Training van Nathan Wiggers; ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Training van Nathan Wiggers; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 16:38

Niet zo ver hier vandaan woont een jonge trainer/ dierenarts wiens website heel aansprekend is.
Ik lees ook zijn berichten op Facebook met interesse, en vind het enorm leuk dat hij ook buiten trainingen geeft.

Enfin, ik heb een paard dat ik rustig wil opbouwen met verstand.
Hij heeft niet het makkelijkste lijf, en ik ben soms wat onzeker over wat ik wel/ niet kan vragen. Intensiteit/ frequentie, etc...
Ik heb instructie, maar heb door de jaren wel geleerd dat correct opbouwen toch best wel een hele kunst is.

Nu overwoog ik mijn paard misschien eens mee te nemen naar Nathan, ens kijken wat hij zegt. Kijken of hij me gericht kan helpen met een opbouwschema en kan checken of hij correct beweegt.

Heeft iemand hier ervaring mee? Met specifiek de begeleiding van Nathan?

Nathachou

Berichten: 1264
Geregistreerd: 13-11-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Training van Nathan Wiggers; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:13

Geen persoonlijke ervaring met deze trainer, wat mij wel opvalt op de foto's van de website is dat de meeste paarden achter de loodlijn gefotografeerd zijn. Kan een momentopname zijn, eens. Maar zeker als dierenarts en chiropractor met kennis van biomechanica zou ik dan toch voor minder ongelukkige momentopnames kiezen.
Op basis van de website zou ik een behandeling wel overwegen, maar geen training.