Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

wat is momenteel hangbare prijs opleren recreatiepaard?

 
Profiel   

ik denk dat mijn ervaring rijkt tot 10j terug,dus niet meer hangbaar.

vandaar de vraag, wat is tegenwoordig een correcte prijs om een recreatiepaard op te leren?(dus wat iemand anders mij kan vragen als ik er eentje heen breng).

met opleren bedoel ik dan een paard die de 3 gangen kan onder het zadel en goed te sturen is.
(ik vraag dus zeker niet een dressuur getraind paard), en eventueel al en enkele keren buiten geweest is.

mocht iemand trouwens een plek weten die betrouwbaar is regio w-vl,belgie, mag je dit ook laten weten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 18:15 



 
Profiel   

Ik betaalde 200 per week en ze heeft er 3 weken gestaan. Het maakt weinig uit of je een recreatiepaard hebt of een sportpaard, het doorrijden moet je daarna zelf doen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 18:35 



 
Profiel   

In mijn ervaring, in Belgiƫ betaal je gemiddeld zo'n 400-800 euro voor een maand inclusief stalkosten en verzorging, afhankelijk naar waar je ze brengt uiteraard. Ik ken wel wat adressen maar die zijn niet in West maar in Oost-Vlaanderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 18:40 



 
Profiel   

Is ook weer verschil in het opleiden van een paard of pony. Wij doen enkel pony's en vragen hier 100 euro per week voor. Dit is nog wel licht afhankelijk van de grootte van de pony. Als het een A pony is is het wel wat goedkoper als een E pony, lijkt me ook logisch.

Prijzen verschillen enorm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 15:28 



 
Profiel   

Een hangbare prijs, is dat iets Vlaams? :+ Ik zou zeggen gangbare prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 15:59 



 
Profiel   

Als het niet in het zwart gebeurd, is de prijs rond de 800 euro per maand, stalling dan inbegrepen. Daarrrond, wat meer en wat minder, lijkt mij een prijs die nu wel vaak gevraagd wordt voor het zadelmak maken en inrijden van een paard. In het zwart kan dat wel wat minder zijn natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 16:01 



 
Profiel   

Maakt niet of of je een recreatiepaard of sportpaard hebt. prijs van beleren is hetzelfde bij de gemiddelde stal. rond de 600 tot 800 euro is heel normaal gemiddeld tarief. Daar zit dan je stalgeld bij in en kosten voor de training. Gemiddeld staat je paard er 2 tot 4 maanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 16:15 



 
Profiel   

ViralHorses schreef
Is ook weer verschil in het opleiden van een paard of pony. Wij doen enkel pony's en vragen hier 100 euro per week voor. Dit is nog wel licht afhankelijk van de grootte van de pony. Als het een A pony is is het wel wat goedkoper als een E pony, lijkt me ook logisch.

Prijzen verschillen enorm!



Waarom is het logisch dat een kleien pony goedkoper is? Puur gekeken naar stallingskosten of bedoel je je puur trainingskosten?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 16:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen