Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zitles/centered riding Brabant

 
Profiel   

Hoi!

Ik ben sinds een hele lange tijd niet rijden het rijden weer aan het oppakken. Ik heb momenteel les op een manege om het weer een beetje op te pakken, maar merk dat ze daar weinig kennis hebben over wat een correcte zit is en snel overgaan op dressuur oefeningen terwijl me dat juist erg voorbarig lijkt dan. Alhoewel ik geen dressuur ambities heb vind ik het wel belangrijk om het paard niet in de weg te zitten, op een correct manier dingen aan het paard te vragen en het paard zijn lichaam op een gezonde manier te laten gebruiken. Ik snap dat dit nogal hoge doelen wellicht zijn voor iemand die het rijden net weer oppakt én geen dressuur ambities heeft. Graag zou ik in ieder geval willen beginnen met het nemen van zitles of centered riding lessen oid. Het is belangrijk dat de instructeur veel kennis heeft van biomechanica en me kan helpen een (meer) onafhankelijke zit te ontwikkelen. Kunnen jullie me iemand aanraden in Brabant (Omgeving Den Bosch) die me hiermee kan helpen? Ik heb wel een paard ter beschikking om op te rijden, maar liever zou ik in deze fase op een lespaard rijden.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 11:37 



 
Profiel   

Bij Akasha in Gassel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 11:47 



 
Profiel   

Oehlala schreef
Bij Akasha in Gassel.


Super bedankt voor de suggestie, de site ziet er in ieder geval veelbelovend uit! Heb je zelf ervaring met deze rijschool?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 11:50 



 
Profiel   

hoi Maldita, wat fijn dat je weer aan het rijden bent! mag ik vragen op welke manege je nu rijdt? (PB)
ik ken wel verschillende maneges en instructrices die je wellicht kunnen helpen.
ik geef zelf ook les en wellicht kan ik je helpen met het vinden van een voor jou fijne plek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 11:52 



 
Profiel   

ankep schreef
hoi Maldita, wat fijn dat je weer aan het rijden bent! mag ik vragen op welke manege je nu rijdt? (PB)
ik ken wel verschillende maneges en instructrices die je wellicht kunnen helpen.
ik geef zelf ook les en wellicht kan ik je helpen met het vinden van een voor jou fijne plek!


Ik vind het ook mega leuk om weer aan de slag te zijn met paarden! Ik zal je even verder contacten via PB, echt een super fijn en lief aanbod! Heel erg bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 12:01 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 20:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen