Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 230 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

handelsstallen die goed bekend staan

 
Profiel   

Laten inslapen bij mijn dierenarts op de kliniek en daar laten ophalen kostte me 180 euro.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 08:22 



 
Profiel   

Mijn paard is 5 mei ingeslapen.
Kosten inslapen was €225.00
Kosten rendac was €75.00 Gewoon bij stal aan de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 09:47 



 
Profiel   

vendake schreef
Nynkex01 schreef
Je kunt ze ook zelf laten slachten, daarvoor hoef je niet aan een vage Belg te verkopen :)
Maar vendake, als ik het goed begrijp heeft jouw paard een Belgisch paspoort, was je niet bij de keuring aanwezig en is het paard niet gekeurd door je eigen dierenarts?


Ik doe niet aan slachten, ik laat ze inslapen door mijn eigen da als ze op zijn.
Paard is verkocht met een belgische chip, zoals ik al aangegeven heb is ze ingevoerd in arendonk. Daarna naar nl gegaan en mij met een nl keuring verkocht, keuring is verder in orde qua vorm en inhoud en nee daar was ik niet bij want ze zetten ze pas te koop na de keuring . Ze is fysiek helemaal in orde ook verder. Dus de "fysieke keuring"klopt op dat vlak. Daar ligt het probleem niet zeg maar. Blijft feit dat paard had moet worden ingevoerd in nl, is niet gebeurt, en horacio hippique je afknijpt na verkoop zodat je geen verhaal kunt halen tenzij je er een advocaat op zet . En bijkomend ze heel vervelend tegen je doen, dat vind ik niet correct, ondertussen is mijn pb box vol gelopen met reacties van andere mensen met dezelfde ervaring ik ben niet alleen blijkbaar.het hele verhaal waar de paarden vandaan komen daar staat bol van de oplichterij ook , incluis heel foute dierenartsen etc.




Helaas hebben wij ook geen goede ervaring met Horaccio...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 10:20 



 
Profiel   

vendake schreef
ze posten alleen op instagram

https://www.instagram.com/horaciohippique/



Ook op fb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 10:27 



 
Profiel   

Ik heb in april ook een paard gekocht bij Het Bonte Stalletje. Ja, het is een jonge meid. Ze is heel vriendelijk, en in eerste instantie krijg je er niet heel veel informatie uit. Klopt helemaal. Zodra ze merkt dat je serieus bent, wordt het wel anders en wordt ze veel opener met communiceren. Wellicht een klein verbeterpuntje, want een vriendin die bij haar een jaarling heeft gekocht, heeft exact dezelfde ervaring. Al kan dat potentiële kopers ook afschrikken. Maar goed, het paard in kwestie is de meest brave die ik ben tegengekomen. Ze ligt heel goed in de kudde, is duidelijk in haar communicatie. Ik heb 5 jaar niet gereden en zocht een paard waar ik het vertrouwen mee terug zou krijgen. Netjes aangegeven, en Kapolina zou enorm nuchter en braaf zijn. Ik ben in totaal 3 keer gaan kijken, toch nog getwijfeld want een 5-jarige zo braaf? En geïmporteerd, zou ik daar wel goed aan doen? Uiteraard had ik dit topic toen ook al gevonden waardoor ik weer ging twijfelen, want ja, het is toch een handelsstal... Uiteindelijk toch overstag gegaan en geen seconde spijt van. Ik heb haar een lange tijd niet gereden na aankoop, omdat ik geen goed passend zadel had. Toch een paar keer al op gestapt en jeetje, wat is ze braaf en lief. Mijn 'beginnersfoutjes' zit ze niet mee, ook aan de longe is ze heel fijn. Heel voorwaarts. Wel heel duidelijk in wie ze wel en niet aardig vindt :D Al met al een lieve, eerlijke, brave, nuchtere pony waar ik enorm blij mee ben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-22 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 230 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen