Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling regio Zevenaar

 
Profiel   

Okee ja ik ga het allemaal meemaken heb helaas niet veel keus wat kwa stalling in de buurt waar paard prima in past en wat niet 400 euro in de maand kost.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 09:12 



 
Profiel   

Ik heb altijd gezegd liever geen paard, dan een paard hebben en in de winter daar moeten stallen.

@ts ik denk echt dat je het bij particulieren moet zoeken, of wat verder weg, of pensionstal in Oud Zevenaar. Heel veel meer is er niet wat aan jouw (tevens ook mijn) wensen voldoet helaas. Ik ben ook alles afgestruind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 13:05 



 
Profiel   

Nee ik wil wel gewoon dat mijn pony inderdaad buiten komt in de winter. Heb ik eerder meegemaakt en die jonge pony werd helemaal gek. Wil dat nooit meer mee maken. Maar wel fijn dat iedereen zo mee denkt natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 17:20 



 
Profiel   

Mocht je toch je budget aan willen passen dan is Stal Midden Heuven in Rheden wellicht wat voor je. Voldoet aan al je eisen en ze komen zomer en winter elke dag in de wei (dus geen postzegelpaddocks).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 18:00 



 
Profiel   

En deze? https://www.groot-zande.nl/ Ken de stal niet hoor maar weet dat het qua reistijd nog wel te doen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 18:05 



 
Profiel   

@Marjan komen ze in principe niet buiten in de winter. En dan zou je dat ook zelf moeten regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 18:36 



 
Profiel   

Hoi TS,
Ik ben benieuwd of je inmiddels een stal hebt gevonden? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 10:32 



 
Profiel   

Ik sta op dit moment bij t hooge end in Didam. Het staat zeker niet leeg! Het staat wel gewoon nog steeds te koop, dus of je die onzekerheid aan wilt gaan en eventueel snel weer wilt verhuizen is aan jezelf. In de winter mag je daar gewoon gebruik maken van de wei. Longeren alleen in de kleine rijbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 15:24 



 
Profiel   

Ik woon zelf in Velp en heb me suf gezocht naar een stal met veel weidegang en veel ruwvoer met goede rijbak.
Uiteindelijk mijn paard op stal Akkerman te Gaanderen gezet.

Ze loopt de hele dag buiten, ook s winters. Er is een longeercirkel, 20x80m buitenbak en ruime binnenbak. Verder wasplaats en ruime zadelkast en dekenrek.
Accommodatie is niet luxe, maar heb een blij en gezond paard en goede sfeer op stal.

En heel betaalbaar, dat compenseert mijn benzinekosten weer wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 06:28 



 
Profiel   

Mijn achterbuurman in Lobith heeft een pensionstal. Volgens mij lopen ze daar het hele jaar op het land (veel land). Er is ook een bak. Je moet daar echter wel alles zelf doen.

Verder nog manege de Eilandruiters, kleinschalig. 190 euro per maand met buiten- en binnenbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 06:50 



 
Profiel   

Oh sorry, heb nog niet gereageerd. Ben bij 1 stal wezen kijken en was allemaal netjes op orde en lijkt me erg leuk. Alleen wil ik meerdere stallen bekijken. Ik ga deze week pensionstal zevenaar bellen.

T hoge end is echt heel dichtbij voor mij dus ga even een PB sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 07:53 



 
Profiel   

zaridjjo schreef
Hoi en deze in Babberich?

[ [url=m/ymQFii.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik ook gezien idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 09:37 



 
Profiel   

Mocht iemand nog op zoek zijn naar stalling.. Ik weet een stal in Duiven, met goede buitenbaan, ruime lichte stallen, weidegang/paddock voor een heel schappelijke prijs. Pb voor meer info.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 22:38 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
SafierZ schreef
Je hebt ook nog stal Evers in Didam. Ik ken de stal niet persoonlijk, maar ziet er netjes uit als ik er langs rijdt.


Komen ze niet veel buiten en doen ze in principe niet mesten.

Ik sta nu bij landsmaat (wordt ook niet gemest) maar vanwege aanleg a15 ga ik naar het Loilse broek. Daar wordt wel gemest. Staan ze in winter in paddock of tegen betaling in stapmolen


IK heb wel Ervaring met stal Evers. Ik sta hier met 2 paarden. Paarden komen altijd buiten. In de zomer in de weide en in de winter minimaal 2 uur in ruime paddocks.De paarden kunnen ook evt. In de molen. De mogelijkheid om je stal te laten mesten is er wel gewoon! Ook is er een longeercirkel die ze het komende jaar gaan overkappen, ruime binnen en buitenbaan. Mogelijkheid tot meer stro/hooi/vlas. Er word hier super op mijn paarden gelet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 13:09 



 
Profiel   

@XMirthex2000
Twee uur buiten in de winter vind in zelf niet echt vallen onder veel weidegang of buiten staan :o Toen ik er 1.5 jaar geleden ging kijken waren de paddocks echt maar +- 10m bij 10m en er werd in de paddock geen ruwvoer gevoerd. Is dit intussen veranderd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 18:28 



 
Profiel   

Ilja_1997 schreef
@XMirthex2000
Twee uur buiten in de winter vind in zelf niet echt vallen onder veel weidegang of buiten staan :o Toen ik er 1.5 jaar geleden ging kijken waren de paddocks echt maar +- 10m bij 10m en er werd in de paddock geen ruwvoer gevoerd. Is dit intussen veranderd?


Ze staan Minimaal 2 uur per dag buiten.(ligt aan het weer) Er word idd geen ruwvoer
in de paddocks gevoerd maar dat krijgen ze voldoende op stal. De paddocks zijn zeker ruimer dan 10 bij 10.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 12:51 



 
Profiel   

Ik weet een nieuwe stal in Babberich
Per direct.
Aanrader

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ium=social

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 09:47 



 
Profiel   

Jammer dat ik die nu pas zie! Is inmiddels al gereserveerd. Ik heb nu een stalling bij een bokker in Didam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:43 



 
Profiel   

Edit ben toch nog op zoek naar stalling waar mijn paardje ook nog gewoon buiten komt. Vandaag weer rondje bellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 10:03 



 
Profiel   

Waren nog wat beweegbare dagen maar ik kan terecht bij Pensionstal Zevenaar. Echt super blij!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 09:19 



 
Profiel   

Hoii
wat fijn voor je dat het goed is gekomen
Waar zit stal Zevenaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 00:21 



 
Profiel   

Hoii)
Ja, echt leuk. Stalling is zo belangrijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 17:34 



 
Profiel   

Mocht er iemand nog een stal zoeken omgeving Zevenaar..

2 stallen vrij in Zevenaar op een kleinschalige pensionstalling op basis van volpension.
In de zomer 24/7 weidegang,
in de winter s'nachts op stal
overdag weidegang.
Buiten rijbak aanwezig, incl bakverlichting.
Ook is er een kleine kantine.

Voor meer info of als je wilt komen kijken..

0316 527 090

Ps.
Ik sta hier ook op stal

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-20 10:21 



 
Profiel   

zaridjjo schreef
Hoii
wat fijn voor je dat het goed is gekomen
Waar zit stal Zevenaar?

Ik heb helemaal niet mee gereageerd maar stal zevenaar zit op de babberichseweg. Echt super naar mijn zin hier.

Mag ik vragen waar jij staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-20 10:32 



 
Profiel   

DonDon schreef
Mag ik vragen waar jij staat?

Stal is aan de Paddestoel in Zevenaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-20 10:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen