Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 89 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 136  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Arnhem

 
Profiel   

Ik hoef niet eens volpension.
Vind zelf mesten, helpen met binnen buiten zetten voeren enzo ook al fijn…
Maar ook die plekken zijn er praktisch niet.
Enkhoeve dan nog wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 17:07 



 
Profiel   

Zuur Canon -O- Hopelijk vind je snel wat. Ik moet zeggen dat vooral de laatste weken er regelmatig wat op de FB pagina voorbij komt. Maarja.. Moet net voegen én je hebt veel concurrentie. Misschien zelf op MP en FB een advertentie plaatsen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 17:46 



 
Profiel   

Een oproepje plaatsen kan inderdaad helpen. Zonde dat er steeds minder plekken over blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 17:50 



 

Zonde weer zo'n stoppende stal. Ik weet momenteel alleen stal Jochemsen met een paar stallen vrij. Of de mariahoeve in Renkum, als je van heel veel verloop houdt, maar er is iig altijd plek in geval van nood :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:44 



 
Profiel   

Jochemsen is alweer vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:48 



 
Profiel   

De DOP heide is ook verkocht en pensionstal geworden zag ik laatst. Geen idee hoe of wat verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:54 



 

MyChoice schreef
Jochemsen is alweer vol

Dat ging snel.. maar met zoveel zoekenden ook niet gek natuurlijk -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 20:58 



 
Profiel   

Lief dat jullie zo meedenken <3 En inderdaad misschien wel een goed idee, zo'n oproepje. Misschien plaats ik het oproepje ook nog wel hier, voor de "je weet maar nooit.." Dankjulliewel daarvoor, en ook voor de stallen die nu benoemt worden :o

Ik hou zelf al aardige tijd de Fb pagina "Stalling en weidegang Gelderland" in de gaten, maar veel is er PP of weiland en ik sta met een paard dat zelfs nog niet voor 30 minuten een paddock in kan.. (We hebben vorig jaar nogal een hel meegemaakt en werken nog steeds aan een revalidatie. We zijn een beetje een gevalletje apart zijn momenteel..) Ze staat voor nu wel okay omdat we echt alles zelf doen. Maarja, dat is wel twee keer per dag minimaal twee uur op stal zijn en ik wil ook straks een nieuwe baan beginnen.. Ik moet dan iets van de zorg afstaan wanneer ze beter gaat. De nieuwe stal op de heide is nu onze standplaats. Alleen het reilen en zeilen wat ik tot nu toe meemaak en zie gaat soms zo lomp en kort door de bocht en daar is de mijne écht even niet voor gemaakt.

Ik ga niet de hoop nog niet opgeven, maar de markt rondom de Veluwe en wijzelf maken een heel rare tijd door momenteel. Iets rondom Kootwijk, Harskamp of zelfs iets als Beekbergen zou ideaal zijn. En rondom iets als Apeldoorn is ook nog niet succesvol geweest in onze zoektocht. In Vaassen ga ik het bos missen.. Het zal echt afwegen worden, maar ik ga deze week eens een mooi oproepje maken. Ben blij met die tip. Wie weet wat dat brengt..! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 21:55 



 
Profiel   

Belker schreef
De DOP heide is ook verkocht en pensionstal geworden zag ik laatst. Geen idee hoe of wat verder.

Als ze over twee jaar nog bestaan, geef ik ze enige kans van slagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 19:52 



 
Profiel   

Zoiets hoorde ik via via ook al…….

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 19:53 



 
Profiel   

Is wel heel mooi geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 21:49 



 
Profiel   

In welke plaats ligt die stal dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 06:10 



 
Profiel   

Kootwijkerbroek. Langs de provinciale weg tussen de A1 en Harskamp. Voor de rotonde naar Kootwijk links.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 06:24 



 
Profiel   

Wat is zie zit sans sourci er nu? T is wel een mooi plekje. Het was vroeger van een kennis. Heb daar legendarische feestjes gehad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 06:29 



 
Profiel   

Equidutch heet het nu. https://m.facebook.com/equidutch/photos ... _tn__=EH-R

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 06:35 



 
Profiel   

Ooh die! Daar hebben we het al vaker over gehad toch? En ze heeft ook in het topic gepost (of wacht nee, is ander topic, stalling Veluwe?) Ik volg hen op insta en ziet er heel mooi uit inderdaad. Uitrijmogelijkheden zijn wel geweldig als ik dat zo zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 10:06 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Ik hoorde dat Willemien is gekocht door een man waarvan de dochter het leuk doet in de eventing en dat het een De Schalm 2.0 moet gaan worden. Alle pensionklanten moeten er eind december weg zijn.

Willemien is idd verkocht aan iemand die in het vastgoed zit.
Wat hij er precies van gaat maken is nog niet bekend, maar dat er van alles plat gaat en verbouwd gaat worden is wel bekend. het gaat ook een lange tijd duren is ons verteld.
Zijn dochters rijden idd en zijn vrouw ook, begreep dat dat het hoofddoel was en of er dus uiteindelijk nog wat pension komt is dus een hele grote vraag.
We moeten idd voor 1 januari een ander plek hebben, gelukkig hebben de meeste in ieder geval iets gevonden. Ik heb in iedere geval 1 optie en maandag nog bij een 2e kijken.
Was ook bij Jochemsen geweest, maar is voor mij eigenlijk geen doen, aangezien wij alleen buiten rijden.
Veel mensen zijn nu naar plekken waar ze voor nu goed staan, maar liever een betere plek vinden. maar je moet wat idd. Het heeft mij des te meer doen beslissen, dat wanneer mijn vriendje er mee stopt, ik geen nieuw paard meer neem, in ieder geval voorlopig niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:43 



 
Profiel   

Erg eigenlijk he. Dat je door zulke redenen stopt met je hobby.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:22 



 
Profiel   

Voor ons ook wel een reden om ze over een aantal jaar naar huis te halen. Ook niet optimaal vanwege de verplichtingen die daarbij komen kijken, maar dan gaat het wel 100% zoals wij het willen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 18:53 



 
Profiel   

Oh wat een droom lijkt me dat

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:28 



 
Profiel   

upendo schreef
Voor ons ook wel een reden om ze over een aantal jaar naar huis te halen. Ook niet optimaal vanwege de verplichtingen die daarbij komen kijken, maar dan gaat het wel 100% zoals wij het willen..

En dat is veel waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:30 



 
Profiel   

Zelfs dat 100% valt in de praktijk tegen, ervaar ik bij mensen in mijn directe vriendenkring die paarden aan huis hebben.
Enige is dat je het dan zelf ook maar moet oplossen, als je hooi leverancier ineens niet thuis meer geeft, bv.
Of het ineens weken regent en je hele land verandert in een modderpoel.

Oók als je ze thuis hebt, moet je soms keuzes maken die je liever niet zou maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:32 



 
Profiel   

Dat je eigenlijk wil rijden, maar de omheining stuk is of zo :P Zou het ook niet willen, tenzij ik de loterij win en niet meer hoef te werken en tijd overhoud :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:34 



 
Profiel   

Ach ik heb vandaag 54 palen gezet om niet meer met m’n paard op pension te hoeven staan. Heerlijk aan huis vanaf januari.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:37 



 
Profiel   

Ik heb ze aan huis gehad maar uiteindelijk ook gekozen om weer in volpension te gaan. Het is echt veel werk als je niet teveel grond hebt. Daarbij ga ik ook best veel op vakantie en dan is het ook onhandig om ze aan huis te hebben. Ik zou het niet meer willen en doe dan maar concessies. Het is niet anders.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 89 van de 136 [ 3381 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 136  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen