Manage de Buitenwijck in stuizand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deesje1989
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-11-20

Manage de Buitenwijck in stuizand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-20 13:30

Goedemorgen,
Wie is er bekend met manege de Buitenwijck.
Zou graag wat willen weten voordat ik daar ga priveles ga nemen,
Ben nog een beetje op zoek omdat wij sinds een jaar in Hoogeven wonen en graag het paarrijden weer wil gaan oppakken.

Graag hoor ik het van jullie.
Groetjes

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 13:34

Ik heb er jaren geleden een keer een proefles gereden. Was een prima paard en een prima les maar ik vond de groep toen niet zo leuk en kon toen een bijrijdpaard vinden dus dat was toen een makkelijke keuze. Ik vond de sfeer daar toen wat bijzonder, maar goed dat kan een momentopname zijn geweest. Ken mensen die er al jaren met plezier rijden.

Er zijn maar weinig maneges nog omgeving Hoogeveen. Ik ging vanuit Hoogeveen (nadat ik gestopt was met bijrijdpaard) lessen bij Klein Oever. Dat is me toen altijd goed bevallen. Wel veel e-pony's of kleine paarden. Weinig grote paarden. Dat is de reden geweest dat ik daar op gegeven moment gestopt ben.

Ik rij nu een paard op de Brinkhof in Dwingeloo. Daar zijn ook wel een paar manegepaarden voor de volwassenen lessen.

Deesje1989
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-20 13:41

bedankt voor je antwoord. Ik ben 15 jaar geleden begonnen met rijden. Heb toen veel les gehad in een groep en dat is eigenlijk niet wat ik wil, heb ook een tijdje op een bijrijdpaard gereden en dat vond ik heerlijk.
Nu al 6 jaar niet meer gereden en in oktober dit jaar weer een keer een buitenrit gemaakt en toen merkte ik pas hoeveel ik het miste.. dus ben op zoek om af en toe eens een keer te rijden niet perse in een groep. Een bijrijdpaard zou helemaal top zijn maar dat is nog lastiger te vinden denk ik.. dus mocht je iets weten hou ik me aanbevolen.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Manage de Buitenwijck in stuizand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 14:01

Zou gewoon eens kijken dan bij de Buitenwijck of je daar af en toe een privelesje kunt rijden als je dat fijner vindt.
Ik heb mijn bijrijdpaard van Marktplaats en de vorige had ik via de Bokt Markt gevonden (had ik een advertentie op geplaatst) dus wellicht kun je dat eens proberen.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31310
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Manage de Buitenwijck in stuizand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 23:11

Het topic wordt verplaatst naar Ervaringen en Diensten:

MD -> ED