Stalling regio Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88117
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:52

Minoes: Ze voeren 2 balen per voerstation. Toen ik er stond (ik ben in september verhuisd) was dat 1 baal verpakt en 1 baal niet verpakt. Maar de paarden kiezen zelf het station, dus daar heb je geen invloed op.
Een aantal oudere paarden werden wel bijgevoerd in een naastgelegen stal. Maar verder heb ik ze geen supplementen zien geven. Maar geen idee of daar ook door iemand om gevraagd is.
In de zomer komen ze een aantal uur op de weides.

Minoes

Berichten: 1965
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:26

Bedankt voor de info. Geen geschikte plek voor mij dus, wat ik al dacht.

Wranglerbutt

Berichten: 10396
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:55

MarloesNatje schreef:
Binnenkort wil ik maar eens brutaal zijn en briefjes in brievenbussen gaan doen waar ik paarden aan huis zie, anders weet ik het ook niet meer zo goed.. Lastig is ook dat ik wegens een verminderde weerstand (hoesten,mok,afvallen) ook iets op korte termijn zoek.
Goed idee! +:)+ Waarschijnlijk vergroot je kans op succes als je ipv kaartje door de bus persoonlijk aan de deur/ het erf op gaat. Op deze manier kunnen mensen gelijk zien/horen wat voor soort persoon je bent, je bent je eigen visitekaartje, zeg maar ;)

Ik heb dat een aantal jaren geleden in IJsselmuiden gedaan en op het derde adres waar ik kwam, werd ik binnen gevraagd voor een bak koffie. Ze hadden geen pensionplek maar gaven me de gouden tip: 100 m verderop vond ik een plek op een privéstalletje dat vanaf de weg niet zichtbaar was, achter een bedrijf. Mijn paard heeft hier 1,5 jaar naar volle tevredenheid gestaan, tot ze verhuisde naar de stal ze nu al bijna 13 staat (en waar Gizeppie's paard ook staat :D)

MarloesNatje

Berichten: 1880
Geregistreerd: 04-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:09

Wranglerbutt schreef:
MarloesNatje schreef:
Binnenkort wil ik maar eens brutaal zijn en briefjes in brievenbussen gaan doen waar ik paarden aan huis zie, anders weet ik het ook niet meer zo goed.. Lastig is ook dat ik wegens een verminderde weerstand (hoesten,mok,afvallen) ook iets op korte termijn zoek.
Goed idee! +:)+ Waarschijnlijk vergroot je kans op succes als je ipv kaartje door de bus persoonlijk aan de deur/ het erf op gaat. Op deze manier kunnen mensen gelijk zien/horen wat voor soort persoon je bent, je bent je eigen visitekaartje, zeg maar ;)

Ik heb dat een aantal jaren geleden in IJsselmuiden gedaan en op het derde adres waar ik kwam, werd ik binnen gevraagd voor een bak koffie. Ze hadden geen pensionplek maar gaven me de gouden tip: 100 m verderop vond ik een plek op een privéstalletje dat vanaf de weg niet zichtbaar was, achter een bedrijf. Mijn paard heeft hier 1,5 jaar naar volle tevredenheid gestaan, tot ze verhuisde naar de stal ze nu al bijna 13 staat (en waar Gizeppie's paard ook staat :D)


Kijk dit geeft hoop ;) heb inderdaad overwogen geen briefje te doen maar langs te gaan. Echter lijkt mij dat nu in coronatijd minder handig. Hoop deze week nog een rondje te kunnen doen!

Iedereen bedankt voor het meedenken en delen van ervaringen!

Hommage

Berichten: 2769
Geregistreerd: 07-09-07

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:32

Ik heb ook twee keer een super plekje gevonden door gewoon aan te bellen :)

upendo

Berichten: 22311
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:33

Misschien moet ik dan toch maar een keer aanbellen bij mijn droomhuis. Zit een binnenbak bij. :')

Hommage

Berichten: 2769
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:36

upendo schreef:
Misschien moet ik dan toch maar een keer aanbellen bij mijn droomhuis. Zit een binnenbak bij. :')

Zo'n huis heb ik ook op t oog, maar durf daar op een of andere manier juist niet aan te bellen :')

upendo

Berichten: 22311
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:47

Hommage schreef:
upendo schreef:
Misschien moet ik dan toch maar een keer aanbellen bij mijn droomhuis. Zit een binnenbak bij. :')

Zo'n huis heb ik ook op t oog, maar durf daar op een of andere manier juist niet aan te bellen :')

_O-

Ik ook niet hoor.
Gelukkig staan we nu goed en denken de eigenaren heel fijn mee, maar over 15 jaar ben ik wel van plan om niet aan te kloppen voor stalling voor mijn paard, maar voor... Wil je je toko voor *vul bedrag in* verkopen?

Marrit13

Berichten: 3384
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:49

En dan krijg jij alle Pennymeisjes aan de deur :))

Naskapower

Berichten: 3246
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:54

Staat op Facebook groep het nieuwe paardenhouden een plekje op een doe het zelf stal in Wageningen.

upendo

Berichten: 22311
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 22:55

Marrit13 schreef:
En dan krijg jij alle Pennymeisjes aan de deur :))

Verheug me er nu al op, dan zit ik namelijk in mijn droomhuis! :D

Gizeppie

Berichten: 2791
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:26

Wranglerbutt schreef:
MarloesNatje schreef:
Binnenkort wil ik maar eens brutaal zijn en briefjes in brievenbussen gaan doen waar ik paarden aan huis zie, anders weet ik het ook niet meer zo goed.. Lastig is ook dat ik wegens een verminderde weerstand (hoesten,mok,afvallen) ook iets op korte termijn zoek.
Goed idee! +:)+ Waarschijnlijk vergroot je kans op succes als je ipv kaartje door de bus persoonlijk aan de deur/ het erf op gaat. Op deze manier kunnen mensen gelijk zien/horen wat voor soort persoon je bent, je bent je eigen visitekaartje, zeg maar ;)

Ik heb dat een aantal jaren geleden in IJsselmuiden gedaan en op het derde adres waar ik kwam, werd ik binnen gevraagd voor een bak koffie. Ze hadden geen pensionplek maar gaven me de gouden tip: 100 m verderop vond ik een plek op een privéstalletje dat vanaf de weg niet zichtbaar was, achter een bedrijf. Mijn paard heeft hier 1,5 jaar naar volle tevredenheid gestaan, tot ze verhuisde naar de stal ze nu al bijna 13 staat (en waar Gizeppie's paard ook staat :D)


Yeahhhh *\o/* 8-)

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:43

Shalimar schreef:
Ik hoorde trouwens via via dat stal Van Loenen in Arnhem Schaarsbergen er per 1 oktober mee ophoudt. Dat zou dan nog meer druk geven op de regio %)


Is dat inderdaad zo concreet? Want het is natuurlijk al langer bekend dat hij ermee wil stoppen.

Naskapower

Berichten: 3246
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:47

Nikass schreef:
Shalimar schreef:
Ik hoorde trouwens via via dat stal Van Loenen in Arnhem Schaarsbergen er per 1 oktober mee ophoudt. Dat zou dan nog meer druk geven op de regio %)


Is dat inderdaad zo concreet? Want het is natuurlijk al langer bekend dat hij ermee wil stoppen.

Dat is inderdaad concreet

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:10

Ok. Zonde hè? Jammer dat het huizen worden -O-
Laatst bijgewerkt door Nikass op 05-01-21 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty_

Berichten: 3042
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:10

Nikass schreef:
Shalimar schreef:
Ik hoorde trouwens via via dat stal Van Loenen in Arnhem Schaarsbergen er per 1 oktober mee ophoudt. Dat zou dan nog meer druk geven op de regio %)


Is dat inderdaad zo concreet? Want het is natuurlijk al langer bekend dat hij ermee wil stoppen.


Yep per 31 oktober stopt het

Shalimar

Berichten: 1524
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:50

Wat gaat daar eigenlijk mee gebeuren?

Britt1

Berichten: 2591
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:32

Oeps dubbel.
Laatst bijgewerkt door Britt1 op 05-01-21 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt1

Berichten: 2591
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:33

Shalimar schreef:
Wat gaat daar eigenlijk mee gebeuren?

Stond al jaren op de planning toch? Wordt bebouwd met woningen heb ik altijd gehoord.

Kitty_

Berichten: 3042
Geregistreerd: 10-03-04

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:24

Er komen woningen en de eigenaar kan eindelijk gaan genieten van zijn welverdiende pensioen :-)

Britt1

Berichten: 2591
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:35

Kitty_ schreef:
Er komen woningen en de eigenaar kan eindelijk gaan genieten van zijn welverdiende pensioen :-)

Even andere nieuwsgierigheid: is het plan voor de bouw al bekend??

Kitty_

Berichten: 3042
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:36

Britt1 schreef:
Kitty_ schreef:
Er komen woningen en de eigenaar kan eindelijk gaan genieten van zijn welverdiende pensioen :-)

Even andere nieuwsgierigheid: is het plan voor de bouw al bekend??

Is gewoon op funda te vinden. Of rij langs dan zie je hoe de huizen eruit gaan zien :-)

Britt1

Berichten: 2591
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:41

Citaat:
Is gewoon op funda te vinden. Of rij langs dan zie je hoe de huizen eruit gaan zien :-)

Niet gevonden want weet niet precies hoe de locatie heet. En veel nieuwbouw in die omgeving. Heb je een naam?

Kitty_

Berichten: 3042
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:13

Britt1 schreef:
Citaat:
Is gewoon op funda te vinden. Of rij langs dan zie je hoe de huizen eruit gaan zien :-)

Niet gevonden want weet niet precies hoe de locatie heet. En veel nieuwbouw in die omgeving. Heb je een naam?


Hoezo, heb je soms de staatsloterij gewonnen :')

Britt1

Berichten: 2591
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:37

Kitty_ schreef:
Is gewoon op funda te vinden. Of rij langs dan zie je hoe de huizen eruit gaan zien :-)

Citaat:
Niet gevonden want weet niet precies hoe de locatie heet. En veel nieuwbouw in die omgeving. Heb je een naam?


Citaat:
Hoezo, heb je soms de staatsloterij gewonnen :')

Je hoeft niet te antwoorden he? :+
Ik speur wel even door. :)