Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Stalhouderij het fjordenpaard breda

 
Profiel   

tita schreef
Seizoen schreef
Naast buitenritten hebben ze ook pensionstalling, recent overgenomen van de vader. Ik zou er niet gaan staan met je paard, er word slecht voor je paard gezorgd. Er is totaal geen structuur. In de wei zonder gras is het een smerige bende, heel veel modder en mest, wordt niets aangedaan. Staat ook vol met Jacobskruiskruid. Regelmatig staan de paarden zonder hooi en water het is gewoon dierenmishandeling. Je paard staat er ook niet veilig, regelmatig gebeuren er ongelukken, paarden ontsnappen en lopen de weg over of lopen door het draad heen. Paarden worden regelmatig door hun kinderen binnen gezet dit gaat ook niet altijd even goed. De paarden krijgen bietenpulp gevoerd met brood ook niet al te gezond voor je paard. De kwaliteit van het hooi is niet al te best en ook op stal krijgen ze daar te weinig van. Je loopt daar ook nog het risico om uitgekafferd te worden door een van de eigenaren. Kortom geen fijne stal om te staan met je paard.



Een bericht
Een bericht op bokt

Gelijk een negatief bericht

Als het zo is, is het zo... Er zijn bepaalde stallen waar ik gestaan heb, ik kan je vertellen dat als ik die Google en iemand ervaringen vraagt ik ook een profiel zou aanmaken enkel en alleen om mijn slechte ervaring te delen :+ Daar wil ik gerust moeite voor doen als mijn paard en ik er veel slechte ervaringen hebben gehad. Dus ik kan me wel voorstellen waarom seizoen deze post maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 06:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen