Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Goede chiropractor voor paard gezocht.

 
Profiel   

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede chiropractor voor mijn paard, die echt de tijd neemt om het gehele paard te onderzoeken. (spieren, gewrichten etc.)

Ik zelf kom uit Noord-Holland, maar ik vind het geen probleem als de reiskosten hoger zijn, omdat de chiropractor van buiten Noord-Holland moet komen.

Het is voor mij wel een eis dat de chiropractor tot dierenarts is opgeleid en erkende diploma's heeft.

Ik kom zoveel namen tegen op internet dat ik niet goed meer weet wie ik het beste kan bellen.


Graag hoor ik jullie ervaringen! Alvast bedankt! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 16:31 



 

Over Chantal Rijkhoff hoor ik goede verhalen. Ik heb een afspraak met haar gepland staan dus nog geen eigen ervaring maar zij is me aangeraden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 16:35 



 
Profiel   

Wim Dijkstra en Jessie Schot
ik weet niet of Wim NH nog doet of dat Jessie die doet.
maar beide meer dan kundig en zeer prettig en nemen echt de tijd om naar je verhaal te luisteren en het paard volledig te onderzoeken.
bij mij op stal hebben ze inmiddels meer dan helft (zo'n 25) onder controle en ik weet ook dat ze bij grote stallen komen en in t buitenland ed.

ik vind hun beide fantastisch!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 17:04 



 
Profiel   

Ik ben enorm te spreken over Paula Huisman van Equinoord(Marum, prov Groningen). Je zou eens kunnen bellen, wellicht wil ze zo ver reizen.
Ze is tevens dierenarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 17:09 



 
Profiel   

Nicole Raat . Zij woont in Noord Holland. Check haar website maar even, daar staat haar info op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 18:07 



 
Profiel   

Dank jullie wel! Ik ga ze allemaal even bekijken! :)

Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met Maaike van Schie?

Of uiteraard met andere. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:36 



 
Profiel   

https://www.icreo.com/nederlands/behand ... nederland/

Kijk hier even tussen, dan weet je zeker dat je osteo een goede, erkende opleiding gehad heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:37 



 
Profiel   

Change3x schreef
https://www.icreo.com/nederlands/behand ... nederland/

Kijk hier even tussen, dan weet je zeker dat je osteo een goede, erkende opleiding gehad heeft.


Dankjewel! Ik ben alleen eigenlijk meer opzoek naar een chiropractor. Een goede osteopaat mag ook alleen degene die we hier op stal al hebben gehad vond ik zo ‘zweverig’, Of misschien ben ik te nuchter

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:42 



 
Profiel   

Een (goede) osteopaat is niet zweverig hoor! Die kijken naar de botten/gewrichten/wervels hoe je het ook wil omschrijven, organen, vaak ook de spieren, veel doen ook aan dry needling. Marcia Veldboer is écht een aanrader, alleen zit zij wel in Overijssel.

Qua chiropracters ken ik alleen Arthur Asveld. Ook verweg voor jou. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:46 



 
Profiel   

Change3x schreef
Een (goede) osteopaat is niet zweverig hoor! Die kijken naar de botten/gewrichten/wervels hoe je het ook wil omschrijven, organen, vaak ook de spieren, veel doen ook aan dry needling. Marcia Veldboer is écht een aanrader, alleen zit zij wel in Overijssel.

Qua chiropracters ken ik alleen Arthur Asveld. Ook verweg voor jou. :+


Ik ga ze beide ook even opzoeken!

Ik heb zelf Heleen Sleebos en Ulke van Meeteren wel
is gehad, maar die werkten allebei met een pendel of zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:59 



 
Profiel   

Rodinde Hoogenraadt, Paardenkliniek Vinkenga. Super goede dierenarts en chiropractor, accupuntuur, maar waar nodig ook met kruiden etc. Geen zweverige toestand. To the point, zeer ervaren, kundig. Werkt samen met haar partner van Unen, team veterinair o.a. bij springpaarden en mensport geweest op OS.

Ook voor maken scans, echo's, operaties, ro. foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 21:57 



 
Profiel   

Wim De Jong is gisteren bij mij geweest op aanraden van andere mensen in die hem hebben. ik ben heel erg tevreden. Izzy had een wervel niet helemaal lekker staan, die staat weer goed nu en hij is gelijk veel soepeler. verder is hij heel vriendelijk naar Izzy geweest en is het een hele rustige en vriendelijke man die zich aan zijn afspraken houdt. hij komt ook bij veel mensen die hoog in de sport zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 13:55 



 
Profiel   

Heleen Slebos heb ik al 12 jaar, maar die werkt niet met een pendel. Ze is wel osteo en geen chiropractor.
Ik heb mijn paard wel laten behandelen door Amber Koppen, die is regelmatig in Noord Holland (in wijdenes was t uit mijn hoofd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 14:14 



 
Profiel   

Ik heb Joyce Vijverberg, is osteopaat en chiropractor maar geen dierenarts. Ik zit zelf in Zuid Holland dus weet niet of ze Noord Holland ook doet, maar ik ben heel tevreden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 14:16 



 
Profiel   

Anne Brunot, zij is ook orthopeed.
Mijn pony heeft ze toen ook goed naar zijn gewrichten gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 14:18 



 
Profiel   

Bedankt voor al jullie tips! Ik ga ook deze allemaal bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:02 



 
Profiel   

Ipsilonka schreef
Heleen Slebos heb ik al 12 jaar, maar die werkt niet met een pendel. Ze is wel osteo en geen chiropractor.
Ik heb mijn paard wel laten behandelen door Amber Koppen, die is regelmatig in Noord Holland (in wijdenes was t uit mijn hoofd)


Kan kloppen, dat het niet een pendel was maar in ieder geval iets wat op energie moest reageren. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:04 



 
Profiel   

Nicole raat, geen Chiro maar wel een verdomd goede osteo en verre van zweverig

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:26 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Ik heb er inmiddels een gevonden! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 18:51 



 
Profiel   

https://www.ingridvanalten-osteopathie.nl/

Noord Holland, dierenarts, chiropractor en osteopaat. De combinatie is voor mij heel waardevol

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 08:58 



 
Profiel   

janouk schreef
https://www.ingridvanalten-osteopathie.nl/

Noord Holland, dierenarts, chiropractor en osteopaat. De combinatie is voor mij heel waardevol


Bedankt! Altijd handig een extra naam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 09:31 



 
Profiel   

Paardendokters.nl en chiropractie4horses.nl


Maar van beiden geen idee of ze in Noord-Holland komen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:10 



 
Profiel   

Ingrid van Alten :D super fijne vrouw, breed en goed opgeleid en van oorsprong dierenarts :)
Ze komt uit Zwaanshoek bij Hoofddorp

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:54 



 
Profiel   

Ipsilonka schreef
Heleen Slebos heb ik al 12 jaar, maar die werkt niet met een pendel. Ze is wel osteo en geen chiropractor.
Ik heb mijn paard wel laten behandelen door Amber Koppen, die is regelmatig in Noord Holland (in wijdenes was t uit mijn hoofd)


Hier is ook Amber Koppen nu twee keer langs geweest ivm headsheaking. Ik merk al zo'n enorme verbetering ten opzichte van 2 maanden geleden.

http://www.equiscio.nl/equiscios-team/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 11:04 



 
Profiel   

Bedankt weer voor alle input! Ik heb er inmiddels een gevonden, maar wie weet is dit topic voor andere ook handig! :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen