Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

ortopedische hoefsmid zuid-limburg

 
Profiel   

beste,

ik ben gisteren bij de DA geweest met mijn paardje, en daar zijn we aan de hand van röntgenfoto’s erachter gekomen dat er iets niet helemaal goed is in beide voorvoeten. ze moet nu beslagen worden met "Arhropatix shoe for the front feet with pad and silicon" en ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met het vinden van een goede hoefsmid.

zelf kwam ik uit bij Hoefsmederij Cremers, Hoefsmederij Bram Schrijns en Hoefsmederij van Veldhuisen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een van deze hoefsmeden en mij daarover zou kunnen vertellen? ik wil namelijk graag dat ze goed geholpen wordt, en dan is een goede hoefsmid zeker niet onbelangrijk :)

Alvast bedankt,

groetjes,

Julia
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 18:42 



 
Profiel   

Ik raad dan hoefsmid dennis hoendernis aan. Bram heeft bij hem jaren stage gelopen en daarna nog met hem gewerkt. Bram moet nogal moeilijk zijn om een afspraak mee te maken. De andere hoefsmeden ken ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 19:06 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 19:07 



 
Profiel   

C_arola schreef
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.


Oh sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 19:18 



 
Profiel   

Joliieeenn schreef
Ik raad dan hoefsmid dennis hoendernis aan. Bram heeft bij hem jaren stage gelopen en daarna nog met hem gewerkt. Bram moet nogal moeilijk zijn om een afspraak mee te maken. De andere hoefsmeden ken ik niet


Oke, dankuwel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 19:18 



 
Profiel   

Ik ga mee met Joliieeenn over Dennis. Ook over Bram overigens. Weet prima wat hij doet als hoefsmid, maar wat minder goed in het afspreken en zich aan afspraken houden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 16:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen