Goede zadelpasser in Limburg België?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
woemp
Berichten: 466
Geregistreerd: 14-04-17

Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 18:29

Hallo

Ik zoek een goede zadelmaker/zadelpasser in België regio Lummen/Halen. Heeft er iemand tips? Ik heb de indruk dat hier in Nederland veel meer aandacht aan wordt besteed terwijl men hier vaker gewoon iets opgooit...

Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:47

Laatst stelde ook iemand die vraag maar ik vind het topic niet meteen terug.

Zelf ben ik erg tevreden van Bjorn Vileyn van het Waterhof. Hij verkoopt zijn eigen merk maar heeft bij mij ook 2 andere merkzadels die ik reeds had, aangepast. Van zijn VB zadel ben ik ook tevreden.
Echter, in het topic wat ik niet terug vind, was ook iemand niet te spreken over hem, dat wil ik er wel even bij vermelden.

Zelf heb ik minder goede ervaringen met de ruitersportzaak Emmers.
Laatst bijgewerkt door Lukasje op 03-01-20 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 18:50

Ik kan je zadelpascentrum aanbevelen. Komen doorheen heel België voor maar 75€ voor een pasconsult ;) (ook Lummen ik stond toen namelijk nog in Herk-de-Stad met mijn toenmalig paardje)
Ik heb hen gehad voor mijn inmiddels verkochte D pony. Ze namen hun tijd en keken echt goed. Filmden ook als je een testrit maakte. Filmpje en eventueel foto's die ze maken krijg je achteraf ook.

Lukasje
Berichten: 11257
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:48


xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:53

Masara! :)
Een iets langere wachttijd maar ze is gewoon echt goed :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 02:00

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 02:40

Sowieso Greet van het zadelpascentrum. Erg kundige vrouw die echt haar tijd neemt. Als zadel past op paard maar niet bij jou blijft ze doorgaan tot ze tevreden is! Voorheen werkte ze bij Cavallino en had de zaak samen met haar ex. Cavallino raad ik nu dus niet aan omdat zij altijd het zadelpassen deed en haar personeel heeft meegenomen naar haar nieuwe zaak. Ze komt over heel Belgie en het is 80€. Geen geldklopper als je eigen zadel aan te passen is of gewoon pasr zal ze je geen nieuwe aansmeren.

Mijn paard heeft een scheve schouder. We hebben best een tijdje gezocht hoe het kwam dat mijn zadel steeds naar links schoof. Tot ze het gevonden had en het is nu mooi gecorrigeerd met een thinline pad waardoor mijn zadel recht blijft liggen. Als hij weer wisselt in bespiering stuur ik een berichtje en komt ze het weer aanpassen. Rijdt dan 2,5 uur om gewoon ren ander padje in mijn thinline te stoppen zodat ze zeker weet dat het goed ligt :+

woemp
Berichten: 466
Geregistreerd: 14-04-17

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 23:56

Top bedankt allemaal! Hier ben ik wat mee

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:00

Mijn topic werd hier al aangehaald, maar ik heb ook een topervaring met Greet van Zadelpascentrum gehad. Alsook met Jean Beliard van Antares zadels (waar ik uiteindelijk een zadel heb besteld). CWD en Ikonic hun passervice lieten serieus de wensen over. :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:47

Ik zie dat dit een oud topic is maar een nieuwe openen voor dezelfde vraag is ook stom.

Ik zag hier zadelpascentrum vaak voorbij komen en ook in het andere topic dat hier gelinkt werd, dus ik had hun gecontacteerd omdat iemand zei dat ze door heel België kwamen? Maar zij zeiden dat ze 240km van hier zitten en dat was te ver voor ze (snap ik uiteraard)
Nu dacht ik eerst dat ik de verkeerde ‘zadelpascentrum’ had gecontacteerd maar ik vind toch geen andere en zie ook Greet op de site staan dus dat vind ik gek.

Echter, aangezien mijn oude zadelpasser volgens mij niet meer actief is ben ik op zoek naar een nieuwe. Zijn er hier misschien nog meer ervaringen ondertussen? Nu zadelpascentrum dus afvalt.

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:50

Wat raar, die zijn van de zomer nog tot bij mij (Lanaken) geweest. Ze (was niet Greet maar collega) combineerde dat met familiebezoek... dochter moet haar nog contacteren voor de controle van het zadel.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:56

Bloemetje75 schreef:
Wat raar, die zijn van de zomer nog tot bij mij (Lanaken) geweest. Ze (was niet Greet maar collega) combineerde dat met familiebezoek... dochter moet haar nog contacteren voor de controle van het zadel.

Oh ja echt raar! Ze zei dat het was omdat ze niet eenmalig moesten komen maar er ook vervolgafspraken waren voor controle en dat was niet haalbaar (240km, kan ik me best voorstellen haha)

Cya
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:13

Hey Granoek,
Misschien beetje laat maar in ieder geval, dat was inderdaad eventjes zo, maar komt het zadelpascentrum.be blijkbaar terug overal.

Het was eventjes te druk maar dat is opgelost :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:09

Bedankt nog, als het goed is komen ze op korte termijn al :D

Cya
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-05-21

Re: Goede zadelpasser in Limburg België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 15:27

A top!! :)

Groetjes!