Stalling regio Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 08:01

Agnietenhof daar op terugkomend vond ik een hele gezellige stal altijd. Heb er een leuke tijd gehad. Echter zouden deze stal nu niet meer aan mijn eisen voldoen. De bak is slecht en hobbelig en de buitenbak heel erg zwaar. Met alle respect maar daar stonden zo nu en dan pensiongasten tussen die nergens anders meer welkom waren.. Ze voerde ook kuil dacht ik ipv hooi. Verder werd mijn pony altijd goed verzorgd en kwam niks te kort. Kan zijn dat er wat dingen zijn veranderd.

Erwtensoep
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 11:20

Minoes schreef:
Gioia klinkt inderdaad als de ultieme plek als ik haar op rust zet.

De rijbak is maar 20x30, dat vind ik echt te klein.


Er is een hoop veranderd bij stal Gioia sinds de eigenaar is gewisseld, welzijn van de paarden is ver te zoeken. Er is geen wachtlijst meer : niet voor niks. Opgepast!

Marrit13

Berichten: 3384
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:01

Wat zonde! Zo vanaf de weg, leek het allemaal mooi voor elkaar, met een track, goede bak etc.

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:15

Qua beleid is er niks veranderd sinds de vorige eigenaresse is weggegaan. We proberen juist stapsgewijs dingen verder te verbeteren. Mocht iemand interesse hebben,kom vooral zelf kijken zou ik zeggen. In plaats van uitgaan van bovenstaande.

Wie erwtensoep is is me wel duidelijk en ook waarom ze bovenstaand bericht plaatst en speciaal daarvoor een account aanmaakt. Jammer dat een fijn plekje voor de paarden zwartgemaakt moet worden om iets persoonlijks.

upendo

Berichten: 22311
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:54

Ik vind het wel een verandering dat jullie van volpension naar één verplichte dienst per week zijn gegaan :)

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 12:59

upendo schreef:
Ik vind het wel een verandering dat jullie van volpension naar één verplichte dienst per week zijn gegaan :)


Ja ik had dit al eerder geplaatst maar toen de vorige eigenaresse er nog was, was het volpension, toen deed zij alles. Nu doen we het dus samen en is het één dienst per paard.

Marrit13

Berichten: 3384
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:02

Dus eigenlijk alleen het concept is anders? Van volpension naar meer zelf doen? 1 dienst is te overzien :D

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:08

Marrit13 schreef:
Dus eigenlijk alleen het concept is anders? Van volpension naar meer zelf doen? 1 dienst is te overzien :D


Klopt, we wilden onze paarden hier graag laten staan omdat het zo'n fijn plekje is. En dat ik daarvoor zelf mijn handen wat meer moet laten wapperen, heb ik er graag voor over ;)

Macs

Berichten: 7652
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:19

Jammer dat het voor ons net uit de richting is. Paardje doet het goed dus we hebben ook geen haast met een andere plek zoeken, zou graag wat betere faciliteiten hebben. Maar het ziet er goed uit in ieder geval. Kuddegenoot van mijn paard verhuist naar jullie, ontzettend leuke merrie dus jullie hebben een leuke toevoeging aan de kudde! Wij gaan haar missen!

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:31

Macs schreef:
Jammer dat het voor ons net uit de richting is. Paardje doet het goed dus we hebben ook geen haast met een andere plek zoeken, zou graag wat betere faciliteiten hebben. Maar het ziet er goed uit in ieder geval. Kuddegenoot van mijn paard verhuist naar jullie, ontzettend leuke merrie dus jullie hebben een leuke toevoeging aan de kudde! Wij gaan haar missen!


Ah dan weet ik wie dat is, goed om te horen. We zullen goed voor haar zorgen :-)

Minoes

Berichten: 1965
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 18:58

Ik ben zelf echt not amused over de communicatie met Gioia. Ik had al eerder contact gehad maar toen was er geen plek.

Ik hoorde toevallig een paar weken geleden via via dat er plek zou vrij komen, dus ik heb toen gelijk gemaild omdat ik er net achter was dat mijn pony mogelijk pssm2 had. Afgesproken dat ze later contact met mij zouden opnemen om wat af te spreken. Helaas niks meer gehoord, ondanks nog een mailtje van mij in de tussentijd dat ik de uitslag van de pssm test had (helaas positief), en dus zeker interesse had.

Tot mijn verbazing zag ik gisteren een advertentie op marktplaats dat er plek is. Bijzonder.

noontje84

Berichten: 84
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:06

Minoes schreef:
Ik ben zelf echt not amused over de communicatie met Gioia. Ik had al eerder contact gehad maar toen was er geen plek.

Ik hoorde toevallig een paar weken geleden via via dat er plek zou vrij komen, dus ik heb toen gelijk gemaild omdat ik er net achter was dat mijn pony mogelijk pssm2 had. Afgesproken dat ze later contact met mij zouden opnemen om wat af te spreken. Helaas niks meer gehoord, ondanks nog een mailtje van mij in de tussentijd dat ik de uitslag van de pssm test had (helaas positief), en dus zeker interesse had.

Tot mijn verbazing zag ik gisteren een advertentie op marktplaats dat er plek is. Bijzonder.



Dat stukje doet mijn stalgenootje, zal het haar eens zeggen.

Muze
Berichten: 5336
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:40

Wauw. Dat is zeker onbeschoft.

Hommage

Berichten: 2769
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:45

Verhalen ontstaan niet voor niks. Er zal vast toch enige kern van waarheid in zitten. En uiteraard kunnen er dan alsnog mensen naar volle tevredenheid staan.

Als ik zulke verhalen hoor, al is het via via, dan ben ik toch minder snel geneigd om op die plek te stallen. Als je ergens gaat kijken en dingen bespreekt is het toch totaal anders dan dat je er daadwerkelijk staat. Vaak komen dingen dan pas duidelijk aan het licht.

Muze
Berichten: 5336
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:46

Ja precies, en de “ verhalen” komen echt uit eerste hand.

Hommage

Berichten: 2769
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:49

Muze schreef:
Ja precies, en de “ verhalen” komen echt uit eerste hand.


Daarom.. Er zullen ook heus onwaarheden ontstaan, maar het feit dat er dus al bij meerdere mensen informatie is beland dat er iets veranderd is in negatieve zin, geeft denk ik wel aan dat er ook echt iets aan schort op welke manier dan ook.

Jids43
Berichten: 17
Geregistreerd: 29-07-17
Woonplaats: Angeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:23

DonDon schreef:
Agnietenhof daar op terugkomend vond ik een hele gezellige stal altijd. Heb er een leuke tijd gehad. Echter zouden deze stal nu niet meer aan mijn eisen voldoen. De bak is slecht en hobbelig en de buitenbak heel erg zwaar. Met alle respect maar daar stonden zo nu en dan pensiongasten tussen die nergens anders meer welkom waren.. Ze voerde ook kuil dacht ik ipv hooi. Verder werd mijn pony altijd goed verzorgd en kwam niks te kort. Kan zijn dat er wat dingen zijn veranderd.



Ik heb daar een aantal kennissen die daar met hun paard staan en echt wel tevreden zijn. De bodem van de bak is verbeterd.

JamieC

Berichten: 271
Geregistreerd: 14-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:21

.
Laatst bijgewerkt door JamieC op 04-03-22 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15482
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:02

Moderatoropmerking:
Zojuist meerdere berichten helaas moeten verwijderen omdat deze niet voldeden aan de richtlijnen van ED. op ED is het plaatsen van ervaringen rondom bedrijven wel degelijk toegestaan. Maar hier zijn duidelijke richtlijnen aan verbonden. Alleen eigen ervaringen zijn toegestaan.
Hierbij een link naar de regels van ED: [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:05

JamieC schreef:
Ik sta nu bijna een jaar bij Gioia in Eerbeek en geniet er elke dag van dat ik hier heen ben verhuisd! Mijn KWPN-er ziet er fantastisch uit en is absoluut op haar plek, prima plek ook voor een niet-koudbloed dus :P
De kudde is gemoedelijk en rustig, leuke mensen, goed management, goed ruwvoer, mooie uitrijmogelijkheden en een goede bak. Het voelt voor mij ook echt als dat we het samen doen, het is echt ons plekje ipv bij iemand in pension staan. Mijn bijrijdster hoort er ook bij, dat zie ik op andere plekken ook wel eens anders. Op een plek als deze, kleinschalig en we doen het samen, is het natuurlijk wel extra belangrijk dat je een klik hebt met je stalgenootjes.


Heb je ook leuke foto's?
Ik ben wel erg benieuwd naar deze stal :)

JamieC

Berichten: 271
Geregistreerd: 14-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 20:55

Nikass schreef:
Heb je ook leuke foto's?
Ik ben wel erg benieuwd naar deze stal :)


Ja zeker! Alleen ben ik een beetje een digibeet :') Als je me een pb stuurt met je mail kan ik wel wat sturen?

Edit: bij deze ook de website waarop foto's staan: https://www.bijbarkey.nl/paddock-paradi ... n-eerbeek/
Laatst bijgewerkt door JamieC op 15-02-21 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 21:01

Heb je een pb gestuurd :)

boemel

Berichten: 8535
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 19:57

MD Performance adverteert momenteel met stalling in Otterlo.

LoessM

Berichten: 227
Geregistreerd: 08-12-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:23

In lengel is ook een nieuwe pensionstal Rosa's hoeve op marktplaats adverteren ze nu. Misschien nog interessant voor mensen? Dichtbij montferland.

boemel

Berichten: 8535
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:32

LoessM schreef:
In lengel is ook een nieuwe pensionstal Rosa's hoeve op marktplaats adverteren ze nu. Misschien nog interessant voor mensen? Dichtbij montferland.


Nu met nieuwe rondweg ook een snelle verbinding vanaf de A12.

Op zich wel een mooie locatie.
Denk minuut of 10 stappen langs de weg richting bos.