Smid omgeving Barneveld/Ede/Lunteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjanB

Berichten: 16441
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Smid omgeving Barneveld/Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:02

Ik adviseer je met probleem voeten in elk geval weg te blijven bij Wouter... zijn werk en oplossing was om paard maar niet in de wei te zetten zodat hoef niet verder zou brokkelen. De da adviseerde zelfs om inslapen te overwegen omdat ze zo gevoelig was op d’r voeten. Gelukkig heeft een andere smid me enorm geholpen en staat ze nu weer enigszins normaal op d’r voeten.

Afbeelding
Afbeelding

BOTtraining
Berichten: 131
Geregistreerd: 22-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:51

MarjanB schreef:
Ik adviseer je met probleem voeten in elk geval weg te blijven bij Wouter... zijn werk en oplossing was om paard maar niet in de wei te zetten zodat hoef niet verder zou brokkelen. De da adviseerde zelfs om inslapen te overwegen omdat ze zo gevoelig was op d’r voeten. Gelukkig heeft een andere smid me enorm geholpen en staat ze nu weer enigszins normaal op d’r voeten.

[ [url=m/3eiIiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kuyLxX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow dat ziet er heftig uit!!
Losse wand? Of wat is hier gebeurd? Mag ook per pb, nogal offtopic, sorry.

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 19:02

Ik heb Gert van Loon. Ik ben ontzettend tevreden met hem. Ik wilde een andere hoefsmid omdat mijn paard steeds brokkelhoeven heeft en vertrouwde het niet, maar de vorige hoefsmid ( die heel goed bekent staat in deze omgeving ) is er nooit over begonnen of misschien niet eens gezien, maar Gert zag gelijk dat mijn paard WLD heeft. Hij heeft het weggevijld en ter bescherming van de hoeven heeft hij glu shu;s er op geplakt.

Hij is ook goed te bereiken qua vragen. De vorige smid gaf nog wel eens geen antwoord....