Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shanice94

Berichten: 46
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Arnhem

Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-19 15:45

Hoi allemaal!

Voor de mensen die komen uit Rheden of bekend zijn met de omgeving, vroeg ik me af of iemand een stal met rijbak weet. Ik heb mijn verzorgpaard in Rheden staan aan de rand van het bos, maar zou ook erg graag met haar wat serieuzer gaan rijden en dan is het fijn als ik gebruik zou kunnen maken van een bak. Stal Midden Heuven is voor mij het meest dichtbij, maar helaas kan ik daar niet terecht. Iemand hier die nog ideeën of tips voor mij heeft?

Groetjes Shanice

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 16:07

Bij de Munnikenhof misschien?
Bij ons op stal (Wolfskuil De Steeg) kan het misschien ook wel, maar dat is denk ik wat te ver. Tenzij je met de trailer kan, maar dan is de Nijgraaf in Westervoort een betere optie denk ik.

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 16:11

Als je met de trailer kan is de binnenbak van PPSV het dichtstbij. Anders zou ik inderdaad de Munnikenhof even vragen al vond ik de kwaliteit van die bak niet je van het. Dan kun je het beter zoeken bij particulieren met een rijbak vermoed ik.

Shanice94

Berichten: 46
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-19 14:32

Dankjewel voor jullie reacties! Munnikenhof inderdaad ook gevraagd, maar die verhuren de bak niet aan derden geven ze aan :( met de trailer zou kunnen maar aangezien het voor ‘gewoon’ rijden of longeren is, is het iets te veel gedoe, aangezien ik geen trailer of auto met trekhaak heb. Toch bedankt, ik zal denk ik iets anders moeten gaan bedenken..

Marietje_007

Berichten: 340
Geregistreerd: 08-02-11
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:33

Ik ga dit volgen, ik sta iets verderop (de Steeg) echter is die kant van Rheden nog goed voor mij te doen. Mocht iemand iets weten, hoor ik het graag!

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 00:18

Vanuit de Steeg is de Wolfskuil wel goed te bereiken vermoed ik?

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:09

Naast de Munnikenhof zit nog een stal met een buitenbak. Vlak naast de spoorwegovergang, wellicht kun je daar terecht. 20 x 45 geloof ik.

Shanice94

Berichten: 46
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 14:26

Hmm ik ga is kijken, @mandarijn12! Enig idee hoe de stal heet? :) of bedoel je de springstal, kruishorst als ik het goed heb?

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Gezocht: Rijbak Rheden (of omgeving)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:38

Aan de Lentsesteeg, achter de Chinees, aan de rand van het bos vlakbij de begraafplaats, is een particulier met rijbak, geen idee of die de bak wil verhuren.

En anders misschien bij Simons op de Brinkweg vlakbij de Oranjestraat?

Ikzelf rijd minimaal 1x per week naar de Nijgraaf van Rheden, dat is met trailer makkelijker aan te rijden dan De Spreng.
Wanneer onze eigen bak goed genoeg is blijft 't bij 1x pw, maar in de herfst en winter ga ik wel vaker.

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:12

Shanice94 schreef:
Hmm ik ga is kijken, @mandarijn12! Enig idee hoe de stal heet? :) of bedoel je de springstal, kruishorst als ik het goed heb?


Nee, niet die springstal, maar een stukje verder daarnaast.

Verder rij ik zelf ook altijd naar de Nijgraaf met de trailer. Ideale bak, maar dan heb je wel een trailer nodig ja.