Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht stalling 24/7 buiten zuid Limburg

 
Profiel   

Hallo ik denk dat dit topic het beste hier past anders moet het verplaatst worden, maar kennen jullie mooie stallingen actiefstal, paddock Paradise of een stalling waar ze altijd buiten kunnen? Wel met bak, ik weet dat in nuth een actiefstal ligt, maar zijn er ook nog paddock paradise hier in de buurt? Van uit Heerlen maximaal tot aan hulsberg ongeveer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 12:26 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:17 



 
Profiel   

In ransdaal is een hele fijne stalling! Ik heb er een paar maanden gestaan en was heel tevreden. Inmiddels weer verhuisd om verschillende redenen maar dit had niets met de stal te maken :)

24/7 buiten met fijne inloopstallen en een super buitenbak met achterberg bodem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:28 



 
Profiel   

Stal Op de Brant in Nuth inderdaad, die hebben de stal omgebouwd tot Hitactief stal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:34 



 
Profiel   

Superassie heb je een naam?

Klopt Tarzan prachtig sta daar op de lijst omdat ik even moest wachten ivm veulen maar ben benieuwd of hier in omstreken nog meer van zoiets ligt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:41 



 
Profiel   

Ah Oke, hoorde dat er binnenkort een paar paarden (van dezelfde eigenaar) weggaan en ze dan plaats hebben, ze hebben ook een speciaal deel voor veulens en jaarlingen meen ik.

Ik heb er vroeger gestaan toen ze nog een gewone pensionstal waren, prima plek :)

Verder geen idee of nog zoiets is, veel weidegang is maar moeilijk te vinden vind ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 14:51 



 
Profiel   

Klopt ben er idd geweest maar deden geen veulens van derden meer aannemen, en die paarden zijn idd al weg maar sta als 1e op de lijst voor november/december die tijd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 15:11 



 
Profiel   

Laylah2002 schreef
Superassie heb je een naam?

Klopt Tarzan prachtig sta daar op de lijst omdat ik even moest wachten ivm veulen maar ben benieuwd of hier in omstreken nog meer van zoiets ligt

Stal Winthagen, maar ze adverteren niet veel op internet.
Ik kan je het nummer van de stal eigenaar geven via pb, die zet ik niet zomaar op internet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 16:54 



 
Profiel   

Hallo superassie,

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe stalling en 24/7 weidegang met inloopstalling klinkt erg goed! Zou ik misschien het nummer mogen?

Groetjes lynn

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 00:08 



 
Profiel   

Ik up hem ook even. Zoek ook een nieuwe stalling voor mijn paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 16:50 



 

Ik gok dat Helden/Panningen voor jullie allemaal net teveel uit de richting ligt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 17:07 



 
Profiel   

Robijntjah schreef
Ik gok dat Helden/Panningen voor jullie allemaal net teveel uit de richting ligt?


Voor mij helaas wel ja. Ben zelf iets in de richting van Geleen aan het zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 17:31 



 
Profiel   

Omg Reuver weet ik wel een fijne plek.
Dag en nacht buiten met schuilgelegenheden en onbeperkt ruwvoer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 09:18 



 
Profiel   

Aktiefstal op de brant is in ieder geval niet aan te raden. Grote kudde met heel veel wisselingen. Nog nergens anders zoveel blessures meegemaakt als daar in het afgelopen jaar. Geen verstand van paarden. Als je paard ernstig kreupel is kan het gewoon op de paddock tussen andere paarden gezet volgens hun want het is toch ranghoog en het redt zich wel. Flauwekul, een ranghoog paard verliest de status als het geblesseerd is. AIs je paard ziek of geblesseerd dan zit je te kijken, of het moet in de kudde blijven, of in een box ergens alleen in de overdekte slaapstal in het schemerdonker. Er is maar een waterpunt dus de ranglage paarden kunnen niet drinken als er ranghoge paarden bij het waterpunt staan. Zelfde geldt voor waar het hooi gegeten wordt, dan staan ze allemaal op een rij dicht naast elkaar en de ranglage paarden komen er niet bij. Idem voor de voerautomaten. Altijd gedoe. De poetsplaats heeft een heel gladde vloer. Je kunt nergens gezellig met elkaar zitten kletsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 00:42 



 
Profiel   

[

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 00:43 



 
Profiel   

Ik vind de Actiefstal Op de Brant een fantastische plek voor mijn paard. Paardvriendelijker en gezonder voor je paard krijg je het niet!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 01:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen