Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenvrachtwagen huren omgeving Alblasserdam

 
Profiel   

Goedemiddag, ik wil graag een keer dagje weg met mn paard, en daarvoor een vrachtwagentje op b rijbewijs huren, die heb ik namelijk, e niet, trailer durf ik niet aan en wij hebben geen auto die m kan trekken. Ruitersport bouman weet ik maar die hebben nu vakantie en ik ben dus op zoek naar andere opties, zijn er hier mensen die nog weten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:20 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:50 



 
Profiel   

Dit is misschien een optie?

https://www.paardenwagenverhuur.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:41 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Dit is misschien een optie?

https://www.paardenwagenverhuur.com/


Ziet er prima uit, zit alleen al bijna over de 100 km met alleen heen en terug brengen, omdat t andere kant van rotterdam is, hoop op 1 dichterbij :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:54 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Dit is misschien een optie?

https://www.paardenwagenverhuur.com/


Hoe die kan aangeven dat er twee paarden op kunnen? Het laadvermogen is 840 kg. ( volgens de RDW). Daar gaat dan je eigen gewicht ( of van 2 of 3 personen), van je zadel en hoofdstel en wat je verder nog meeneemt af... 1 paard kan, maar twee... Of je moet twee lichte B/C-ponietjes hebben, dat zou misschien net gaan.

Maar goed, voor TS is dat laadvermogen genoeg.

TS, als je een vrachtwagentje huurt moet je bedenken dat die dingen duur zijn in aanschaf en in onderhoud. Als het een goede verhuurder is, zal die het netjes opgeven aan de belasting en er een bedrijf(je) van hebben. De belasting vraagt 21% van het bedrag dat betaald wordt. Daar is het bedrijf dus doorgeefpersoon voor en die inkomsten heeft ze dus niet. De vrachtwagen kost wegenbelasting en verzekering(en), daar betaal je naar mijn idee logischerwijs aan mee als je huurt. Dat maakt vaak het bedrag van het huren/paardentaxi ( heeft nog extra verzekeringen en vergunningen nodig) (in)huren zo hoog. Als je alles berekent, blijft er niet veel van over hoor. Dat het voor jou een heel bedrag is snap ik, daar niet van, maar ik denk, ik leg even iets meer uit hierover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 22:04 



 
Profiel   

Jet schreef
Ineke2 schreef
Dit is misschien een optie?

https://www.paardenwagenverhuur.com/


Hoe die kan aangeven dat er twee paarden op kunnen? Het laadvermogen is 840 kg. ( volgens de RDW). Daar gaat dan je eigen gewicht ( of van 2 of 3 personen), van je zadel en hoofdstel en wat je verder nog meeneemt af... 1 paard kan, maar twee... Of je moet twee lichte B/C-ponietjes hebben, dat zou misschien net gaan.

Maar goed, voor TS is dat laadvermogen genoeg.

TS, als je een vrachtwagentje huurt moet je bedenken dat die dingen duur zijn in aanschaf en in onderhoud. Als het een goede verhuurder is, zal die het netjes opgeven aan de belasting en er een bedrijf(je) van hebben. De belasting vraagt 21% van het bedrag dat betaald wordt. Daar is het bedrijf dus doorgeefpersoon voor en die inkomsten heeft ze dus niet. De vrachtwagen kost wegenbelasting en verzekering(en), daar betaal je naar mijn idee logischerwijs aan mee als je huurt. Dat maakt vaak het bedrag van het huren/paardentaxi ( heeft nog extra verzekeringen en vergunningen nodig) (in)huren zo hoog. Als je alles berekent, blijft er niet veel van over hoor. Dat het voor jou een heel bedrag is snap ik, daar niet van, maar ik denk, ik leg even iets meer uit hierover.


Ik zeg toch niets over de prijs? Of ben ik nou gek, t gaat mij er alleen om dat ik t zonde vind om al 40km te moeten rijden om m überhaupt op te halen, dan zit ik namelijk wel heel makkelijk heel ver over de 100km die er vaak gratis in zit heen, plus aardig wat brandstof terwijl er dus wel 1 dichterbij te huur is, ik zoek alleen extra opties omdat dat bedrijf vanwege vakantie dicht is en ik de mogelijkheden wil weten, niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst, stel ik heb dringend vervoer nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 01:54 



 
Profiel   

Dacht dat iemand of bedrijf in Dordrecht verhuurde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 03:35 



 
Profiel   

Ts, klopt hoor, je zegt niets over de prijs. Ik snap wel dat 40 km. extra rijden zonde is als je het dichterbij af zou kunnen, ik denk alleen dat de huurvrachtwagentjes niet zo dik gezaaid zijn. Als je geluk hebt vind je iets dat ook dichterbij is, net als degene die je anders huurt. Naar ik vond het wel even handig om uit te leggen waarom zoiets niet zo goedkoop is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 06:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen