Dressuurinstructeurs ‘nieuwe stijl’ gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 22:17

Ladyson schreef:
Omgeving Woerden kan ik de dames van Horsedreams TC echt aanraden!

Ik ben nu zelf op zoek naar iemand tussen Den Bosch en Tilburg.. Iemand nog een aanrader?!



Ik volg. Ik zoek ook iemand tussen Den Bosch en Tilburg

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 08:18

Ik blaas toch nog even wat leven in dit topic, want zo worden mijn rijkunsten niet beter natuurlijk :')

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 14:10

Ik schop dit topic ook nog even omhoog. Ik ben namelijk op zoek naar fijne instructie met oog op rechtrichten, op eigen benen in balans. Mijn merrie komt net terug vanuit revalidatie training dus het is belangrijk dat we haar correct rijden zodat we haar heel houden en sterker kunnen maken :)

Hebben jullie nog goede suggesties voor regio Noord-Holland/Zuid-holland (omgeving haarlemmermeer).

knollentuin
Berichten: 10392
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Dressuurinstructeurs ‘nieuwe stijl’ gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 14:26

Je hebt mij al een messenger bericht gestuurd- vermoed ik :)

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 20:31

JessicaD88 schreef:
Ik lees best veel negatieve reacties op Bastiaan de Recht, en geen een positieve. Maar ik kan er niet uit halen waarom. Iemand een idee waarom zo negatief over hem?

Ik snap dit ook niet. Ik weet niet wat ik lees. Arrogant? Niks van gemerkt. Zelf wat lesjes van gehad (paard had moeite met de piaffe) en er werd veel basiswerk tussendoor gepakt en mijn paard was echt geweldig fijn aan het eind van de les. Helemaal los en over de rug.
Verder ben ik om die reden nog steeds vrienden met hem op facebook en ik zie veel lol met je knol.
Als je hem eens ziet rijden en het bevalt je niet, is het ook maar de vraag of het hem zelf op dat moment dan wél bevalt. Alsof een goede ruiter altijd maar alles controle heeft en het paard op ieder moment fijn voor elkaar heeft. Hun paarden hebben ook gewoon spanning en mindere dagen en weet ik veel wat voor dingen. En je zal het niet geloven maar zelf zijn ze ook maar mens.

HorsePassion
Berichten: 973
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 20:57

Ik ben ook helemaal geen fan van Bastiaan de Recht.
Wat een arogante kwal zeg.
In de buurt waar hij woont wordt hij uitgekotst. Ik ken ook niemand die in zijn regio woont die er lest. Het is een hoop blabla. Ook zijn eigen rijden is ook echt niet goed. Zoek maar eens wat rijfilmpjes. Er klopt rijtechnisch helemaal niks van. Paarden zijn ook vaak niet ontspannen bij hem. Raken helemaal in de war.
Maar er zullen vast ook mensen zijn die voor zijn charmes vallen. Maar ik ben geen fan.

xLeticia
Berichten: 82
Geregistreerd: 05-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-24 17:17


Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 20:49

Ik snap de reacties op Bastiaan de Recht wel.
Hij praat geen poep, maar bij kritische vragen gaat hij zich wel gedragen als iemand die jonger is (en daarin wat minder ver ontwikkelt) dan zijn leeftijd..

Volgens mij leer je als entrepeneur in deze wereld veel van je klanten, of het nu waar of niet is...