Vervoer voor donderdag zuid Holland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marion82

Berichten: 2775
Geregistreerd: 31-05-11
Woonplaats: Den Haag

Vervoer voor donderdag zuid Holland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 20:07

Hoi allemaal,

Morgen wordt mijn nieuwe paard gekeurd en bij goedkeuring laden we hem in en gaat hij naar meursing voor castratie.
Omdat hij in de middag geholpen wordt, is het verstandig dat hij de nacht blijft, vind ik zelf ook fijn.
Nu komt het probleem, ik heb geen vervoer voor donderdag.
Morgen gaat mijn vader mee, maar hij heeft ook de ziekte van kahler. Gaat erg goed en hij heeft geen last ofzo, maar ik wil hem niet over vragen. Ik heb geen trekhaak en mijn vader wel, we hebben een trailer gehuurd van een kennis. Op dinsdag en donderdag werkt mijn vader voor de hobby, dus kan die niet mee. Nou was de optie dat de stal eigenaar eventueel zou kunnen, maar zijn agenda is te druk.
Nou zoek ik dus vervoer (mits ie is goedgekeurd) van dierenkliniek meursing, naar de voortstede in Rijswijk Z-H. De paardentaxi’s die ik eerder gebruikt heb, doen het niet meer.
Ik zou graag iemand hebben die ons ophaalt bij meursing en dan brengt naar Rijswijk. Ik ga met mijn eigen auto. Iemand die niet direct de hoofdprijs rekent, het kost allemaal al genoeg.

Wie heeft nog een idee? Ik wil geen trailer of wagen, maar echt iemand die voor me rijd

Zippor4
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:12

marion82 schreef:
Hoi allemaal,

Morgen wordt mijn nieuwe paard gekeurd en bij goedkeuring laden we hem in en gaat hij naar meursing voor castratie.
Omdat hij in de middag geholpen wordt, is het verstandig dat hij de nacht blijft, vind ik zelf ook fijn.
Nu komt het probleem, ik heb geen vervoer voor donderdag.
Morgen gaat mijn vader mee, maar hij heeft ook de ziekte van kahler. Gaat erg goed en hij heeft geen last ofzo, maar ik wil hem niet over vragen. Ik heb geen trekhaak en mijn vader wel, we hebben een trailer gehuurd van een kennis. Op dinsdag en donderdag werkt mijn vader voor de hobby, dus kan die niet mee. Nou was de optie dat de stal eigenaar eventueel zou kunnen, maar zijn agenda is te druk.
Nou zoek ik dus vervoer (mits ie is goedgekeurd) van dierenkliniek meursing, naar de voortstede in Rijswijk Z-H. De paardentaxi’s die ik eerder gebruikt heb, doen het niet meer.
Ik zou graag iemand hebben die ons ophaalt bij meursing en dan brengt naar Rijswijk. Ik ga met mijn eigen auto. Iemand die niet direct de hoofdprijs rekent, het kost allemaal al genoeg.

Wie heeft nog een idee? Ik wil geen trailer of wagen, maar echt iemand die voor me rijd


Milanco. Niet duur, eerlijk en proffesioneel (alle nodige papieren om te rijden voor iemand). Ook handig mocht je nog eens nodig hebben.

marion82

Berichten: 2775
Geregistreerd: 31-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 20:16

Zippor4 schreef:
marion82 schreef:
Hoi allemaal,

Morgen wordt mijn nieuwe paard gekeurd en bij goedkeuring laden we hem in en gaat hij naar meursing voor castratie.
Omdat hij in de middag geholpen wordt, is het verstandig dat hij de nacht blijft, vind ik zelf ook fijn.
Nu komt het probleem, ik heb geen vervoer voor donderdag.
Morgen gaat mijn vader mee, maar hij heeft ook de ziekte van kahler. Gaat erg goed en hij heeft geen last ofzo, maar ik wil hem niet over vragen. Ik heb geen trekhaak en mijn vader wel, we hebben een trailer gehuurd van een kennis. Op dinsdag en donderdag werkt mijn vader voor de hobby, dus kan die niet mee. Nou was de optie dat de stal eigenaar eventueel zou kunnen, maar zijn agenda is te druk.
Nou zoek ik dus vervoer (mits ie is goedgekeurd) van dierenkliniek meursing, naar de voortstede in Rijswijk Z-H. De paardentaxi’s die ik eerder gebruikt heb, doen het niet meer.
Ik zou graag iemand hebben die ons ophaalt bij meursing en dan brengt naar Rijswijk. Ik ga met mijn eigen auto. Iemand die niet direct de hoofdprijs rekent, het kost allemaal al genoeg.

Wie heeft nog een idee? Ik wil geen trailer of wagen, maar echt iemand die voor me rijd


Milanco. Niet duur, eerlijk en proffesioneel (alle nodige papieren om te rijden voor iemand). Ook handig mocht je nog eens nodig hebben.


Dank je wel, ga er naar kijken

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:25

Ik stuur je even een pb.

Duran123
Berichten: 1065
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:28

Anders Horse Limo Delft.

Daar kan je trailer huren maar hij kan ook als taxi rijden.

Succes! Hopelijk wordt je paard goedgekeurd!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Vervoer voor donderdag zuid Holland???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 08:48

Je zou hem misschien ook tot vrijdag kunnen laten staan? Of bij Meursing of de Voortstede vragen of ze iemand weten. Succes vandaag.

marion82

Berichten: 2775
Geregistreerd: 31-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 08:53

Duran123 schreef:
Anders Horse Limo Delft.

Daar kan je trailer huren maar hij kan ook als taxi rijden.

Succes! Hopelijk wordt je paard goedgekeurd!


Ga ik even naar kijken dank je wel

marion82

Berichten: 2775
Geregistreerd: 31-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 08:55

Tessebes schreef:
Je zou hem misschien ook tot vrijdag kunnen laten staan? Of bij Meursing of de Voortstede vragen of ze iemand weten. Succes vandaag.


Bij meursing zou hij idd mogen blijven staan, dat is ook een optie voor als ik niets vind.
Ik heb het al bij de voortstede gevraagd, maar nog niemand die ook kan en wil.
Ik ken de helft van de pension klanten al, ik kom er zelf al 30 jaar. Jurgen is te druk, maar wilde bij nood wel halen, misschien komt vrijdag voor hem ook beter uit. Ik bel Ineke toch straks ook nog