.


Oké dank je wel voor de reactie. Staat op mijn lijstje om eens te bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-21 20:48 



 
Profiel   

Ik kwam net deze tegen in Elst: https://link.marktplaats.nl/m1707883808 ... nt=app_ios

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 08:32 



 
Profiel   

Weet iemand waar je met trailer kan parkeren aan ruiterpaden in Doorwerth?
(Of bij Renkum eventueel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 08:15 



 
Profiel   

Doorwerth heeft praktisch geen ruiterpaden. Dus daar zou ik niet parkeren als je wil buiten rijden. De mensen van de snippervlucht rijden allemaal over de voetpaden volgens mij.

Bij renkum zelf durf ik niet te zeggen hoe groot de parkeerplaatsen zijn.

In wolfheze kan je parkeren door tegenover de Henriëtte hoeve links af te gaan. Daar zit een gigantisch verhard stuk wat niet gebruikt wordt.

Bij Oosterbeek kan je langs de weg parkeren waar vroeger stal de sonnenberg zat (even geen idee hoe het nu heet)

In bennekom kan je bij de panoramahoeve parkeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 09:06 



 
Profiel   

Dank! Ik wist helemaal niet dat je in Oosterbeek ruiterpaden had :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 09:47 



 
Profiel   

Ook niet heel veel maar je kan er iets van een uurtje rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 09:54 



 
Profiel   

Een aantal jaar geleden waren die ruiterpaden niet echt chill hoor, veel stenen en Bush Bush. Ik loop met de hond wel eens in de Bilderbergbossen. Daar is het op zich wel leuk maar denk momenteel ook aardig begroeit. Een lekker galopje zat er nooit in in Oosterbeek..
Als je met de trailer weggaat zou ik toch kiezen voor een 'populairder' gebied met fijne paden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 09:58 



 
Profiel   

Macs schreef
Een aantal jaar geleden waren die ruiterpaden niet echt chill hoor, veel stenen en Bush Bush. Ik loop met de hond wel eens in de Bilderbergbossen. Daar is het op zich wel leuk maar denk momenteel ook aardig begroeit. Een lekker galopje zat er nooit in in Oosterbeek..
Als je met de trailer weggaat zou ik toch kiezen voor een 'populairder' gebied met fijne paden.


Oh dank! Dat is wel belangrijk om te weten. Wat vind jij een fijn gebied?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 10:30 



 
Profiel   

Nikass schreef
Macs schreef
Een aantal jaar geleden waren die ruiterpaden niet echt chill hoor, veel stenen en Bush Bush. Ik loop met de hond wel eens in de Bilderbergbossen. Daar is het op zich wel leuk maar denk momenteel ook aardig begroeit. Een lekker galopje zat er nooit in in Oosterbeek..
Als je met de trailer weggaat zou ik toch kiezen voor een 'populairder' gebied met fijne paden.


Oh dank! Dat is wel belangrijk om te weten. Wat vind jij een fijn gebied?

Veluwezoom is leuke variatie, maar ook veel heuvels. Bij Hoenderloo en Loenen heb je hele fijne paden. Schaarsbergen en bij Planken Wambuis is ook erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:38 



 
Profiel   

Is er iets veranderd bij stal Waterberg? Ik zag dat daar allemaal paarden buiten stonden in (kleine) paddocks met hooi.
Of hoort dat niet bij de stal?
(Ik hoop uiteraard op goede ontwikkelingen ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 23:15 



 
Profiel   

Nikass schreef
Is er iets veranderd bij stal Waterberg? Ik zag dat daar allemaal paarden buiten stonden in (kleine) paddocks met hooi.
Of hoort dat niet bij de stal?
(Ik hoop uiteraard op goede ontwikkelingen ;) )


Klopt, ik rij daar lessen! Ze hebben een stel extra paddocks bijgebouwd :j Maar helaas geen weiland tot hun beschikking.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 23:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 136 [ 3395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen